eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Błaszki › Dostawa używanej koparko - ładowarki kołowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Błaszkach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Błaszki: Dostawa używanej koparko - ładowarki kołowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Błaszkach
Numer ogłoszenia: 142183 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Błaszkach , Plac Niepodległości 13 B, 98-235 Błaszki, woj. łódzkie, tel. 043 829 22 41, faks 043 829 22 41.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.zgkim.blaszki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa używanej koparko - ładowarki kołowej dla Zakładu Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Błaszkach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Koparko ładowarka używana. Wyposażenie techniczne i cechy : - rok produkcji nie starsza niż 2003 rok, - przebieg według wskazań licznika nie większy niż 5200 mtg , - silnik czterocylindrowy, wysokoprężny o mocy minimum 74,5 kW - skrzynia biegów typu Powershift, 4 biegi do przodu, 4 biegi do tyłu ( przełącznik zmiany kierunku jazdy przód- tył Power Shuttle ), - napęd na wszystkie osie 4x4 z możliwością rozłączenia napędu przedniej osi, - mosty wyposażone w zwolnice z przekładnią planetarną, z proporcjonalnym rozdziałem momentu obrotowego, - przednia oś skrętna, układ kierowniczy ze wspomaganiem, - koła zróżnicowane- z przodu mniejsze o rozmiarze 20, z tyłu większe o rozmiarze26, - ogumienie z przodu i z tyłu nowe(nie bieżnikowane), - łyżka przednia dzielona, wielofunkcyjna, - system SRS - układ hydrauliczny kompensujący drgania układu ładowarkowego w czasie jazdy, - system autopoziomowania łyżki ładowarkowej, - widły do palet zamontowane na łyżce ładowarkowej, - instalacja elektryczna 12V z oświetleniem drogowym ( zgodna z wymogami Prawa o ruchu drogowym ) - dwoje drzwi do kabiny, umożliwiające dostęp z prawej i lewej strony, - kabina- wyciszona, wentylowana i ogrzewana, - konstrukcja kabiny zapewniająca widoczność łyżki załadowczej w czasie pracy, - koparka wyposażona w licznik motogodzin, - sprawny układ hydrauliczny, pompa hydrauliczna zębata, ciśnienie w układzie hydraulicznym min 220 bar, - sprawna skrzynia biegów, ciśnienie w skrzyni biegów min 12 bar , - brak wycieków paliwa i olejów, - ramię koparkowe z wysięgnikiem teleskopowym, - ramię koparkowe po remoncie kapitalnym - nowe sworznie o twardości min 56 HRC ((Rockwella ), - układ hamulcowy tarczowy, mokry z możliwością hamowania prawą i lewą stroną, - wysokość załadunku przedniej łyżki nie mniejsza niż 3,15 m, - ramię koparkowe o maksymalnej głębokości kopania nie mniejszej niż 5,8m, - maszyna po serwisie- wymienione oleje w: silniku, zmienniku, tylnym moście, układzie hydraulicznym , oraz wymienione filtry , - szybkozłącze do łyżek koparkowych, - łyżki koparkowe : 40cm, 60cm i skarpowa - instrukcja obsługi DTR w języku polskim.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium do przedmiotowego postępowania w wysokości 3000 PLN ( słownie : trzy tysiące 00/100 ) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach : - pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej ( z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym ), - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego 60 9245 0002 0000 5614 2000 0020

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, - nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1i2 Prawa zamówień publicznych, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, - zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, - nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, - nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą,.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ 2) Istotne dla zamawiającego postanowienia które będą wprowadzone do treści Umowy - wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowniu - załącznik nr 3 4) Wykaz dostarczonych w okresie ostatnich 3 lat a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 używanych koparko- ładowarek o podobnym charakterze. Na potwierdzenie należytego wykonania wykazanych dostaw należy załączyć dokumenty od zleceniodawców (referencje)- załącznik nr 4 5) . Oferent dołączy aktualne kolorowe zdjęcie koparko-ładowarki uwzględniające: - widok ogólny za wszystkich stron, - zbliżenie elementów roboczych, - widok wnętrza kabiny. A.W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych składa następujące dokumenty: A.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. A.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr. 3. B.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - oświadczenie stanowiące załącznik nr. 3 C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: oświadczenie stanowiące załącznik nr. 3. D. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w dziale VI pkt A1, A2, A3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.zgkim.blaszki.pl/index.jsp?bipkod=/009/001.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego - Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej 98-235 Błaszki, Pl. Niepodległości 13B oraz na stronie internetowej bip.zgkim.blaszki.pl.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2009 godzina 10:45, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej 98-235 Błaszki, Pl. Niepodległości 13B Pokój nr 1 - sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.