Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-05-07
Warszawa: Produkty lecznicze i materia³y opatrunkowe
Numer og³oszenia: 142196 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Matki i Dziecka , ul. Kasprzaka 17a, 01-211 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 32-77-240, faks 022 32-77-233, 32-77-305.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.imid.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Produkty lecznicze i materia³y opatrunkowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze i materia³y opatrunkowe. Warto¶æ szacunkowa - 17 239,80 euro. Szczegó³owy opis zawiera SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: nie.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.00.00-3, 33.61.51.00-5, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8.
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 15.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium w wysoko¶ci 2 010,00 z³otych. Kwota wadium jest podzielna w stosunku do ka¿dej czê¶ci przedmiotu zamówienia. Wysoko¶æ wadium do poszczególnych zadañ zosta³a podana w SIWZ
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
W celu wykazania spe³niania przez Wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z pó¼n. zm.) Wykonawca sk³ada wraz z ofert± o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, wg Za³. Nr 3 do SIWZ oraz nastêpuj±ce dokumenty: W celu wykazania posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania Wykonawca sk³ada: a)zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej wydane przez G³ówny Inspektorat Farmaceutyczny zgodnie z ustaw± z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. Prawo farmaceutyczne (t. j. Dz. U. z 2008 r. nr 45, poz. 271 z pó¼n. zm.) - odpowiednio do przedmiotu zamówienia
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY , US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy, us³ugi lub roboty budowlane odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- próbki, opisy lub fotografie
- za¶wiadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jako¶ci potwierdzaj±cego, ¿e dostarczane produkty odpowiadaj± okre¶lonym normom lub specyfikacjom technicznym
inne dokumenty
O¶wiadczenie, i¿ zg³oszony w ofercie lek posiada ¶wiadectwa rejestracji. Wykonawca ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego zobowi±zany jest do przedstawienia kopii aktualnych ¶wiadectw
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy: 1)w zakresie wynagrodzenia z przyczyn niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia lub, je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego a w szczególno¶ci gdy Wykonawca zaproponuje upusty; 2)w przypadku zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekszta³cenia, przejêcia itp.); 3)w zakresie zmiany typu/modelu/numeru katalogowego danego towaru, je¿eli nie spowoduje to zmiany przedmiotu umowy; 4)w zakresie zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia z przyczyn niemo¿liwych wcze¶niej do przewidzenia lub je¿eli zmiany te s± korzystne dla Zamawiaj±cego; 5)w zakresie przed³u¿enia jej obowi±zywania o okres nie d³u¿szy ni¿ 6 miesiêcy w sytuacji czê¶ciowego niezrealizowania ilo¶ci okre¶lonych w tabelach asortymentowo - cenowych, stanowi±cych Za³. Nr 2 do SIWZ. 6)Zamawiaj±cy mo¿e jednostronnie zmieniæ umowê w zakresie zwiêkszenia lub zmniejszenia asortymentu towarów wskazanych w tabelach asortymentowo - cenowych, stanowi±cych za³±cznik do umowy, je¿eli nie spowoduje to przekroczenia warto¶ci brutto umowy; 7)Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany w umowie w przypadku zaprzestania produkcji którejkolwiek z czê¶ci asortymentu bêd±cego przedmiotem umowy, wówczas Wykonawca zobowi±zuje siê do niezw³ocznego potwierdzenia stosownym dokumentem zaprzestania wytwarzania produktu oraz do przedstawienia Zamawiaj±cemu propozycji zamiennika takiego wyrobu o parametrach nie gorszych ni¿ zaoferowane w przetargu w cenie zaoferowanej za przedmiot umowy w przetargu lub cenie korzystniejszej dla Zamawiaj±cego ni¿ w przetargu. Zmiana umowy w tym zakresie nast±pi po pisemnym zaakceptowaniu przez Zamawiaj±cego propozycji zamiennika.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imid.med.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Instytut Matki i Dziecka,
01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17a,
Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia,
pokój nr 311 - budynek Lipsk (III p.).
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.05.2012 godzina 12:00, miejsce: Instytut Matki i Dziecka, 01-211 Warszawa, ul. Kasprzaka 17a, Dzia³ Zamówieñ Publicznych i Zaopatrzenia, pokój nr 311 - budynek Lipsk (III p.).
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Produkty lecznicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Produkty lecznicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Insulina.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Insulina.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.61.51.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 4 NAZWA: Produkty lecznicze.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Produkty lecznicze.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.69.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 5 NAZWA: Plastry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Plastry.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
CZÊ¦Æ Nr: 6 NAZWA: Materia³y opatrunkowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Materia³y opatrunkowe.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 33.14.11.10-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 15.
4) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ci¶nienia na potrzeby bytowe i p. po¿., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzysz±cymi w miejscowo¶ci Elbl±g ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafi± w oprawie twardej z no¶nikami audio lub z no¶nikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzyd³owe z no¶nikami audio
- ¦wiadczenie us³ug sprz±tania w budynkach Instytutu £±czno¶ci - PIB we Wroc³awiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: czê¶æ nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 czê¶æ nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 czê¶ci)
- Przebudowa przepompowni Wilczogêby gm. Sadowne, pow. wêgrowski - aktualizacja dokumentacji
wiêcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP/9/2025 Dostawy materia³ów opatrunkowych i akcesoriów do podci¶nieniowego leczenia ran z podzia³em na 35 czê¶ci dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w £odzi
- Dostawa sprzêtu medycznego jednorazowego u¿ytku oraz preparatów do p³ukania ran i dezynfekcji z podzia³em na pakiety
- ZP/7/2025 Postêpowanie w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawy wyrobów medycznych jednorazowego u¿ytku, ob³o¿eñ, plastrów oraz siatek przepuklinowych- uzupe³nienie vol 4
- Dostawa materia³ów opatrunkowych - II postêpowanie.
- Dostawa materia³ów opatrunkowych dla Samodzielnego Publicznego Zespo³u Opieki Zdrowotnej w Turku
- Sukcesywna dostawa materia³ów jednorazowego u¿ytku oraz leków i znieczuleñ
wiêcej: Opatrunki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.