Ogłoszenie z dnia 2008-06-26
Inowrocław: Roboty budowlane - 4. etap budowy strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1
w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 133, obejmujący wykonanie: oświetlenia terenu i linii zalicznikowych niskiego napięcia; przyłącza kanalizacji sanitarnej; kanalizacji deszczowej w terenie, przyłącza wodnego do budynku od studni wodomierzowej; rozbiórkę zakładowej stacji paliw
z zagospodarowaniem wytworzonych odpadów i odzyskiem surowców wtórnych; drogi i place manewrowe.
Numer ogłoszenia: 142208 - 2008; data zamieszczenia: 26.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Poznańska 133, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3575021, fax 052 3575021 w.236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kppspinowroclaw.binp.info/kppspinowroclaw
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane - 4. etap budowy strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 133, obejmujący wykonanie: oświetlenia terenu i linii zalicznikowych niskiego napięcia; przyłącza kanalizacji sanitarnej; kanalizacji deszczowej w terenie, przyłącza wodnego do budynku od studni wodomierzowej; rozbiórkę zakładowej stacji paliw z zagospodarowaniem wytworzonych odpadów i odzyskiem surowców wtórnych; drogi i place manewrowe..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane 4. etapu budowy strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej i Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 1 w Inowrocławiu przy ul. Poznańskiej 133, dalej inwestycji, obejmujące wykonanie następujących części zamówienia: 1) oświetlenia terenu i linii zalicznikowych niskiego napięcia; 2) przyłącza kanalizacji sanitarnej; 3) kanalizacji deszczowej w terenie, przyłącza wodnego do budynku od studni wodomierzowej; 4) rozbiórkę zakładowej stacji paliw z zagospodarowaniem wytworzonych odpadów i odzyskiem surowców wtórnych; 5) drogi i place manewrowe. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisuje dokumentacja projektowa zał. nr 1, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych zał. nr 2, przedmiary zał. nr 3. Zamawiający udostępni wykonawcy całą posiadaną dokumentację projektową inwestycji. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z udostępnioną dokumentacją projektową. Projekt zagospodarowania terenu strażnicy obrazuje zał. nr 1 - zagospodarowanie terenu. Przy prowadzeniu robót ziemnych związanych z niwelacją terenu, zdjęta warstwa humusu będzie składowana w miejscu wskazanym przez zamawiającego na terenie strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 2 przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 62 w Inowrocławiu. Grunt ten pozostaje w dyspozycji zamawiającego. Dane budowanego obiektu: 1) powierzchnia zabudowy - 1.201,23 m2; 2) kubatura budynku - 11.217,00 m3; 3) wysokość budynku - 9,60 m; 4) technologia tradycyjna; Stan istniejący - budynek wzniesiony do stanu surowego zamkniętego, bez instalacji wewnętrznych, ze stolarką okienną i drzwiową zewnętrzną, bramami garażowymi wozowni, wykonanym pokryciem dachowym, złączem kablowym przyłącza energetycznego, przyłączem wodociągowym do studni wodomierzowej, przyłączem kanalizacji deszczowej z podłączonymi rurami spustowymi odwodnienia dachu. Żadna z części zamówienia nie może być pisemnej zgody zamawiającego powierzona do wykonania przez podwykonawcę innego niż wskazany w ofercie. Wykonawca ma obowiązek wskazać w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - zał. nr 4.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.61.21 - Obiekty straży pożarnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 20.000 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - uprawnienia w zakresie prowadzenia robót budowlanych wchodzących w zakres przedmiotu zamówienia; b) szczególnie wymagane uprawnienia w zakresie prowadzenia gospodarki odpadami wydane w drodze decyzji Starosty Inowrocławskiego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku o odpadach (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późn. zm.); c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie - w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej 4 roboty budowlane o przedmiocie i wartości odpowiadającym robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym co najmniej 2 roboty budowlane związane z rozbiórką stacji paliw; d) dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia; e) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca zapewnia kierownika budowy; dysponują osobami posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia; dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - robotnikami budowlanymi; dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w części związanej z rozbiórką zakładowej stacji paliw; f) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; g) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp. h) wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; i) jeżeli oferta wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 2) Zamawiający oceni spełnianie przez wykonawców warunków, o których mowa w ust. 1, na podstawie załączonych do oferty dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 5 do siwz; b) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp, zamawiający żąda następujących dokumentów: aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; aktualnej decyzji Starosty Inowrocławskiego zatwierdzającej program gospodarki odpadami niebezpiecznymi - wykonawcy występujący wspólnie składają tylko jedną decyzję dla wykonawcy, którego działalności w zakresie gospodarki odpadami dotyczy; uprawnień budowlanych, w tym między innymi decyzji o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane, dla uprawnień budowlanych uzyskanych po 3 lipca 2005 r.; zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, wydanego przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności i posiadaniem ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie; c) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: wykazu co najmniej 4 wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, w tym co najmniej 2 robót budowlanych przy rozbiórce stacji paliw - zał. nr 6; wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca - zał. nr 7; wykazu osób lub podmiotów, które będą wykonywać zamówienie z załączeniem uprawnień budowlanych, o których mowa wyżej, dla osób zawartych w wykazie - zał. nr 8; wykazu części zamówienia, które wykonawca powierzy podwykonawcom, ze wskazaniem podwykonawcy i załączeniem uprawnień budowlanych i, jeżeli to dotyczy podwykonawcy, aktualnej decyzji Starosty Inowrocławskiego zatwierdzającej program gospodarki odpadami, zgodnie z załącznikiem nr 4; d) w celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów; polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, do wysokości szkody co najmniej 1.000.000 zł; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spełnienie wymogu wartości ubezpieczenia traktuje się łącznie. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie składają dokumenty wymienione w p. a i b oddzielnie, każdy w swoim imieniu. Dokumenty wymienione w p. c i d, wykonawcy ubiegający się wspólnie o zamówienie mogą składać wspólnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kppspinowroclaw.binp.info/kppspinowroclaw
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu ul. Poznańska 133 88-100 Inowrocław.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 10:15, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Inowrocławiu ul. Poznańska 133 88-100 Inowrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wykonanie i utrzymanie oznakowania drogowego pionowego, poziomego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach zarządzanych przez Prezydenta Miasta Inowrocławia.
- Dostawa i montaż 52 wiat przystankowych wraz z budową zasilania energetycznego oraz 17 elektronicznych tablic informacji pasażerskiej na terenie przystanków komunikacji publicznej w Inowrocławiu
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
- Rozbudowa istniejącego stawu wodnego na terenie działki nr 5 przy ul. Szymborskiej w Inowrocławiu
- Dostawy opakowań medycznych i wskaźników do kontroli procesu sterylizacji i dezynfekcji dla Szpitala Wielospecjalistycznego w Inowrocławiu.
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przyłączy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i przebudowa budynków należących do Gminy Zaklików
- "Budowa Remizy OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym".
- Rozbudowa infrastruktury społecznej na terenie Gminy Trzciana.
- Budowa remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Krzydlinie Małej - Etap III
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.