eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskGUMed/notebook I/09

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Gdańsk: GUMed/notebook I/09
Numer ogłoszenia: 142211 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdański Uniwersytet Medyczny , ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a, 80-210 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. (058) 349-12-44, faks (058) 301-61-15, 3491740.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gumed.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: GUMed/notebook I/09.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego - notebooki o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust. 8 ustawy Pzp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy , którzy spełniają warunki określone w zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp 1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu poprzez analizę i ocenę dokumentów, stanowiących załączniki do złożonej przez wykonawcę oferty, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia musi złożyć: 1. Oświadczenie, zgodnie z art. 44 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Pzp Dz. U. nr 19 poz. 177z późniejszymi zmianami) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu art. 22, 24 ustawy Pzp A. Oświadczenia i dokumenty, zgodnie z art. 25 ust.1 pkt.1 Pzp, potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, wynikające z art. 22 ust. 1pkt 1 i 4 Pzp 1. Celem potwierdzenia uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności a aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wyżej wymienione dokumenty musi złożyć każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. B. oświadczenia lub dokumenty, zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2, potwierdzające spełnienie wymagań zamawiającego a certyfikaty i oświadczenia - certyfikat CE wystawiony przez notyfikującą jednostkę certyfikującą lub deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta, na oferowany przedmiot zamówienia -notebook N1 - N4, - certyfikat ISO 9001:2000 dla producenta sprzętu , zgodnie z zał. nr 1 SIWZ- notebook N1 - N), - certyfikat ISO 14001 dla producenta sprzętu -notebook N1 - N3), - certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych komputerów z systemami MS Windows - wydruk ze strony Microsoft WCHL, zgodnie z zał. nr 1 SIWZ -notebook N1 - N4, - certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych dla firmy serwisującej sprzęt oraz autoryzacje producenta sprzętu, zgodnie z zał. nr 1 SIWZ- notebook N1 - N3, Wykonawca może, złożyć równoważny dokument wystawiony przez podmiot mający siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Zamawiający dokona oceny spełnienia wymagań zamawiającego poprzez analizę i ocenę dokumentów, stanowiących załączniki do złożonej przez wykonawcę oferty. b wypełnione zestawienie oferowanych parametrów, będące załącznikiem nr 1 do SIWZ. II. Zamawiający 1 zgodnie z art. 26 ust.3 ustawy Pzp. wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub którzy nie złożyli pełnomocnictw, albo którzy złożyli wymagane przez zamawiającego oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1, zawierające błędy lub którzy złożyli wadliwe pełnomocnictwa, do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. 2 w toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty, dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści art. 87 pkt 1 ustawy Pzp, z zastrzeżeniem pkt. 3. 3 poprawi w ofercie art. 87 ust. 2 ustawy Pzp 1 oczywiste omyłki pisarskie, 2 oraz omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, 3 inne omyłki polegające na niezgodności oferty z SIWZ, niepowodujące istotnych zmian treści oferty, niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona. III. Nie złożenie w wyznaczonym przez zamawiającego terminie, z uwzględnieniem pkt. II 1 oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, 2 dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą art. 24, ust 4 Pzp 3 dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań zamawiającego spowoduje odrzucenie oferty..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.gumed.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdański Uniwersytet Medyczny, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a Dział ds. Aparatury, pawilon nr 3..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 08:30, miejsce: Gdański Uniwersytet Medyczny, ul. M. Skłodowskiej-Curie 3a Dział ds. Aparatury, pawilon nr 3..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: w tym 2 szt. dla K i Kl. Chirurgii Ogólnej, Endokrynologicznej i Transplantacyjnej -Optymalizacja leczenia przepuklin brzusznych za pomoc implantów syntetycznych HAL 2010. Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka, 2007 - 2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.