Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-06-12
Mała Wieś: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawa fabrycznie nowego samochodu typu Minivan 7-osobowego dla Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie wraz z jednoczesnym przyjęciem w rozliczeniu samochodów używanych będących własnością Zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 142218 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie , 09-460 Mała Wieś, woj. mazowieckie, tel. 024 2314147, faks 024 2314147.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawa fabrycznie nowego samochodu typu Minivan 7-osobowego dla Domu Pomocy Społecznej w Zakrzewie wraz z jednoczesnym przyjęciem w rozliczeniu samochodów używanych będących własnością Zamawiającego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1) Wymagania techniczne i użytkowe samochodu: pojazd fabrycznie nowy wyprodukowany nie wcześniej niż w 2015 roku, ilość miejsc siedzących 7 silnik napędzany: olej napędowy lub etylina o mocy minimalnej 110 KM, rozstaw osi min. 2703 mm, całkowita długość pojazdu min. 4460 mm, kolor nadwozia - podstawowy europejski standard emisji spalin - EURO 5 opony letnie - 4 szt. (zamontowane w chwili dostarczenia) oraz dodatkowo opony zimowe (4 szt.) wraz z felgami, (uwaga: rozmiary opon zimowych i letnich oraz felg muszą być zgodne z zaleceniami producenta samochodów, tak aby nie zmieniały warunków trakcyjnych pojazdu), koło zapasowe skrzynia biegów manualna - liczba przełożeń 6 czujnik cofania tył reflektory przeciwmgłowe światła do jazdy dziennej tapicerka materiałowa ciemna fotel kierowcy z regulacją wysokości, regulacja wzdłużna drugiego rzędu siedzeń kierownica regulowana na wysokości i głębokości poduszki powietrzne przednie i boczne kierowcy i pasażera, kurtyny boczne układ hamulcowy z ABS kontrola trakcji klimatyzacja dwustrefowa wspomaganie układu kierowniczego wszystkie szyby sterowane elektrycznie tylna szyba podgrzewana centralny zamek sterowany pilotem pasy bezpieczeństwa dla wszystkich siedzeń w przedziale pasażerskim, radio CD z 6 głośnikami hak holowniczy uchwyty nad drzwiami w przestrzeni pasażerskiej trzeci rząd siedzeń w układzie dwóch foteli chowanych w przestrzeni bagażowej lub łatwo demontowalnych lewarek, klucze do kół, trójkąt, gaśnica i apteczka samochodowa dywaniki gumowe dokumenty niezbędne do rejestracji samochodu rejestracja pojazdu plus opłata rejestracyjna i opłata za upoważnienie do rejestracji pakiet ubezpieczenia OC ,AC , NW , Assistance 2) Koszt przeglądów serwisowych wg zaleceń producenta w okresie 5 lat = 101tyś. km w serwisie autoryzowanym (robocizna, materiały) 3) Wymagane dokumenty (dostarczone przy odbiorze samochodu): karta gwarancyjna, instrukcja obsługi w języku polskim, inne wymagane prawem dokumenty pojazdu. 4) Gwarancja i serwis: minimum 24-miesięczny okres gwarancji bez limitu kilometrów - na części i podzespoły pojazdu, minimum 8-letni okres gwarancji na perforację nadwozia, serwis gwarancyjny dostępny na terenie powiatu płockiego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu wg załącznika Nr 2 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu wg załącznika Nr 2 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu wg załącznika Nr 2 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu wg załącznika Nr 2 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej zamawiający uzna złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - na formularzu wg załącznika Nr 2 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Koszt przeglądów serwisowych zalecanych przez producenta w okresie 5-lat = 101tyś. km w serwisie autoryzowanym - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/dps-zakrzewo/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie, Zakrzewo Kościelne 14, 09-460 Mała Wieś, budynek administracyjny pokój nr 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Zakrzewie, Zakrzewo Kościelne 14, 09-460 Mała Wieś, budynek administracyjny pokój nr 4.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa samochodu dla Muzeum Okręgowego w Pile
- Dostawa samochodu osobowego przeznaczonego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Dostawa samochodu osobowego dla potrzeb Naczelnego Sądu Administracyjnego
- ZAKUP SAMOCHODU (SMOGOWOZU) ELEKTRYCZNO-BENZYNOWEGO/ NISKOEMISYJNEGO ORAZ DRONA WRAZ Z WYPOSAŻENIEM Z PODZIAŁEM NA ZADANIA:
- Dostawa 3 samochodów (2 szt. SUV. hybryda i 1 szt. Sedan benzyna) dla OT KOWR w Gorzowie Wlkp.
- Zakup dwóch nowych samochodów typu SUV na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Kartuzach
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.