Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Warszawa: Wykonaniu remontu węzła cieplnego w pawilonie handlowym w Warszawie przy ul. Bazyliańskiej 6
Numer ogłoszenia: 142292 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami Nr 2 w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy, ul. Toruńska 86, 03-226 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5940700, fax 022 6758616.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn2targowek.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa m.st. Warszawy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonaniu remontu węzła cieplnego w pawilonie handlowym w Warszawie przy ul. Bazyliańskiej 6.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonaniu remontu węzła cieplnego w pawilonie handlowym w Warszawie przy ul. Bazyliańskiej 6
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 40.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 2 600,00 złotych, w terminie do dnia 16 lipca 2008 r. do godz. 900.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykażą, że w ciągu ostatnich 5 lat (licząc wstecz od upływu terminu składania ofert) zrealizowali należycie co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego postępowania z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie i podać przedmiot wykonanych robót, daty wykonania oraz odbiorców, ewentualne wymagania specjalistyczne i dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót w oryginale). 2. Wykażą, że zatrudniają personel mający odpowiednie kwalifikacje dla wykonania zamówienia. 3. Złożą oświadczenie, że kierownictwo przedmiotowych robót sprawować będą osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia budowlane sanitarne i elektryczne zgodnie z obowiązującym prawem. Wykonawca do oferty musi dołączyć uprawnienia sanitarne i elektryczne oraz zaświadczenie o wpisie na listę MAZ osób- które będą pełniły obowiązki kierowników budowy, 4. Udzielą gwarancji na wykonane przez siebie prace, na czas minimum 3 lat od daty bezusterkowego odbioru końcowego tych prac. 5. Wykonawca musi się zobowiązać do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy 6. Wykonawca musi posiadać polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej lub konsorcjum dotyczy to każdego z nich, 2. wykaz robót, zrealizowanych przez Wykonawcę należycie co najmniej 2 zamówień w ciągu ostatnich 5 lat, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (referencje lub protokoły bezusterkowego odbioru końcowego robót), 3. oświadczenie, że Wykonawca zatrudnia personel mający odpowiednie kwalifikacje dla wykonania zamówienia, 4. oświadczenie, że kierownictwo przedmiotowych robót sprawować będą osoby posiadające uprawnienia sanitarne i elektryczne, 5. zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy 6. kosztorys ofertowy uproszczony (podpisany przez Wykonawcę na każdej stronie) 7. kopia aktualnej (tj. taką, której termin ważności upływa nie wcześniej niż na dzień składania ofert) polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia (z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia) potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym w zakresie przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich (w przypadku polisy opłaconej w USD lub w EURO wartość kwoty ubezpieczenia zostanie przeliczona po kursie z ostatnich siedmiu dni kalendarzowych przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest ponadto do złożenia oświadczenia, iż po upływie terminu ważności będzie odnawiać ubezpieczenie na kwotę nie niższą niż równowartość 50.000 złotych polskich na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 7 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert, 8. odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy ofertę składa kilku Przedsiębiorców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej lub konsorcjum dotyczy to każdego z nich, 9. zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące prze upływem terminu składania ofert, 9.1.10. zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 11. oryginał pełnomocnictwa, jeżeli oferty będą składali Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, 12. oryginał pełnomocnictwa, jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, 13. referencje lub inne dokumenty potwierdzające wykonanie należycie robót wykazanych przez Wykonawcę 14. potwierdzoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kserokopię dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w pieniądzu lub oryginał dowodu wniesienia wadium jeśli zostało wniesione w innej dopuszczalnej przez Zamawiającego formie, 15. oświadczenie potwierdzające udzielenie gwarancji na przedmiot składanej przez siebie oferty 16. parafowany na każdej stronie projekt istotnych postanowień umowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn2targowek.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego ul. Toruńska 86 pok. Nr. 16.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2008 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego ul. Toruńska 86 Sekretariat pok. Nr. 6.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.