To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-05-07
Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego, kserokopiarki oraz projektora multimedialnego z montażem dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum. Nr DZP/CM/242/3-35/ZP/12
Numer ogłoszenia: 142302 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 91100 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, kserokopiarki oraz projektora multimedialnego z montażem dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum. Nr DZP/CM/242/3-35/ZP/12.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, kserokopiarki oraz projektora multimedialnego z montażem dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego - Collegium Medicum. Przedmiot zamówienia obejmuje 4 części: cześć I zamówienia obejmuje dostawę notebooka (1 sztuka) i tabletów (3 sztuki), cześć II zamówienia obejmuje dostawę komputera stacjonarnego (1 sztuka) i dysku z routerem (1 sztuka), cześć III zamówienia obejmuje dostawę i uruchomienie kserokopiarki (1 sztuka), cześć IV zamówienia obejmuje dostawę, montaż i uruchomienie projektora multimedialnego (1 sztuka) z uchwytem sufitowym, gniazdem przyłączeniowym i kablami. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji.Całość sprzętu objętego niniejszym zamówieniem musi być oznakowana znakiem CE zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 30.08.2002 r. o systemie oceny zgodności (t.j. Dz. U. z 2010 nr 138, poz 935 z późn. zm.) oraz symbolem efektywności energetycznej Energy Star 5.0 lub równoważny (oferowane modele komputerów, tabletów, projektorów, kserokopiarek muszą znajdować się na liście produktów oznaczonych symbolem Energy Star 5.0 lub równoważny dostępnej na stronie: http://www.energystar.gov; http://www.eu-energystar.org) Zamawiający wymaga dla komputerów aby producent sprzętu oraz podmiot wykonujący serwis gwarancyjny posiadali certyfikat ISO 9001:2008 lub równoważny. Dodatkowo, podmiot wykonujący serwis gwarancyjny musi posiadać autoryzację producenta. Dokumenty potwierdzające w/w wymogi należy załączyć do oferty.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.32.00 - Komputer tablet 30.23.41.00 - Dysk magnetyczny 30.12.12.00 - Urządzenia fotokopiujące 30.12.11.00 - Fotokopiarki 38.65.21.00 - Projektory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego część 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZyCOM Polska Sp. z o. o., ul. Puszczyka 9, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12839,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 11857,00
Oferta z najniższą ceną: 11857,00 / Oferta z najwyższą ceną: 13050,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego cześć 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ZyCOM Sp. z o. o., ul. Puszczyka 9, 02-785 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6952,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6794,00
Oferta z najniższą ceną: 6794,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7100,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa kserokopiarki cześć 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.04.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H. ,NETcom, Grzegorz Czerwiński, ul. Domaniówka 1/1b, 25-413 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11382,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 10537,00
Oferta z najniższą ceną: 10537,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12390,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa projektora multimedialnego część 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.05.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PROGRESS - SYSTEMY KOMPUTEROWE SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PROGRESS - SYSTEMY KOMPUTEROWE SP. Z O.O.
- PROGRESS Systemy Komputerowe Sp. z o. o., Al. Mickiewicza 27, 31-120 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6331,71 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7491,00
Oferta z najniższą ceną: 5450,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7491,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wykonanie remontu chodnika ul. Lipińskiego 22, remontu nawierzchni drogi wewn., miejsc postojowych, wymiany krawężników ul. Grota Roweckiego 31 - Mienie
- Dostawa samochodu dla Straży Miejskiej Miasta Krakowa
- Dostawa sprzętu i urządzeń medycznych dla SP ZOZ MSWiA w Krakowie
- Dostawa akcesoriów i wyposażenia do aparatury medycznej
- Usługa organizacji imprezy turystycznej w ramach Programu Szkoleniowego - Szkolenie Santander/Wizyta studyjna w Brukseli w dniach 11-13.06.2025 roku.
- MODERNIZACJA SCHODÓW ZEWNĘTRZNYCH WRAZ Z WYKONANIEM OŚWIETLENIA W ZAKŁADZIE OPIEKI DŁUGOTERMINOWEJ W MAKOWIE PODHALAŃSKIM
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia do pracowni dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Fachowcy z Rudy Śląskiej" - z podziałem na III części
- Zakup i dostawa sprzętu specjalistycznego dla Ośrodka Wsparcia i Testów (OWiT) w Skarżysku - Kamiennej
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego do pracowni komputerowej w ramach modernizacji infrastruktury teleinformatycznej wraz z wymianą sprzętu komputerowego - POWTÓRZONY
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Plenerowe Kino na Bulwarach - BO
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
więcej: Fotokopiarki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.