To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-28
Piła: Dostawa artykułów biurowych i materiałów papierniczych dla Starostwa Powiatowego w Pile
Numer ogłoszenia: 14230 - 2011; data zamieszczenia: 28.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 369105 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile, al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, faks 067 2109332.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i materiałów papierniczych dla Starostwa Powiatowego w Pile.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa do Starostwa Powiatowego w Pile artykułów biurowych i materiałów papierniczych. Materiały dostarczane będą każdorazowo na podstawie i zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość składania zamówień faksem lub telefonicznie. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać zamówione materiały, nie później niż w okresie 3 dni od dnia otrzymania zamówienia. Materiały będą dostarczane transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego, na koszt i ryzyko Wykonawcy..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.23.40.00 - Nośniki do przechowywania 30.23.72.50 - Akcesoria do czyszczenia komputerów 30.23.73.20 - Dyskietki 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe 30.19.90.00 - Papeteria i inne wyroby .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: I część - artykuły biurowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- AFE PENTAP, ul. Rogozińska 11c, 64-920 Piła, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37704,92 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9905,06
Oferta z najniższą ceną: 9905,06 / Oferta z najwyższą ceną: 9905,06
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: II część - materiały papiernicze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.01.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PARTNER XXI - PIK Sp. z o. o., ul. Fordońska 246, 85-766 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 39344,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1776,18
Oferta z najniższą ceną: 1776,18 / Oferta z najwyższą ceną: 3583,22
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PIŁY
- Wydanie opinii o posiadaniu predyspozycji i motywacji osób opiniowanych do pełnienia funkcji rodziny zastępczej oraz prowadzenie rodzinnego domu dziecka z terenu Powiatu Pilskiego
- DEFIBRYLATOR DLA OITiA - 3 szt.
- Rękawice chirurgiczne
- Bielizna szpitalna wielokrotnego użytku
- "Zmiana sposobu ogrzewania lokali mieszkalnych (pustostanów) wraz z ich modernizacją - remont lokali mieszkalnych w Pile przy ul. Okrzei 19/7 i 19/7a"
- SPRZĘT I PŁYNY DO CAŁODOBOWEJ AMBULATORYJNEJ DIALIZY OTRZEWNEJ ORAZ PŁYNY DO HEMODIALIZ
więcej: przetargi w Pile »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby realizacji projektu - Dostępne i przyjazne szkoły - edukacja włączająca w brzeskich szkołach podstawowych
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Żagań realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych dla wszystkich lokalizacji Łukasiewicz - ŁIT z podziałem na części
- na dostawę materiałów biurowych, akcesoriów komputerowych i telefonicznych, tonerów i baterii dla SPZOZ w Sanoku
- Dostawa materiałów biurowych oraz papieru do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby Urzędu Miasta Kielce
- Dostawa sprzętu informatycznego w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Powiat Kędzierzyńsko-Kozielski" - Dostawa serwerów, sprzętu sieciowego i innego sprzętu informatycznego - 5 części zamówienia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.