Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-11
Białobrzegi: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 4/2009. Nazwa zadania: Szkolenie CIA (Certified Internal Auditor) realizowane w ramach projektu Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna POPT 2007 - 2013 (POPT 01.02.00-00-069/08 ) dla pracowników kontroli skarbowej
Numer ogłoszenia: 142332 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kształcenia Kadr Skarbowości Ministerstwa Finansów , ul. Wczasowa 50, 05-127 Białobrzegi, woj. mazowieckie, tel. 0-22 7748047, faks 0-22 7748362.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ckksmf.pl/przetarg1
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: 4/2009. Nazwa zadania: Szkolenie CIA (Certified Internal Auditor) realizowane w ramach projektu Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna POPT 2007 - 2013 (POPT 01.02.00-00-069/08 ) dla pracowników kontroli skarbowej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ) Przedmiotem zamówienia jest szkolenie przygotowujące do egzaminu CIA (Certified Internal Auditor) realizowane w ramach projektu Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna 2007 - 2013 (POPT 01.02.00-00-069/08) dla pracowników kontroli skarbowej). Przygotowanie w języku polskim szkolenia obejmującego zakresem wszystkie zagadnienia przewidziane programem egzaminu CIA (cz. I, II, III i IV), w tym ćwiczenia na przypadkach oraz rozwiązywanie testów przygotowujących do egzaminu. Część I - 36 godz. dydaktycznych Rola procesu audytu wewnętrznego w zakresie nadzoru korporacyjnego, ryzyka i kontroli. 1. Zgodność ze standardami II A dotyczącymi atrybutów audytu wewnętrznego. 2. Tworzenie planu oraz określanie priorytetów działania audytu wewnętrznego kierując się ryzykiem. 3. Rozumienie roli procesu audytu wewnętrznego w zakresie nadzoru organizacyjnego. 4. Wypełnienie pozostałych ról i odpowiedzialności audytu wewnętrznego. 5. Elementy wiedzy w zakresie nadzoru organizacyjnego, ryzyka i kontroli. 6. Planowanie zadań. Cześć II - 36 godz. dydaktycznych Wykonywanie zadań audytu wewnętrznego. 1. Wykonywanie zadań. 2. Wykonywanie zadań szczególnych. 3. Monitorowanie wyników zadań. 4. Elementy wiedzy w zakresie oszustw. 5. Narzędzia do realizacji zadań audytowych. Część III - 36 godz. dydaktycznych 1. Procesy biznesowe 2. Rachunkowość zarządcza 3. Technologie informatyczne - IT 4. Rachunkowość finansowa i finanse 5. Regulacje, prawo i ekonomia Część IV - 36 godz. dydaktycznych 1. Zarządzanie strategiczne 2. Globalne środowisko biznesowe 3. Zachowania organizacyjne 4. Umiejętności kierownicze 5. Negocjacje b) Przygotowanie harmonogramu szkolenia z tematyki objętej egzaminem CIA uwzględniając 5 - dniowy cykl szkoleń dla każdej części (I, II, III, IV ) c) Przekazanie uczestnikom po 1 egz. podręcznika CIA. Powtórzenie do egzaminu. - cz. I dla 1 grupa 25 osób - cz. II dla 3 grupy po 25 osób - cz. III dla 2 grupy po 25 osób - cz. IV dla 2 grupy po 25 osób d) Przygotowanie materiałów szkoleniowych dla wszystkich uczestników. e) Przeprowadzenie szkolenia dla grupy 25 osób w siedzibie Zamawiającego wg. poniższego: - cz. I - 1 grupa 25 osób (1 kurs 2009r) - cz. II - 3 grupy po 25 osób (2 kursy 2009r, 1 kurs 2010r) - cz. III - 2 grupy po 25 osób (1 kurs 2009r, 1 kurs 2010r) - cz. IV - 2 grupy po 25 osób (2 kursy 2010r) f) Przekazanie uczestnikom kursu pytań egzaminacyjnych w języku polskim dla cz. I, II, III i IV. Wspólny Słownik Zamówień: kod CPV 80420000 -4.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.42.00.00 - Usługi e-learning .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych. 2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji. 2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania. 2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 2.6 nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 jest niezgodną z ustawą 3.2 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę A.2) Wzór umowy A.3) Inne dokumenty - jak poniżej B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. C.2) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień C.3) Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga min. 2 dokumenty. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B1, B2, B3, C3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów H.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę lub osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem (za zgodność z oryginałem). H.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ckksmf.pl/przetarg1.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kształcenia Kadr Skarbowości
Ministerstwa Finansów
Wczasowa 50
05-127 Białobrzegi
pok. 007.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Centrum Kształcenia Kadr Skarbowości Ministerstwa Finansów Wczasowa 50 05-127 Białobrzegi pok. 007.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 18.06.2009.
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: program realizowany w ramach projektu Programu Operacyjnego Pomoc Techniczna POPT 2007 - 2013 (POPT 01.02.00-00-069/08 ).
INNE PRZETARGI BIAŁOBRZEGI
więcej: przetargi BIAŁOBRZEGI »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.