Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-11
Dynów: Przebudowę drogi gminnej ( wewnetrznej) działka nr ew. gruntów 1811/8
w Dynowie wraz z kanalizacją deszczową km 0+000 0+065,00 na działkach
nr ew. 1811/8,6315 obr Gmina Miejska Dynów.
Numer ogłoszenia: 142356 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Dynów , Rynek 2, 36-065 Dynów, woj. podkarpackie, tel. 016 6521093 w. 49, faks 016 6521093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dynow.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.dynow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowę drogi gminnej ( wewnetrznej) działka nr ew. gruntów 1811/8 w Dynowie wraz z kanalizacją deszczową km 0+000 0+065,00 na działkach nr ew. 1811/8,6315 obr Gmina Miejska Dynów..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. przebudowa drogi gminnej ( wewnętrznej) działka nr ew. gruntów 1811/8 w Dynowie obejmuje w szczególności: - roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - trasa dróg w terenie równinnym w ilości - 0,66 km; - mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa o grubości 25 cm- transport materiałów na tymczasowe składowanie w gestii Wykonawcy, materiał przewidziany do wbudowania w w-wę mrozoochronną w ilości - 228,00 m2; - mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa o grubości 10 cm- transport materiałów na tymczasowe składowanie w gestii Wykonawcy, materiał przewidziany do wbudowania w w-wę mrozoochronną w ilości 228,00 m2; - rozebranie krawężników betonowych 15x30 cm na ławie z oporem. Transport materiałów z rozbiórki w gestii Wykonawcy w ilości - 5,00 m; - roboty ziemne wykonane mechanicznie z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odkład w ilości 65,00 m3; - plantowanie skarp i dna wykopów wykonanych ręcznie w ilości 33,00 m2; - profilowane i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni wykonywane mechanicznie w ilości - 374,90 m2; - wykonanie warstwy mrozoochronnej z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grub. 22 cm w tym wbudowanie materiału z rozbiórki starej nawierzchni o grubości w-wy 17 cm i wbudowanie w-wy o grubości 5 cm z nowego materiału w ilości 309,30 m2; - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego stab. mech., grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - umocnienie poboczy w ilości 66,00 m2; - wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0/31,5 stab. mech., grubość warstwy po zagęszczeniu 20 cm w ilości 278,30 m2; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 16 W, grubość warstwy wiążącej po zagęszczeniu 4 cm, wraz z oczyszczaniem i skropieniem w ilości 0,3-0,5 kg/m2 w ilości 270,00 m2;; - wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AC 8S, grubość warstwy ścieralnej po zagęszczeniu 4 cm, wraz z oczyszczeniem i skropieniem w ilości 0,1-0,3 kg/m2 w ilości 270,00 m2; - ustawienie krawężników betonowych o wymiarach 20x30 na ławie betonowej w ilości 131,00 m; - wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej w ilości 0,065 km. 2.2 budowa kanalizacji deszczowej km 0+000 0+065,00 na działkach nr ew. 1811/8,6315 obr Gmina Miejska Dynów obejmuje w szczególności: - roboty pomiarowe przy przy liniowych robotach ziemnych, trasa w terenie równym w ilości 0,045 km; - wykonanie wykopów oraz przekopów wykonywanych mechanicznie,głębokość wykopów do 3 m w ilości 81,00 m3;, uzupełnienie poboczy w ilości 105,60 m2; - umocnienie ścian wykopów wraz rozbiórką, palami szalukowymi stalowymi ( wypraskami) w ilości 162,00 m2; - wykonanie podłoży i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych w ilości 9,00 m3; - zasypanie wykopów podłużnych z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami, gr zagęszczonej warstwy w stanie luźnym 20 cm w ilości 66,2 m3; - roboty ziemne wykonane koparkami z ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odkład w ilości 15 m3; - wykonanie kanału z rur PVC o średnicy 315 mm ( klasy S315x9,2) w ilości 45,00 m; - próba szczelności kanałów rurowych , kanał o średnicy 315 mm; 2.3. wykonanie przykanalików z rur PCV o średnicy 20 cm obejmuje w szczególności: - roboty pomiarowe przy przy liniowych robotach ziemnych, trasa w terenie równym w ilości 0,026 m3, - wykonanie wykopów oraz przekopów wykonywanych mechanicznie, głębokość wykopów do 3 m w ilości 31,20 m3, - wykonanie podłoży i obsypki z kruszyw naturalnych dowiezionych w ilości 5,20 m2; - zasypanie wykopów podłużnych z zagęszczeniem mechanicznym ubijakami, gr zagęszczonej warstwy w stanie luźnym 20 cm w ilości 24,9 m3; - roboty ziemne wykonane koparkami z ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odkład w ilości 6,3 m3; - wykonanie rurociągów z PVC łączonych na wcisk o średnicy zewnętrznej 200 mm w ilości 26,00 m; - wykonanie próby szczelności kanałów rurowych, kanał o średnicy 200 mm w ilości 26,00 m; - wykonanie studzienki kanalizacyjnej z rur żelbet o średnicy 1000 mm z włazem żeliwnym wraz z wykonaniem wykopu,zasypaniem i wykonaniem ławy przy czym właz żeliwny stanowi materiał inwestora w ilości 3 szt; - wykonanie studzienek ściekowych ulicznych z rur bet. o średnicy 500 mm z osadnikiem, bez syfonu, wykonaniem wykopu, zasypaniem i wykonaniem ławy w ilości 5 szt; - regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych w ilości 1 sz..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.24.00 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 2 000, 00 zł (słownie: dwa tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali oraz prawidłowo ukończyli jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50 000, 00 zł brutto wraz z poświadczeniem, że robota ta zostały wykonana w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, prawidłowo ukończona i odebrana - dotyczy branży drogowej, oraz należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali oraz prawidłowo ukończyli jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 30 000, 00 zł brutto wraz z poświadczeniem, że robota ta zostały wykonana w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, prawidłowo ukończona i odebrana - dotyczy branży sanitarnej ( kanalizacja) Wykonawca spełni warunek określony w punkcie 1. 1. b) jeżeli przedstawi realizację jednej roboty budowlanej zawierającej wszystkie wymienione w tym punkcie elementy, bądź przedstawi realizację kilku robót budowlanych zawierające wszystkie wymienione w tym punkcie elementy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a)dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wymienione uprawnienia oraz trzyletnie doświadczenie; przynajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci,instalacji i urządzeń cieplnych,gazowych,wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych - która będzie kierowała robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności; warunek uznaje się za spełniony jeżeli Wykonawca przedstawi co najmniej jedną osobę posiadającą wymienione uprawnienia oraz trzyletnie doświadczenie; Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę;
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku dokonana będzie na podstawie oświadczenia przedstawionego przez Wykonawcę;
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
a)posiadania wiedzy i doświadczenia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali oraz prawidłowo ukończyli jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 50 000, 00 zł brutto wraz z poświadczeniem, że robota ta zostały wykonana w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, prawidłowo ukończona i odebrana - dotyczy branży drogowej, oraz należycie i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali oraz prawidłowo ukończyli jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 30 000, 00 zł brutto wraz z poświadczeniem, że robota ta zostały wykonana w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, prawidłowo ukończona i odebrana - dotyczy branży sanitarnej ( kanalizacja) Wykonawca spełni warunek określony w punkcie 1. 1. b) jeżeli przedstawi realizację jednej roboty budowlanej zawierającej wszystkie wymienione w tym punkcie elementy, bądź przedstawi realizację kilku robót budowlanych zawierające wszystkie wymienione w tym punkcie elementy.; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) zmian nie dotyczących treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, 2) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy w następujących wypadkach: a) na wskutek niekorzystnych warunków atmosferycznych tj opadów deszczu trwających dłużej niż trzy dni , uniemożliwiających wykonywanie umowy, powodujących wydłużenie cyklu inwestycyjnego, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, b) ze względu na konieczność wykonania robót dodatkowych, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi niezbędnemu z technologicznego punktu widzenia do wykonania robót dodatkowych, c) ze względu na przedłużającą się procedurę wyboru najkorzystniejszej oferty, spowodowanej odwołaniem złożonym przez Wykonawców do Prezesa KIO, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, d) na skutek działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, e) wystąpienia wad w dokumentacji projektowej, skutkującej koniecznością dokonania poprawek lub uzupełnień Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi koniecznemu do usunięcia wad dokumentacji projektowej, f) zaistnienia tzw. siły wyższej pod pojęciem której strony rozumieją w szczególności: powódź, huragan, trzęsienie ziemi, pożar, śnieżyca itp. Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody, g) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mających wpływ na realizacje przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron - zmiana nastąpi zgodnie ze skutkami zmiany tych przepisów; h) natrafienia w czasie robót budowlanych na niewypały pochodzące z okresu II wojny światowej, lub inne znaleziska (np. archeologiczne) których usunięcie może być wykonane przez jednostki specjalistyczne. Zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi trwającej przeszkody. i) zmiany podwykonawców, jeżeli strony umowy zastrzegły wykonanie umowy przy udziale podwykonawców, j) zmiany wynagrodzenia umownego w następstwie zmiany przepisów prawa określających wysokość stawki podatku od towarów i usług VAT, zmiana nastąpi zgodnie ze skutkami zmiany tych przepisów; k) zmiany wynagrodzenia umownego w następstwie zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu przedmiotu umowy (§6 ust. 2) , w granicach określonych w (§6 ust. 3 umowy. l)zaistnienia nieprzewidzianych w dokumentacji technicznej warunków geologicznych lub hydrologicznych powodujących konieczność wprowadzenia zmian do dokumentacji technicznej - zmiana terminu wykonania umowy nastąpi o okres równy okresowi koniecznemu do wprowadzenia zmian w dokumentacji technicznej, 3.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania Zamawiającego do wyrażenia takiej zgody. W przypadku każdej zmiany o której mowa powyżej po stronie wnoszacego propozycję zmian leży udokumentowanie powstałej okoliczności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dynowie
36-065 Dynów, ul. Rynek 2,
pok. 4.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2013 godzina 08:30, miejsce: Urząd Miejski w Dynowie 36-065 Dynów, ul. Rynek 2, pok. 10 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi gminnej nr 160051K Sokołowice Stara Wieś w miejscowości Sokołowice w km 0+000-0+398
- Remont drogi gminnej nr 110856L w miejscowości Potok Senderki od km 0+005,97 do km 0+984,29
- Rozbudowa drogi powiatowej Nr 1672W Warka - Chynów na odcinku ul. Gośniewskiej oraz drogi powiatowej Nr 6602W stanowiącej ul. Obwodową w Warce
- Budowa parkingu P&R przy drodze wojewódzkiej nr 430 w Luboniu
- "Budowa drogi gminnej w m. Leopoldów"
- "Modernizacja drogi wojewódzkiej nr 892 od skrzyżowania z DW897 do granicy państwa" w ramach zadania "Łączymy Pogranicze Karpat Wschodnich".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.