Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-12
Szczecin: Konserwacja i naprawa maszyn i urządzeń biurowych dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych
Numer ogłoszenia: 14235 - 2011; data zamieszczenia: 12.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie , Al. Papieża Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 440 51 00, faks 91 440 51 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa maszyn i urządzeń biurowych dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są okresowe konserwacje i bieżące naprawy maszyn i urządzeń biurowych, dla Zachodniopomorskiego Zarządu Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie i podległych mu jednostek organizacyjnych, tj.: Terenowy Oddział Białogard ul. Przejazdowa 1, 78-200 Białogard Terenowy Oddział Choszczno ul. Boh. Warszawy 18, 73-200 Choszczno Terenowy Oddział Drawsko Pomorskie ul. Starogrodzka 31a, 78-500 Drawsko Terenowy Oddział Goleniów ul. Mikołajczyka 42, 72-100 Goleniów Terenowy Oddział Gryfice ul. Trzygłowska 33, 72-300 Gryfice Terenowy Oddział Gryfino ul. Grunwaldzka 1, 74-100 Gryfino Terenowy Oddział Kamień Pomorski ul. Strzelecka 1, 72-400 Kamień Pom. Terenowy Oddział Kołobrzeg ul. Piastowska 9, 78-100 Kołobrzeg Terenowy Oddział Myślibórz ul. Spokojna 22, 74-300 Myślibórz Terenowy Oddział Nowogard ul. Boh. Warszawy 35, 72-200 Nowogard Terenowy Oddział Pyrzyce ul. Szczecińska 21a, 74-200 Pyrzyce Rejonowy Oddział Koszalin ul. Monte Cassino 2, 75-950 Koszalin Terenowy Oddział Sławno ul. Gdańska 18a, 76-100 Sławno Terenowy Oddział Stargard Szczeciński ul. Bydgoska 61, 73-100 Stargard Szczeciński Terenowy Oddział Szczecin Pl. Małopolska 22, 70-550 Szczecin Terenowy Oddział Szczecinek ul. Armii Krajowej 69, 78-400 Szczecinek Terenowy Oddział Świdwin ul. Kołobrzeska 43, 78-300 Świdwin Terenowy Oddział Wałcz ul. Chopina 53, 78-600 Wałcz Szczegółowy wykaz urządzeń objętych przedmiotem zamówienia wraz z ich lokalizacją oraz wykazem ilości konserwacji określa załącznik nr 7 do SIWZ. Konserwacja: Usługi konserwacji będą realizowane w siedzibach terenowych oddziałów (Załącznik nr 7 do SIWZ), zgodnie z ustalonym wykazem ilości konserwacji (załącznik nr 7 do SIWZ) Konserwacja urządzeń atramentowych: Zakres wykonywanych prac: czyszczenie z zewnątrz rozkręcenie drukarki na podstawowe elementy odkurzanie czyszczenie z pozostałości papieru mycie, czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów gumowych (tj. rolki, paski, wałki) czyszczenie i konserwacja ruchomych elementów metalowych (tj. wałki, krzywki, kółka zębate, łożyska) smarowanie regulacja luzów pomiędzy współpracującymi elementami sprawdzenie i regulacja mechanizmu przesuwu papieru czyszczenie, sprawdzenie i regulacja sprzęgła silnika krokowego kalibracja czujnika obecności papieru, kalibracja czujnika położenia głowicy regulacja docisku głowicy do wałka smarowanie wałka prowadzącego głowicę przemycie , dysz głowicy, kalibracja głowicy sprawdzenie i testowanie konserwowanego urządzenia Konserwacja urządzeń laserowych: Zakres wykonywanych prac: czyszczenie z zewnątrz rozkręcenie drukarki na podstawowe elementy odkurzanie czyszczenie z pozostałości papieru mycie wyjęcie kasety z tonerem i oczyszczenie wnętrza drukarki z jego pozostałości czyszczenie elementu grzewczego czyszczenie bębna magnetyzującego kalibracja lasera czyszczenie polaryzatora opróżnienie pojemnika zbierającego nadmiar tonera czyszczenie i regulacja separatora czyszczenie i konserwacja elementów gumowych (tj. wałki, paski, rolki) czyszczenie i konserwacja elementów metalowych (tj. wałki, krzywki, kółka, przekładnie, łożyska) regulacja luzów pomiędzy współpracującymi elementami sprawdzenie i testowanie konserwowanego urządzenia Konserwacja kserokopiarki. Zakres wykonywanych prac: demontaż modułu bębna, czyszczenie listwy czyszczącej i uszczelniającej z resztek zużytego tonera (odkurzaczem serwisowym) i ocena wzrokowa stanu technicznego elementów modułu bębna, demontaż modułu grzewczego (czyszczenie czujników termicznych, separatorów odrywających, czyszczenie wałków grzejnego i gumowego z resztek tonera. Ocena wzrokowa stanu zużycia poszczególnych elementów. Sprawdzenie zużycia wałka czyszczącego (olejowego, taśmy czyszczącej lub listwy czyszczącej) w zależności od rodzaju kserokopiarki, demontaż i czyszczenie elektrody transferowej (lub wałka transferowego) w zależności od modelu kopiarki, czyszczenie poszczególnych części kopiarki (rolek prowadzenia papieru, czyszczenie kopiarki odkurzaczem, czyszczenie sekcji optyki, czujników optycznych przejścia papieru), czyszczenie obudów zewnętrznych i kaset na papier (pianka aktywna), w razie stwierdzenia zużycia lub uszkodzenia poszczególnych części należy opisać uszkodzenie na protokóle naprawy lub powiadomić administratora, po skończonej pracy sprawdzenie poprawności działania kopiarki w obecności administratora lub osoby obsługującej kopiarkę; Konserwacja urządzeń termotransferowych: Zakres wykonywanych prac: czyszczenie z zewnątrz rozkręcenie faxu na podstawowe elementy odkurzanie czyszczenie z pozostałości papieru mycie oczyszczenie wnętrza faxu z pozostałości materiału barwiącego czyszczenie i konserwacja elementów gumowych czyszczenie i konserwacja elementów metalowych regulacja luzów pomiędzy współpracującymi elementami sprawdzenie i testowanie konserwowanego urządzenia Ponadto przez konserwację rozumie się wykonanie usługi polegającej na wyczyszczeniu wszystkich elementów składających się na budowę urządzenia, w którym po rozłożeniu na części pierwsze stosuje się środki konserwujące poprawiające pracę elementów mechanicznych. Okresowe konserwacje będą wykonywane po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem. Jeżeli na skutek nieprawidłowego wykonania usługi konserwacji wystąpi konieczność ponownego wykonania usługi konserwacji, Wykonawca wykona ją nieodpłatnie. Powyższe nie obejmuje przypadków, gdy potrzeba wykonania usługi konserwacji jest następstwem nieprawidłowej eksploatacji Sprzętu przez Zamawiającego lub działania czynników niezależnych od Stron. Naprawa sprzętu: Usługi naprawy będą realizowane w siedzibach terenowych oddziałów (Załącznik nr 7 do SIWZ). Naprawy będą realizowane na bieżąco po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego telefonicznie lub faksem o konieczności wykonania naprawy urządzenia. Wykaz przykładowych napraw (koszt pracy, bez części zamiennych) Urządzenia atramentowe: naprawa układu poboru papieru Urządzenia laserowe: naprawa układu separacji, układu poboru i prowadzenia papieru naprawa-wymiana fusera wymiana płyty głównej elektroniki wymiana lasera wymiana maintenance kitu naprawa układu domykania pokrywy W przypadku konieczności dokonania wymiany części lub podzespołu, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wykaz tych części i podzespołów wraz z ich wyceną na ustalonym druku (załącznik nr 8 do SIWZ), w celu akceptacji wymiany za ustalona cenę. Wymienione części winny być kompatybilne z określonym urządzeniem. Dopuszcza się stosowanie zamienników pod warunkiem, że będą fabrycznie nowe, nie dopuszcza się stosowania elementów regenerowanych. Usługi konserwacji oraz naprawy będą realizowane w siedzibach terenowych oddziałów (załącznik nr 7 do SIWZ), zgodnie z ustalonym wykazem ilości konserwacji (załącznik nr 7 do SIWZ) i zgodnie z zapotrzebowaniem na konserwacje lub naprawy przekazywanym Wykonawcy na piśmie, za pomocą faksu lub telefonicznie przez osobę określoną w umowie. Wykonawca jest odpowiedzialny za wysoką jakość i należytą staranność świadczonej usługi, a także za terminowe wykonanie zamówienia. Faktura VAT wystawiana będzie każdorazowo po wykonaniu usługi konserwacji lub naprawy maszyn i urządzeń biurowych wyszczególnionych w załączniku nr 7 do S.I.W.Z. w siedzibie terenowego oddziału Zamawiającego na podstawie Karty pracy technika konserwacje (zał. nr 9 do S.I.W.Z.), a jej wartość wynikać będzie z ceny jednostkowej jednej usługi konserwacji określonej w ofercie. W przypadku naprawy wartość faktury powiększona będzie o wartość zamontowanych części zamiennych i podzespołów zatwierdzonych przez Zamawiającego na podstawie formularzy Wykaz części zamiennych proponowanych do wymiany oraz ich koszt (załącznik nr 8 do S.I.W.Z.) oraz Karty pracy technika (załącznik nr 10 do S.I.W.Z.) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia ilości przewidzianych w SIWZ konserwacji i napraw wskazanych w załączniku nr 7 do 20%, co nie uprawnia Wykonawcy do podnoszenia jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.31.00 - Usługi w zakresie naprawy fotokopiarek 50.31.32.00 - Usługi w zakresie konserwacji fotokopiarek 50.32.30.00 - Naprawa i konserwacja komputerowych urządzeń peryferyjnych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 1.000,00 PLN 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, tj. do dnia 20.01.2011r. do godz. 10.00. 3. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej, za moment wniesienia wadium uznaje się moment uznania rachunku bankowego Zamawiającego. 4. Wadium może być wniesione w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w PKO BP S.A. I Oddział w Szczecinie, nr: 34 1020 4795 0000 9002 0122 0631. z adnotacją: WADIUM - przetarg ozn. NP/NI/333/89/2010 Dowód wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniężna - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy zdeponować w siedzibie Zamawiającego w Szczecinie, al. Papieża Jana Pawła II 42, w kasie (pok. 20), przed upływem terminu składania ofert . 7. Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy. 8. Wykonawca, który nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zgodnie z zapisami ustawy zostanie wykluczony z prowadzonego postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 9. Zamawiający dokona zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z art. 46 ustawy. UWAGA! Stosownie do zapisów art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, iż wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien posiadać doświadczenie w wykonywaniu usług objętych przedmiotem niniejszego postępowania. W celu wykazania posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca zobowiązany jest udokumentować wykonanie usług polegających na konserwacji i naprawie sprzętu objętego przedmiotem postępowania w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie, na przykład referencji, podpisanych przez osoby uprawnione do reprezentowania podmiot bezpośrednio zlecający usługę. Wykaz usług w załączniku nr 6 do SIWZ musi odpowiadać powyższym dokumentom. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykonawca powinien udokumentować, że minimum dwie osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają kwalifikacje do wykonywania usług konserwacji i napraw kopiarek. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia na podstawie informacji zawartych w oświadczeniach i dokumentach złożonych przez Wykonawcę na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Wypełniony formularz oferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. Wykaz części zamówienia powierzonych podwykonawcom wg załącznika nr 4. Dowód wpłacenia wadium zgodnie z wymaganiami określonymi w rozdziale III, części V. pkt.1. WADIUM
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji
i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 70-415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II 42,
pok 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2011 godzina 10:00, miejsce: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, 70-415 Szczecin, al. Papieża Jana Pawła II 42, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Program modernizacji ulic ul. Filaretów - sięgacz"
- Doposażenie bazy ZCEMiP w projekcie pn. "Ścieżka ku ekologicznej wiedzy: program edukacyjny w dążeniu do zrównoważonego rozwoju wspierający dzieci i młodzież, lokalnych mieszkańców oraz przeds. GMS"
- Przebudowa kanalizacji deszczowej w ul. Siewnej w Szczecinie
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Obsługa administracyjna oraz eksploatacyjna infrastruktury serwerowej i sieci strukturalnej, telefonii cyfrowej VOIP, sieci bezprzewodowej WiFi.
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU OSOBOWEGO TYPU MIKROBUS 9 - OSOBOWY PRZYSTOSOWANY DO PRZEWOZU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, W TYM 2 OSOBY PORUSZAJĄCE SIĘ NA WÓZKU INWALIDZKIM
więcej: przetargi w Szczecinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.