To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-29
Łódź: Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi w lokalach mieszkalnych.
Numer ogłoszenia: 142389 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127425 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Polesie, Pl. Barlickiego 11, 90-615 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6330180, faks 42 6339607.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi w lokalach mieszkalnych..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi w lokalach mieszkalnych administrowanych przez AZK Łódź - Polesie zgodnie z załączonym wykazem. 2.1 Wymieniana stolarka okienna: Winna być wykonana z profili PCW minimum trzykomorowych w kolorze białym. Szyba zespolona niskoemisyjna poprawiająca komfort w mieszkaniu i przyczyniająca się w sposób istotny do oszczędności energii i emisji hałasu o współczynniku przenikania ciepła K<1,1; Wszystkie skrzydła rozwieralne oraz jedno z funkcją uchylo - rozwieralną z mikrowentylacją; Okucia obwiedniowe; Słupek w nowej stolarce powinien być zachowany jak w obecnie istniejącej stolarce (stały lub ruchomy); Wykonaną nową stolarkę naleSy mocować w sposób trwały. Zamocowania ościeSnic naleSy dokonać za pomocą łączników typu zaczep. Zamocowane okno naleSy uszczelnić pod względem termicznym poprzez wypełnienie szczelin między ościeSnicą a ościeSem materiałem izolacyjnym dopuszczonym do stosowania dla tego celu. Do uszczelnienia stolarki w ościeSu przed przenikaniem wody opadowej i powietrza naleSy zastosować kity trwale plastyczne. Montowane okna naleSy wyposaSyć w nawiewniki ciśnieniowe (w kolorze białym) zgodnie z § 155 ust 3 i 4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U. Nr 75, poz. 690). Ostateczna ilość okien wyposaSonych w nawiewniki ciśnieniowe zostanie określona podczas dokonywania dokładnych pomiarów stolarki. Montowana nowa stolarka musi zachować istniejący kształt i podział skrzydeł oraz posiadać: a) aktualny Atest Państwowego Zakładu Higieny dopuszczający oferowaną stolarkę do stosowania w budownictwie. b) aktualny Certyfikat Zgodności z Aprobatą Techniczną lub Krajową Deklarację Zgodności do Aprobaty Technicznej na stolarkę, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 sierpnia 2004r (Dz. U z 2004r Nr 198 poz. 2041) lub Deklarację Zgodności do okresowego badania stolarki przeprowadzonego w notyfikowanym laboratorium zgodnie z normą PN-EN 14351-1. 2.2 Parapety wewnętrzne - laminowane w kolorze białym osadzone w ościeSach i pod oknem. 3. W w/w zakres realizacji zamówienia wchodzi: przed przystąpieniem do realizacji robót wykonanie dokładnych pomiarów stolarki; wykonanie stolarki w warunkach warsztatowych lub metodą przemysłową w fabrykach okien; wymianie stolarki istniejącej /zuSytej/ na nowo wykonaną wraz z wymianą parapetów wewnętrznych, transport stolarki na miejsce obsadzenia, w przypadku wymiany okien skrzynkowych na okna zespolone przymurowanie ścianek z cegły na zaprawie do ościeSy, naprawa - uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych w ościeSach okiennych zaprawą cementową z uzupełnieniem ewentualnych ubytków cegieł. Dopuszcza się naprawę ościeSy wewnętrznych przy uSyciu płyt karton - gips. wywóz stolarki zdemontowanej, gruzu i rumowia. 4. Prace związane z wymianą stolarki prowadzone będą w zasiedlonych lokalach mieszkalnych, których wykaz stanowi - załącznik nr 7a-7c. 5. W przypadku wystąpienia istotnych okoliczności, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamiany, zmniejszenia lub zwiększenia liczby lokali wytypowanych do wymiany stolarki w ramach ogólnej kwoty przewidzianej na zrealizowanie zamówienia. 6. O ewentualnych zmianach w wykazie stolarki przewidzianej do wymiany Zamawiający zawiadomi Wykonawcę niezwłocznie po uzyskaniu takiej wiedzy. 7. Ostateczne rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywiście wymienionej powierzchni stolarki z zachowaniem ceny ryczałtowej za 1 m2. 8. Zamawiający przyjął konieczność wymiany istniejących parapetów przy kaSdym oknie. Wykazana w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 szacunkowa ilość parapetów stanowić będzie podstawę do ustalenia wartości oferty oraz ceny ryczałtowej za 1m2 wymiany parapetów. Ostateczne rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywiście wymienionej powierzchni parapetów z zachowaniem ceny ryczałtowej za 1 m2. 9. Zamawiający przyjął konieczność montaSu nawiewników ciśnieniowych w kaSdym oknie. Wykazana w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 szacunkowa ilość nawiewników ciśnieniowych stanowić będzie podstawę do ustalenia wartości oferty oraz ceny ryczałtowej za 1szt nawiewnika ciśnieniowego. Ostateczne rozliczenie nastąpi na podstawie rzeczywistej ilości zamontowanych nawiewników ciśnieniowych z zachowaniem ceny ryczałtowej za 1 szt. 10. Wykonana nowa stolarka musi zachować istniejący kształt i podział skrzydeł. 11. Przed złoSeniem oferty naleSy dokonać oględzin obiektów. 12. Zamawiający zastrzega sobie prawo Sądania od wykonawcy przedłoSenia atestów i certyfikatów od wbudowanych materiałów. 13. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia, na minimalny okres 48 miesięcy (o czym mowa w rozdziale XIV pkt 1 SIWZ) licząc od dnia podpisania Protokołu Odbioru Końcowego; 14. Roboty objęte zamówieniem naleSy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami techniczno - budowlanymi, Polskimi Normami oraz zasadami wiedzy technicznej oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23.06.2003 r. w sprawie informacji dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (Dz.U z 2003 Nr 120 poz. 1126) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz.U z 2003 Nr 47 poz. 401). Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 1- obejmuję wymianę stolarki okiennej (134 szt. - 315,43m2) wraz z parapetami wewnętrznymi (73,74 m2) na terenie RON I i RON II (załącznik nr 7a) Część 2- obejmuję wymianę stolarki okiennej (116 szt. - 312,51m2) wraz z parapetami wewnętrznymi (67,19 m2) na terenie RON III i RON IV (załącznik nr 7b) Część 3- obejmuję wymianę stolarki okiennej (80 szt. - 226,89m2) wraz z parapetami wewnętrznymi (41,58 m2) na terenie RON V (załącznik nr 7c)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.32 - Instalowanie okien .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi na terenie RON I i RON II
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAFO-PRODUKCJA PCV I AL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAFO-PRODUKCJA PCV I AL" SP. Z O.O.
- PAFO Produkcja PCV i AL. Sp. z o.o., Św. Jana 7/9, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 137096,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 116336,70
Oferta z najniższą ceną: 116336,70 / Oferta z najwyższą ceną: 202173,36
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi na terenie RON III i RON IV
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MONT-PLAST Tomasz Śmietański, ul. Wójtowska 26, 93-020 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 134958,07 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 114592,55
Oferta z najniższą ceną: 114592,55 / Oferta z najwyższą ceną: 199233,82
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Wymiana stolarki okiennej wraz z parapetami wewnętrznymi na terenie RON V
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"PAFO-PRODUKCJA PCV I AL" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"PAFO-PRODUKCJA PCV I AL" SP. Z O.O.
- PAFO Produkcja PCV i AL. Sp. z o.o., Św. Jana 7/9, 95-200 Pabianice, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96916,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82276,54
Oferta z najniższą ceną: 82276,54 / Oferta z najwyższą ceną: 144132,54
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonanie modernizacji instalacji wody lodowej, obsług. chłodzenie pom., w budynku biur., w ramach zadania inwest. pn.: "Modernizacja instalacji klimatyzacji w budynku przy ul. Moniuszki 7/9 w Łodzi"
- SZP.281.41.2025 - Roboty budowlane - adaptacja pomieszczeń Pracowni Hemodynamiki - etap II w ramach projektu pn. "Utworzenie kompleksu Intensywnej Terapii w Instytucie "Centrum Zdrowia Matki (...)"
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
- : Dostawa cz. 2 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- Dostawa cz. 1 pomocy dydaktycznych Szkoły Podstawowej nr 138 im. Leopolda Staffa w Łodzi, w ramach projektu nr FELD.08.07-IZ.00-0060/24 "Droga do lepszej przyszłości- rozumiem, wiem, potrafię"
- "Adaptacja pomieszczeń i warsztatów szkolnych" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontu budynku Altany Chińskiej należącego do zespołu urbanistyczno-architektonicznego założenia pałacowo-parkowego PAN-Domu Zjazdów i Konferencji w Jabłonnie
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola zlokalizowanego w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 4 wraz ze zmianą sposobu użytkowania, w celu utworzenia klubu dziecięcego na terenie Gminy Jejkowice
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Rzgowie
- Prace remontowe i modernizacyjne w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Toszeckiej 23 w Gliwicach - etap II.
- "Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Kalinku"
- Budowa obiektu magazynowego wraz z instalacjami przy willi "Jadwiga" w Ojcowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.