eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańRemont pomieszczeń archiwum zlokalizowanych w budynku A i B Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-05-07

Poznań: Remont pomieszczeń archiwum zlokalizowanych w budynku A i B Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 142402 - 2012; data zamieszczenia: 07.05.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 88790 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń archiwum zlokalizowanych w budynku A i B Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń w piwnicach: budynku A na poziomie -1, oznaczonych numerami 31, 31A, 32 i 33 oraz w budynku B na poziomie - 2 oraz poziomie -1 oznaczonych nr 15, 16 i 17. 2. Zakres adaptacji dla budynku A poziom -1 obejmuje: 1) Rozbiórkę istniejących krat oraz drzwi metalowych wraz z ościeżnicami. 2) Rozbiórkę ścianek działowych gr. 1/2 cegły na zaprawie cementowej. 3) Ułożenie wykładziny podłóg z pcv trudnozapalnego i nietoksycznego. 4) Zamontowanie ościeżnic wraz ze skrzydłami p.-poż. EI 60 z zamkiem o skomplikowanym systemie otwierania i nakładką pozwalającą na plombowanie. 5) Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów. 6) Opracowanie niezbędnej dokumentacji wykonawczej oraz wykonanie klimatyzacji pozwalającej na utrzymanie normowej wilgotności oraz temperatury, określonej w załączniku Instrukcji archiwalnej, stanowiącej załącznik nr 6 do rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. Nr 14 poz. 67). 3. Zakres adaptacji dla budynku B poziom -2 obejmuje: 1) Rozbiórkę istniejących drzwi metalowych wraz z ościeżnicami. 2) Rozbiórkę ścianek działowych z cegieł na zaprawie cementowej. 3) Ułożenie wykładziny podłóg z pcv trudnozapalnego i nietoksycznego. 4) Zamontowanie drzwi z ościeżnicami tak jak pkt 2.4) budynku A. 5) Dwukrotne malowanie farbą emulsyjną ścian i sufitów. 4. Zakres adaptacji dla budynku B poziom -1 pom. nr 15, 16 i 17 obejmuje: 1) Rozebranie ścianek działowych gr. 1/2 cegły na zaprawie cementowej. 2) Wykucie z muru ościeżnic i skrzydeł drzwiowych. 3) Uzupełnienie ścianek z cegły gr. 12 cm wraz z otynkowaniem. 4) Ułożenie wykładziny podłogowej z pcv trudnozapalnego i nietoksycznego. 5) Zamontowanie ościeżnicy wraz ze skrzydłem p-poż . EI 60 tak jak pkt 2.4) w budynku A. 6) Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto ponadto w następujących załącznikach: w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), rzutach pomieszczeń, oraz przedmiarze robót. 6. Wszystkie nazwy własne materiałów użyte w dokumentach wymienionych w ust. 5, należy traktować jako propozycję Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych. 7. Zamawiający wymaga zaoferowania gwarancji na wykonane prace oraz na użyte podczas realizacji prac materiały, wyroby na okres min. 36 miesięcy, liczonej od dnia podpisania protokołu odbioru robót. 8. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego świadczenia usług konserwacji, przeglądów itp. czynności, jeżeli są one konieczne do zachowania poprawnego, właściwego działania zainstalowanych urządzeń. 9. Wszystkie użyte do realizacji zamówienia wyroby muszą być pełnowartościowe oraz posiadać wymagane stosownymi przepisami aktualne świadectwa jakości, świadectwa dopuszczenia, atesty, certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą. 10. Wykonawca na własny koszt po zakończeniu prac wywiezie i zutylizuje gruz, zdemontowane materiały oraz śmieci po przeprowadzonych robotach. 11. Wykonawca zobowiązany jest do odpowiedniego zabezpieczenia terenu robót, aby prowadzone prace nie stanowiły zagrożenia dla osób przebywających w otoczeniu budynku. 12. Wykonawca określi w formularzu ofertowym - załącznik nr 1 do SIWZ, części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. 13. Wymagany zakres robót Wykonawca winien zrealizować z należytą starannością, zgodnie z wymaganiami Polskich Norm, przepisami Prawa budowlanego, bhp, ppoż., oraz zasadami sztuki budowlanej. 14. Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej miejsca realizacji przedmiotu umowy, po uprzednim telefonicznych uzgodnieniu terminu z Zbigniewem Bocheńskim tel. 698 889 444. 15. Przed podpisaniem umowy Wykonawca w porozumieniu z Zamawiającym ustali harmonogram realizacji prac. W pierwszej kolejności Wykonawca zobowiązany będzie do dokonania remontu pomieszczeń w budynku B na poziomie -2. 16. Wykonawca zabezpieczy, w razie konieczności zasób archiwalny znajdujący się budynku A na poziomie -1, w pomieszczeniach oznaczonych numerami 32 i 33..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.05.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Pol-Bud Ryszard Polnik, ul. Łukaszewicza 47, Stęszew, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85230,92 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 93094,52

  • Oferta z najniższą ceną: 93094,52 / Oferta z najwyższą ceną: 142694,33

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.