Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-11
Mokobody: Wymiana pokryć dachowych z płyt azbestowo - cementowych
Numer ogłoszenia: 142404 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Mokobody , Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody, tel. 025 6411323.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokobody.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokryć dachowych z płyt azbestowo - cementowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Demontaż pokryć dachowych wykonanych z wyrobów zawierających azbest ( płyt azbestowo-cementowych falistych oraz płyt azbestowo-cementowych płaskich) z budynków zlokalizowanych na terenie Gminy Mokobody, załadunek, transport i zdeponowanie na składowisku powstałych odpadów zawierających azbest wraz z kosztami utylizacji (ok. 3601 m2) oraz usunięcie z nieruchomości wyrobów zawierających azbest (pakowanie), załadunek oraz transport i zdeponowanie na składowisku powstałych odpadów zawierających azbest wraz z kosztami utylizacji lub odebranie/ załadunek i zdeponowanie / z posesji wcześniej zdemontowanych wyrobów zawierających azbest, przez uprawnioną firmę (ok. 1000 m2)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.23.00.00 - 90.23.00.00 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 2 000złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp tj. a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b)posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ustawy PZP) a w szczególności: 2. Wykonawca wykaże, że posiada niezbędne do wykonania zamówienia narzędzia i urządzenia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -dowód wniesienia wadium -wypełniony i podpisany formularz ofertowy , -oświadczenie , że po zapoznaniu się z warunkami zamówienia Wykonawca akceptuje je bez zastrzeżeń (załącznik Nr 3), -oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik Nr 4 ); - informacja o części zamówienia powierzonej podwykonawcy (załącznik Nr 5), -aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Dokument ten musi stanowić potwierdzenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem. -aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , -Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności w zakresie prowadzonej działalności cywilnej; -Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, stwierdzających, że osoby uczestniczące w wykonywaniu zamówienia posiadają przeszkolenie w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest. -Zezwolenie na transport odpadów niebezpiecznych zawierających azbest wydane w oparciu o ustawę - odpady z dnia 27 kwietnia 2001r ( Dz. U. Nr 628 z późn zm.) -Decyzję wydaną przez Starostę Siedleckiego zatwierdzającą program gospodarki odpadami niebezpiecznymi - zawierającymi azbest. -parafowany projekt umowy z Wykonawcą -wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie ( wykaz wykonanych prac + referencje); -jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. - jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1 oraz w § 1 ust. 1 pkt 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty należy dostarczyć w formie oryginału lub ksero potwierdzonego za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.mokobody.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mokoboach, Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody
pok. 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.06.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy w Mokoboach, Plac Chreptowicza 25, 08-124 Mokobody pok. 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI MOKOBODY
więcej: przetargi MOKOBODY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zmiana konstrukcji i pokrycia dachowego budynku OSP Stanisławowo
- Usuwanie i unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Sokołów Podlaski
- Usuwanie wyrobów zawierających azbest - część 2
- "Usuwanie wyrobów zawierających azbest z terenu Miasta i Gminy Daleszyce w 2025 r."
- Odbiór i utylizacja materiałów zawierających azbest z terenu Gminy Zakrzew
więcej: Usuwanie azbestu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.