eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZapewnienie internetowego systemu rejestracji uczestników międzynarodowej Dorocznej Konferencji Enterprise Europe Network 2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-19

Warszawa: Zapewnienie internetowego systemu rejestracji uczestników międzynarodowej Dorocznej Konferencji Enterprise Europe Network 2011
Numer ogłoszenia: 142469 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości , Pańska 81/83, 00-834 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (022) 432 80 80, faks (022) 432 86 20.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.parp.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja działająca na podstawie ustawy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zapewnienie internetowego systemu rejestracji uczestników międzynarodowej Dorocznej Konferencji Enterprise Europe Network 2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stworzenie serwisu internetowego i zapewnienie kompleksowej obsługi procesu rejestracji uczestników międzynarodowej Dorocznej Konferencji Enterprise Europe Network 2011 w dniach 26-28 września 2011 r. w Warszawie Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje realizację niżej wymienionych zadań: 1) Przygotowanie projektu, realizacja oraz zapewnienie hostingu anglojęzycznego serwisu internetowego, obejmującego: a) część informacyjną; b) system rejestracji uczestników on-line; c) system rezerwacji miejsc hotelowych dla uczestników wraz z obsługą opłat za noclegi dokonywanych przez uczestników Konferencji; 2) Zapewnienie puli 900 miejsc hotelowych dla uczestników Konferencji oraz obsługę procesu ich rezerwacji; 3) Zapewnienie wyposażenia i obsługi Recepcji Konferencji, w tym: a) co najmniej 6 stanowisk recepcyjnych (w tym: wyposażenie techniczne wraz z obsługą) podczas trwania Konferencji w dniach 26-27 września 2011r. i co najmniej 2 stanowisk recepcyjnych podczas trwania Konferencji w dniu 28 września 2011r.; b) 1 stanowisko produkcji identyfikatorów (w tym: materiały, wyposażenie techniczne wraz obsługą) w dniach 26-27 września 2011r.; 4) Zapewnienie funkcjonowania anglojęzycznej infolinii dla uczestników Konferencji; 5) Zapewnienie identyfikatorów dla uczestników Konferencji; 6) Świadczenie usług serwisowych na warunkach i przez okres określony w opisie przedmiotu zamówienia.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.60.00 - Elektroniczne usługi przekazywania wiadomości i informacji 72.00.00.00 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia 74.86.00.00 - 74.86.00.00 .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia tj. w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej 2 usługi obejmujące łącznie: i. przygotowanie i udostępnienie strony internetowej konferencji, sympozjum, seminarium, itp.; ii. udostępnienie i administrowanie internetowym systemem rejestracji uczestników konferencji, sympozjum, seminarium, itp.; iii. udostępnienie i administrowanie systemem rezerwacji miejsc hotelowych dla uczestników konferencji, sympozjum, seminarium, itp. wraz z obsługą dokonywanych przez nich płatności za noclegi

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej 3 osobami, w tym: a) Kierownikiem Projektu - 1 osobą posiadającą doświadczenie w kierowaniu pracami personelu, liczącego co najmniej 5 osób (każdorazowo) w co najmniej 2 zamówieniach, w których przedmiot zamówienia obejmował zakres opisany w pkt. 2; b) Specjalistą od zabezpieczeń aplikacji webowych - 1 osoba posiadającą udokumentowane doświadczenie we wdrażaniu systemów przetwarzających dane osobowe i finansowe dostępnych przez Internet, serwisy www; c) Specjalistą w zakresie obsługi infolinii - 1 osobą władającą biegle językiem angielskim, posiadającą co najmniej półroczne doświadczenie w pracy na infolinii (pożądane doświadczenie w obsłudze zapytań od osób pochodzących z różnych państw i różnych kręgów kulturowych)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w przypadkach, gdy: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 2) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień, 3) w związku ze stwierdzonymi rozbieżnościami w umowie i załącznikach wystąpi potrzeba ujednolicenia postanowień umowy, 4) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem rozwiązania lub zmiany umowy pomiędzy Zamawiającym i EACI lub Ministrem Gospodarki, 5) konieczne stanie się rozbudowanie Serwisu o dodatkowe elementy, jednakże nie więcej niż do 2 zakładek z treściami graficzno-tekstowymi i do 7 pól w formularzach wypełnianych przez uczestników - w cenie i terminie określonych w umowie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.parp.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości Biuro Zamówień Publicznych ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2011 godzina 12:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Kancelaria ogólna (parter) ul. Pańska 81/83, Warszawa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Umowa jest współfinansowana ze środków pochodzących z grantu ad-hoc Komisji Europejskiej w ramach Programu na rzecz Przedsiębiorczości i Innowacji w 2011 r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.