To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-19
Konin: Ochrona fizyczna osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Koninie. Znak sprawy: OA.214-1/2016.
Numer ogłoszenia: 142493 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 71051 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Koninie, ul. Fryderyka Chopina 28, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 240 47 02, faks 63 270 88 10.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Koninie. Znak sprawy: OA.214-1/2016..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób i mienia w Sądzie Rejonowym w Koninie oraz całodobowy monitoring systemu alarmowego w siedzibie Sądu na ul. Fryderyka Chopina 28. 2.W zakres zamówienia wchodzi również wykonywanie usługi konwojowania wartości pieniężnych z siedziby sądu do wyznaczonego banku. 3.Budynek Sądu Rejonowego w Koninie (dalej budynek) objęty ochroną jest trzykondygnacyjny, częściowo podpiwniczony, z dachem płaskim. Wejście główne do budynku znajduje się od strony północnej. Wejścia służbowe do segmentów od strony wschodniej i zachodniej. W budynku znajdują się cztery klatki schodowe oraz dwa szyby dźwigowe. Powierzchnia użytkowa budynku wynosi 5275,46m2 (łącznie z powierzchnią wynajmowaną pod działalność gospodarczą na bufet i punkt ksero). Powierzchnia terenu zewnętrznego wynosi 4220,18 m2 ( do niej zaliczone zostały drogi dojazdowe - 1998,92zł m2 i parking - 107 miejsc o pow. 1275,00 m2) . 4.Budynek wyposażony jest w system instalacji alarmowej i kontroli dostępu, który jest powiązany w system instalacji dozorowej. 5.System składa się z kamer zewnętrznych i wewnętrznych oraz posiada monitory związane z tym systemem zlokalizowane w pomieszczeniu ochrony. System alarmowy i kontroli dostępu wyposażony jest w oddzielny monitor. 6.Kod i nazwa zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) Kod CPV/ Opis-79710000-4- Usługi ochroniarskie 7. Zakres usługi będącej przedmiotem zamówienia został podzielony na dwa zadania (I i II) : 7.1. Zadanie I . a) Usługi w tym zadaniu polegają na : -pełnieniu całodobowej ochrony fizycznej osób i mienia Sądu Rejonowego w Koninie, -całodobowym monitoringu systemu alarmowego w budynku i związanej z tym natychmiastowej interwencji ochrony w razie włączenia się alarmu (niniejsze zamówienie nie obejmuje konserwacji i naprawy systemu monitoringu). b) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dotyczący godzin ochrony fizycznej osób i mienia: Ochrona fizyczna osób i mienia realizowana będzie zmianowo w formie bezpośredniej ochrony fizycznej osób i mienia: W poniedziałki łącznie 45 h ochrony pełnionej: - od godz. 0.00 do godz. 7.30- przez 1 pracownika ochrony (7,5 h x 1), - od godz. 7.30 do godz. 18.00- przez 3 pracowników ochrony (10,5 h x 3), - od godz. 18.00 do godz. 24.00 -przez 1 pracownika ochrony (6 h x 1). Od wtorku do piątku łącznie 41 h (na dobę) ochrony pełnionej: - od godz. 0.00 do godz. 7.00 - przez 1 pracownika ochrony (7 h x 1), - od godz. 7.00 do godz. 15.30 - przez 3 pracowników ochrony (8,5 h x 3), - od godz. 15.30 do godz. 24.00 - przez 1 pracownika ochrony (8,5 h x 1). We wszystkie dni wolne od pracy ( w tym soboty i niedziele, święta i dni wolne do pracy w sądzie) od godz..0.00 do godz. 24.00 łącznie 24 h ochrony pełnionej przez 1 pracownika ochrony (24 h x 1). Ochrona fizyczna osób i mienia obejmować będzie oprócz budynku sądu także jego najbliższe otoczenie, w tym parking samochodowy. c) Do zadania I Zamawiający doliczył dodatkową ochronę fizyczną osób i mienia jeżeli wystąpi taka potrzeba. Zlecenie dodatkowej ochrony zgłaszane będzie przez Zamawiającego z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem, telefonicznie lub drogą elektroniczną. Przewidywana ilość godzin dodatkowej ochrony nie przekroczy 250, d) Do szacunkowej wartości zamówienia Zamawiający policzył łącznie w I zadaniu: - 28.944 godzin ochrony fizycznej osób i mienia (w tym monitoring całodobowy systemu alarmowego). 7.2. Zadanie II: a) Usługi w tym zadaniu polegają na konwojowaniu wartości pieniężnych; b) Usługa konwojowania obejmuje: - konwój wartości pieniężnych w obecności pracownika Zamawiającego (Kasjerki) z Sądu do banku na terenie Konina i z powrotem (długość trasy w obie strony ok. 6 km), wyjazd ok. godz. 10:30; -ochrona pracownika Zamawiającego (Kasjerki), c) W przypadku zmiany godziny wyjazdu konwoju Zamawiający co najmniej 2 godziny wcześniej powiadomi o tym fakcie Wykonawcę; d) Zamawiający określa wielkość konwojowanych wartości pieniężnych na kwotę nie przewyższającą 50 tys. zł. jednorazowo. Konwojowanie będzie odbywało się przez co najmniej 2 wykwalifikowanych pracowników ochrony w obecności pracownika Zamawiającego (Kasjera) środkiem transportu Wykonawcy; e) Zamawiający do zamówienia wliczył 566 konwojów gotówki (jeden konwój każdego dnia roboczego oraz 20 dodatkowych w razie potrzeby). 8. Warunki dotyczące wykonywania usługi (oba zadania łącznie): 8.1. Usługa świadczona będzie zgodnie z wymogami określonymi ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (Dz.U.2014.1099) i Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 7 września 2010r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać ochrona wartości pieniężnych przechowywanych i transportowanych przez przedsiębiorców i inne jednostki organizacyjne (t.j. Dz.U. Nr 166, poz. 1128 ze zm.). 8.2.Wykonawca w toku wykonywania umowy zobowiązuje się do postępowania z należytą starannością oraz oświadcza, że posiadać będzie (bez przerw) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności w zakresie ochrony osób i mienia na sumę nie mniejszą niż 300.000 zł. 8.3. Osoby chroniące budynek i konwojenci będą : - niekarani za przestępstwa lub przestępstwa skarbowe, - posiadać stan zdrowia oraz predyspozycje fizyczne, które pozwolą na skuteczną realizację usługi ochrony i dozoru mienia w ramach Umowy bez przeciwskazań i przeszkód, -przeszkoleni przez Wykonawcę w zakresie BHP, p-poż. i zasad udzielania pierwszej pomocy; 8.4. Wykonawca wyposaży osoby chroniące budynek i konwojentów gotówki w: - jednolite mundury, - identyfikatory umieszczone w widocznym miejscu i zawierające nazwę i logo firmy, zdjęcie, imię i nazwisko pracownika ochrony oraz numer jego licencji; - środki przymusu bezpośredniego przewidziane prawem nie wymagające zezwoleń (kajdanki, pałki obronne wielofunkcyjne, przedmioty przeznaczone do obezwładniania osób za pomocą energii elektrycznej o średniej wartości prądu w obwodzie nieprzekraczającej 10 mA (art. 11 pkt 7 ustawy z dnia 21 maja 1999r. o broni i amunicji, t. j. Dz.U.2012, poz. 576), - łączność radiową, system napadowy wzywający załogi interwencyjne, system kontroli obchodów, - telefon komórkowy. 8.5. Bezpośrednio po opuszczeniu przez ostatnią osobę budynku, pracownik ochrony sprawdza czy na terenie budynku nie przebywają osoby, które nie posiadają do tego uprawnień. Pracownicy ochrony powinni dokonywać obchodu budynku co 4 godziny lub w razie potrzeby częściej. 8.6. Wykonawca oświadcza, iż dysponuje grupami interwencyjnymi oraz dysponuje oznakowanymi pojazdami zapewniającymi przyjazd grupy interwencyjnej do budynku. Jednym z kryteriów oceny ofert jest czas przyjazdu grupy interwencyjnej, który nie może być dłuższy niż 15 minut. 8.6a. Zamawiający może wywołać 1 próbny alarm w miesiącu i wezwać grupę interwencyjną celem sprawdzenia czy Wykonawca dotrzymuje zadeklarowanego w ofercie czasu przyjazdu. Przyjazd grupy interwencyjnej w ramach alarmu próbnego nie podlega odrębnej opłacie, a jej koszt winien zostać uwzględniony w zadeklarowanej w ofercie cenie z 1 godzinę ochrony. Jeśli czas przyjazdu grupy w ramach alarmu próbnego zostanie przekroczony w stosunku do czasu zadeklarowanego w ofercie, Zamawiający ma prawo do wywołania kolejnego próbnego alarmu w danym miesiącu bez obowiązku ponoszenia opłat z tego tytułu. Nieodpłatne alarmy próbne mogą być powtarzane w każdym miesiącu przez Zamawiającego do chwili gdy grupa interwencyjna pojawi się zgodnie z czasem zadeklarowanym w ofercie. 8.7. Wykonawca będzie współpracował z Inspektorem ds. obronnych Sądu Rejonowego w Koninie lub inną upoważnioną osobą w zakresie powiadamiania pracowników Zamawiającego - członków -Stałego Dyżuru SR- o uruchomianiu realizacji zadań związanych z podwyższeniem gotowości obronnej państwa oraz przedsięwzięć i procedur systemu zarządzania kryzysowego, m.in. poprzez dostarczanie imiennych wezwań do natychmiastowego stawiennictwa. 8.8. Wykonawca kierować będzie do ochrony fizycznej osób i mienia pracowników ochrony posiadających wymagane uprawnienia pracownika ochrony poświadczone wpisem na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1977 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099 z poz.zm).) oraz posiadających ważną legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony zgodnie z rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych z dnia 11 grudnia 2013 r. w sprawie legitymacji pracowników ochrony (Dz. U. 2013 poz. 1630). 8.8a. Wykonawca do usługi konwojowania wartości pieniężnych kierować będzie pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej bądź pracowników wpisanych na listę kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego. 8.9. W razie potrzeby Zamawiającego, Wykonawca zwiększy ilość pracowników chroniących obiekt i zwiększy ilość godzin wykonywania usługi. Zamawiający każdorazowo będzie informował Wykonawcę z co najmniej 24 godzinnym wyprzedzeniem o konieczności zwiększenia ilości godzin i ilości pracowników chroniących obiekt. Zamawiający dopuszcza również możliwość zwiększenia ilości konwojów. 8.10. Wykonawca będzie wyznaczał do pełnienia służby zawsze tych samych pracowników, a o każdej zmianie personalnej powiadomi Zamawiającego z co najmniej 3-dniowym wyprzedzeniem. W przypadku konieczności nagłej zmiany pracownika Wykonawca powiadomi o tym fakcie Zamawiającego faksem lub drogą elektroniczną i skieruje do ochrony obiektu osoby o kwalifikacjach spełniających wymagania określone w pkt 8.8 i 8.8a - wskazując dane tych osób; 8.11. Poza wymienionymi wyżej warunkami jakie Zamawiający stawia Wykonawcy, obowiązuje następujący zakres obowiązków pracowników służby ochrony: -znajomość podstawowych aktów prawnych normujących statut pracownika ochrony; -rzetelne i w miarę potrzeby dyskretne wykonywanie obowiązków służbowych w celu zapewnienia bezpieczeństwa osób w chronionym obiekcie i ochrony znajdującego się w nim mienia; -dbałość o schludny wygląd zewnętrzny oraz o powierzone pracownikowi ochrony pomieszczenie i wyposażenie, -monitorowanie przepływu osób przez chroniony obiekt oraz udzielanie informacji osobom zwracającym się z prośbą o wskazanie drogi do określonych pomieszczeń biurowych czy też miejsca załatwiania konkretnych spraw; -dokonywanie rewizji wnoszonego bagażu oraz osób podejrzewanych o wnoszenie broni, przedmiotów niebezpiecznych oraz uniemożliwianie wnoszenia alkoholu oraz wchodzenia osobom nietrzeźwym na teren sądu; - dopilnowanie ażeby osoby wnoszące bagaże podręczne pozostawiały je w szafkach mieszczących się w szatni oraz sprawdzanie na koniec każdego dnia, czy nie pozostawiono żadnych podejrzanych bagaży czy pakunków ( w razie konieczności odpowiednie reagowanie); -ujęcie osób stwarzających bezpośrednie i realne zagrożenie dla życia lub zdrowia ludzkiego, a także chronionego mienia, w celu oddania tych osób w ręce policji; -stosowanie zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2014 r., poz. 1099z poz.zm.) środków przymusu bezpośredniego w przypadku zagrożenia dóbr powierzonych ochronie lub w celu odparciu ataku na pracownika ochrony; -stawianie się w salach rozpraw i w innych pomieszczeniach w przypadku wezwania sędziego lub innego pracownika sądu i wykonywanie jego poleceń dotyczących zapewnienia bezpieczeństwa; -współdziałanie z jednostkami ochrony przeciwpożarowej w przypadkach zagrożenia pożarem na terenie obiektu; -pomoc w sprawnej ewakuacji osób przebywających w budynku w przypadku alarmu pożarowego, bombowego lub innego; -w uzasadnionych przypadkach powiadamianie odpowiednich służb: policji, straży pożarnej, pogotowia ratunkowego oraz pogotowia specjalistycznego jak: energetycznego, wodno-kanalizacyjnego, ciepłowniczego, czy gazowego; - powiadamianie Zamawiającego o zdarzeniach zaistniałych jak i niedoszłych, a stanowiących zagrożenie dla osób, mienia oraz bezpieczeństwa, także przeciwpożarowego. W sytuacjach wymagających natychmiastowej interwencji policji lub straży pożarnej, w pierwszej kolejności pracownik ochrony ma obowiązek natychmiastowego wezwania w/w służb, a następnie powiadomienia Zamawiającego; -wykonywanie czynności nie wymienionych wprost w powyższych punktach jeżeli okaże się to konieczne dla zapewnienia bezpieczeństwa, porządku i ochrony mienia Zamawiającego; -dozór i obsługa systemów oraz urządzeń alarmowych i ostrzegawczych w siedzibie Sądu Rejonowego w Koninie; -prowadzenie książki dyżurów i odnotowywanie w niej istotnych zdarzeń związanych ze świadczeniem usługi ochrony, prowadzenie ewidencji osób pozostałych w budynku po godzinach urzędowania sądu lub przybyłych do budynku również po godzinach urzędowania sądu (np. wykonawcy zleconych usług czy remontów). -wydawanie kluczy do pomieszczeń tylko osobom upoważnionym;. -sprawdzanie po godzinach urzędowania sądu zamknięć drzwi, okien , pomieszczeń plombowanych i zabezpieczonych kratami. Stwierdzone nieprawidłowości winny być w pierwszej kolejności w miarę możliwości usunięte a następnie odnotowane. O ich wystąpieniu należy powiadomić odpowiednie osoby (które zostaną wskazane Wykonawcy po zawarciu umowy); -otwieranie i zamykanie bramy parkingowej; -w przypadku włączenia się alarmu, sprawdzenie przyczyny i podjęcie odpowiednich kroków; -ochrona przed kradzieżą i zniszczeniem krzewów ozdobnych i zieleni wokół budynku, oświetlenia oraz innych elementów infrastruktury; -realizacja innych, niekolidujących z przedmiotem zamówienia drobnych czynności wskazanych przez Zamawiającego ; -dochowanie tajemnicy związanej z wykonywaniem obowiązków służbowych, zarówno w trakcie umowy jak i po jej zakończeniu. W przypadku jej naruszenia przez pracownika Wykonawcy Zamawiający zażąda od Wykonawcy bezwarunkowego wyłączenia tego pracownika ze służby ochrony w ramach wykonywanej usługi, a niezależnie od tego może żądać naprawienia szkody związanej z niezachowaniem tajemnicy; - przestrzeganie zasad bhp, regulaminów, zarządzeń i procedur, w tym związanych z ochroną danych osobowych oraz innych ustaleń obowiązujących w siedzibie Zamawiającego. 9.Z uwagi na charakter czynności wykonywanych w ramach zapewnienia ochrony osób i mienia, które noszą znamiona stosunku pracy, na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający wymaga aby co najmniej jeden pracownik spośród wszystkich skierowanych przez Wykonawcę do wykonywania usługi ochrony osób i mienia zatrudniony był na podstawie umowy o pracę (na pełen etat) bezpośrednio przez samego Wykonawcę. Warunek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę dotyczy osób wykonujących usługę bezpośredniej ochrony fizycznej (nie dotyczy usługi konwojowania). 10.Zamawiający oczekuje, że do wykonania przedmiotu umowy Wykonawca w pierwszej kolejności zatrudni osoby dotychczas wykonujące usługę ochrony w Sądzie Rejonowym w Koninie. 11.W terminie maksymalnie 5 dni roboczych przed rozpoczęciem realizacji umowy Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz ze wskazaniem formy ich zatrudnienia bezpośrednio przez Wykonawcę. Zamawiający może żądać potwierdzenia podanej przez Wykonawcę formy zatrudnienia pracowników (np. poprzez przedstawienie do wglądu kserokopii umów o pracę). Wykonawca przedłoży również oświadczenia złożone przez pracowników wykonujących ochronę, gwarantujące zachowanie tajemnicy co do treści dokumentów znajdujących się w ochranianych pomieszczeniach. 12.Zamawiający ma prawo zażądać zmiany pracownika ochrony, w przypadku zastrzeżeń co do sposobu wykonywania przez niego pracy lub zachowania. 13.Zamawiający może nie wyrazić zgody na dopuszczenie do świadczenia usługi wskazanych przez Wykonawcę pracowników ochrony jeżeli ma ku temu uzasadnione powody . Wykonawca w miejsce osób niedopuszczonych przez Zamawiającego do świadczenia usługi wskaże Zamawiającemu do akceptacji innych pracowników ochrony..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
BIURO USŁUG DETEKTYWISTYCZNO-OCHRONNYCH "LEX" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
BIURO USŁUG DETEKTYWISTYCZNO-OCHRONNYCH "LEX" SP. Z O.O.
- Biuro Usług Detektywistyczno -Ochronnych LEX Sp.z o.o., ul.Poznańska 95, 62-800 Kalisz, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 517998,94 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 291691,55
Oferta z najniższą ceną: 291691,55 / Oferta z najwyższą ceną: 605055,35
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa oleju napędowego do kontenerowej stacji paliw PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Konserwacja budynków i lokali komunalnych zarządzanych przez PGKiM Sp. z o.o. w Koninie
- Wyposażenie pracowni informatycznej oraz pracowni magazynier-logistyk w sprzęt komputerowy oraz oprogramowanie w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Ustawicznego im. Stefana Batorego w Koninie
- "Dostawa ziemniaków i jabłek"
- Dostawa mięsa wieprzowego i wołowego świeżego oraz wędlin i wyrobów wędliniarskich
- Utrzymanie, konserwacja i remont bieżący sieci kanalizacji deszczowej na terenie miasta Konina
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona obiektów Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o. o.
- Zawarcie umowy na świadczenie usług ochroniarskich i portierskich obiektu zaplecza technicznego i magazynowego Zakładu Oczyszczania Miasta Sp. z o.o. w Mysłowicach w roku 2025
- Ochrona fizyczna osób i mienia w Prokuraturze Okręgowej w Przemyślu oraz w podległych jednostkach rejonowych.
- Usługa bezpośredniej ochrony fizycznej budynków, osób oraz mienia dla obiektów Prokuratury Okręgowej Warszawa-Praga w Warszawie i podległych Prokuratur Rejonowych w latach 2025 -2026
- Dozór oraz ochrony osób i mienia w hali Urania w Olsztynie
- Świadczenie usług w zakresie ochrony mienia i zapewnienia bezpieczeństwa na terenie składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Świętochłowicach w rejonie ul. Wojska Polskiego
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.