To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-25
Ogłoszenie nr 14252 - 2017 z dnia 2017-01-25 r.
Kraków: Dostawa paliwa dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 369936-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 374124-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Rolniczy im. Hugona Kołłątaja w Krakowie, krajowy numer identyfikacyjny
181500000, ul.
al. Mickiewicza
21,
31120
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
126 624 413, faks
126 624 410, e-mail
dzp@ar.krakow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ur.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa paliwa dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):DZP-291-4193/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa benzyny bezołowiowej 95, benzyny bezołowiowej 98 oraz oleju napędowego /zwanych dalej paliwem/, a także oleju opałowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, zgodnie z podanym niżej podziałem na 5 zadań: Zadanie nr 1. Dostawa paliwa dla potrzeb jednostek organizacyjnych zamawiającego na terenie województwa małopolskiego. a) Olej napędowy - 26500 l. b) Benzyna bezołowiowa 95 - 15850 l. c) Benzyna bezołowiowa 98 - 160 l. Zadanie nr 2. Dostawa paliwa dla potrzeb jednostek organizacyjnych zamawiającego zlokalizowanych w Mydlnikach. a) Olej napędowy - 6600 l. b) Benzyna bezołowiowa 95 - 1700 l. Zadanie nr 3. Dostawa paliwa dla potrzeb jednostek organizacyjnych zamawiającego zlokalizowanych w Prusach. a) Olej napędowy - 950 l. Zadanie nr 4. Dostawa paliwa na teren Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego zlokalizowanego w Prusach. a) Olej napędowy - 16200 l. Zadanie nr 5. Dostawa oleju opałowego na teren Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego zlokalizowanego w Prusach. a) Olej opałowy - 7000 l. 3. Podane wyżej ilości paliwa i oleju opałowego są ilościami szacunkowymi, rzeczywista ilość uzależniona będzie od bieżących potrzeb zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości paliwa i oleju opałowego niż podano w tabelach powyżej. 4. W ramach niniejszego zamówienia zamawiający zobowiązuje się do zakupu paliwa oraz oleju opałowego o wartości 40% całkowitego wynagrodzenia brutto wynikającego z umowy, która zostanie zawarta w wyniku udzielenia niniejszego zamówienia. Pozostałą ilość paliwa oraz oleju opałowego zamawiający zakupi w zależności od potrzeb. 5. Paliwo i olej opałowy oferowane przez wykonawcę powinny odpowiadać swoją klasyfikacją, składem i jakością wymogom przewidzianym w obowiązujących przepisach prawnych, standardach jakościowych oraz normach, w szczególności: a) paliwo musi posiadać parametry jakościowe spełniające wymagania rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. 2015 r., poz. 1680). Parametry paliw nie ujęte w rozporządzeniu muszą być zgodne z obowiązującymi Polskimi Normami. b) olej opałowy musi być wysokiej jakości i musi spełniać wszystkie wymagania jakościowe określone w rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 3 listopada 2014 r. w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2014 r. poz. 1547). Parametry oleju opałowego nie ujęte w rozporządzeniu muszą spełniać wymagania Polskiej Normy PN-C-96024:2011. 6. Sposób dostawy paliwa/oleju opałowego: a) Dostawa paliwa odbywać się będzie sukcesywnie, poprzez jego pobieranie przez upoważnionych pracowników zamawiającego na stacjach paliw wykonawcy, dla potrzeb samochodów służbowych, maszyn i ciągników rolniczych zamawiającego oraz do celów gospodarczych - dotyczy zadania nr 1, 2, 3. b) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić sukcesywne dostawy paliwa bezpośrednio do zbiornika o pojemności 3 000 litrów, znajdującego się na terenie Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego zlokalizowanego w Prusach (Prusy 1, 32-010 Luborzyca). Jednorazowa dostawa paliwa może wynieść od 2500 do 3000 litrów - dotyczy zadania nr 4. c) Dostawa oleju opałowego nastąpi jednorazowo, bezpośrednio do zbiornika znajdującego się na terenie Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego zlokalizowanego w Prusach (Prusy 1, 32-010 Luborzyca) - dotyczy zadania nr 5.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
09132100-4
Dodatkowe kody CPV:
09134000-7,
09135100-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zadanie nr 1. Dostawa paliwa dla potrzeb jednostek organizacyjnych zamawiającego na terenie województwa małopolskiego. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT181896.75 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 193723.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zadanie nr 2. Dostawa paliwa dla potrzeb jednostek organizacyjnych zamawiającego zlokalizowanych w Mydlnikach. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT35494.31 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 37718.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Zadanie nr 3. Dostawa paliwa dla potrzeb jednostek organizacyjnych zamawiającego zlokalizowanych w Prusach. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp, unieważniono postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest dostawa paliwa dla potrzeb jednostek organizacyjnych zamawiającego zlokalizowanych w Prusach, ponieważ w zakresie tego zadania nie złożono żadnej oferty. Uzasadnienie: Zgodnie z dyspozycją wymienionego wyżej przepisu postępowanie unieważnia się, jeżeli "nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu albo nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu od wykonawcy niepodlegającego wykluczeniu, z zastrzeżeniem pkt 2 i 3." | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4062.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Zadanie nr 4. Dostawa paliwa na teren Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego zlokalizowanego w Prusach. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT69278.05 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 73062.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Zadanie nr 5. Dostawa oleju opałowego na teren Rolniczego Gospodarstwa Doświadczalnego zlokalizowanego w Prusach. |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/01/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18211.38 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 21210.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Budowa przejścia dla pieszych przy ul. Galicyjskiej na wysokości sklepu Kaufland"
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz realizacja zadania pod nazwą: "Oświetlenie siłowni zewnętrznej os. Oświecenia w Krakowie"
- Dostawa i instalacja modułowego systemu rejestracji śladów daktyloskopijnych
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych wraz z obsługą kelnerską na potrzeby Uniwersytetu Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie
- Dostawa odczynników i materiałów laboratoryjnych do identyfikacji genetycznej do celów badawczych i sądowych
- usługa mycia okien trudnodostępnych na terenie kampusu AGH - DE-dzp.272-002/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.