Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-07-02
Cewice: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Cewice
Numer ogłoszenia: 142555 - 2014; data zamieszczenia: 02.07.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cewice z siedzibą organu wykonawczego gminy , ul. W. Witosa 16, 84-312 Cewice, woj. pomorskie, tel. 059 8613460, faks 059 8613462.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cewice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Cewice.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Ustalenia ogólne dotyczące przedmiotu zamówienia, którym jest odbiór i zagospodarowanie odpadów od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Cewice: 1)Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca w każdym przypadku składa osobną ofertę cenową dla poszczególnych części zamówienia. (osobno ofertę na odbiór i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych oraz osobno na odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Cewice). 2)Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 2. Wyjaśnienie terminów zawartych w SIWZ: 1)Zabudowa jednorodzinna- należy przez to rozumieć budynki jednorodzinne wolnostojące, budynki jednorodzinne w zabudowie bliźniaczej lub szeregowej oraz budynki do 7 lokali mieszkalnych. 2)Zabudowa wielorodzinna- należy przez to rozumieć zabudowę budynkami liczącymi 8 i więcej lokali mieszkalnych..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6, Ustawy prawo zamówień publicznych, stanowiące nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.00.00-2, 90.51.30.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca - posiadał uprawnienia do transportu odpadów objętych przedmiotem zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga, aby w zakresie części I zamówienia posiadał uprawnienia do zbierania zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wraz z ofertą na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił posiadanie wiedzy i doświadczenia w realizacji usług polegających na odbiorze lub zagospodarowaniu odpadów komunalnych, w tym co najmniej jednej usługi polegającej na odbiorze lub zagospodarowaniu co najmniej 200 ton odpadów komunalnych, wykonanej lub wykonywanej w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie. Ocena spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wraz z ofertą na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udowodnił dysponowanie potencjałem technicznym niezbędnym do prawidłowego wykonania zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że spełnia wymogi określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości oraz wykaże dysponowanie instalacją umożliwiającą odpowiednie zagospodarowanie odpadów komunalnych odebranych z terenu Gminy Cewice, tzn: a)Część I: Wykonawca udowodni dysponowanie co najmniej dwoma sprawnymi pojazdami przystosowanymi do odbierania worków z selektywnie zebranymi odpadami komunalnymi oraz opróżniania pojemników do gromadzenia selektywnie zebranych odpadów komunalnych (dzwonów i pojemników siatkowych o pojemności 1,5 i 2,5 m3), co najmniej jednym sprawnym pojazdem do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej oraz bazą magazynowo-transportową, spełniającą warunki opisane w ww Rozporządzeniu Ministra Środowiska b)Część II: Wykonawca udowodni dysponowanie co najmniej dwoma sprawnymi pojazdami przystosowanymi do odbioru zmieszanych odpadów komunalnych, Regionalną Instalacją do Przetwarzania Odpadów Komunalnych, do której będą oddawane odpady odebrane z terenu Gminy Cewice oraz bazą transportowo-magazynową, spełniającą warunki opisane w ww Rozporządzeniu Ministra Środowiska Ocena spełniania warunku na podstawie złożonych dokumentów lub oświadczeń wraz z ofertą na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust 1 ustawy na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga aby Wykonawca znajdował się w sytuacji finansowej i ekonomicznej gwarantującej wykonanie zamówienia, tzn. posiadał ubezpieczenie OC w zakresie prowadzonej działalności objętej przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 110 000,00 zł. Ocena spełniania warunku na podstawie dokumentów lub oświadczeń złożonych wraz z ofertą na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
W wykazie głównych usług powinna zostać ujęta co najmniej jedna usługa polegająca na odbiorze lub zagospodarowaniu minimum 200 ton odpadów komunalnych z załączeniem dowodów potwierdzających jej należyte wykonanie.; - wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Każda oferta musi zawierać: 1.formularz oferty 2.oświadczenie z art. 22 ust. 1 ustawy 3.oświadczenie z art. 24 ust. 1 ustawy 4.lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej 5.stosowne pełnomocnictwa w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów dołączonych do oferty; 6.w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 7.wykaz głównych usług 8.wykaz pojazdów i instalacji dostępnych Wykonawcy 9.wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy 10.zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania swoich zasobów do dyspozycji - jeżeli dotyczy 11.opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, iż Wykonawca posiada ubezpieczenie oc w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia 12.wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych z obszaru Gminy Cewice, prowadzonego przez Wójta Gminy Cewice, zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy z dnia 13.09.1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2013 r. poz 1399 z późn. zm.) 13.zezwolenie na transport odpadów obejmujące odpady będące przedmiotem zamówienia, wydane na podstawie art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. z 2010 r. Nr 185, poz. 1243 ze zm.) lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 w związku z art. 233 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2013 r., poz. 21) 14.wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzonego przez Główny Inspektorat Ochrony Środowiska, dokonany na podstawie art. 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 roku o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (w zakresie części I zamówienia) Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, zgodnie z art. 23 w związku z art. 141 ustawy PZP Zamawiający żąda aby: 1)dokumenty wymagane odnośnie potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wymienionych w art. 22 ust 1 ustawy zostały złożone wspólnie przez Wykonawców, zaś odnośnie spełniania warunku niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 ustawy osobno przez każdego Wykonawcę; 2)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, winni oni ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia. Załączone Pełnomocnictwo powinno zawierać: jednoznaczne określenie postępowania, do którego się odnosi i precyzować zakres umocowania; wymieniać wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i zawierać podpisy każdego z nich; 3)wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem; W stosunku do Wykonawców zagranicznych wymaga się złożenia powyższych dokumentów w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski poświadczonym za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty lub oświadczenia zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub te podmioty. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków winien udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt. Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów wymaga złożenia dokumentów dotyczących w szczególności: a.Zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu b.Sposobów wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia c.Charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem d.Zakresu i udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w swej ofercie wskazał części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazw (firm) podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1, określonych powyżej dla niniejszego postępowania Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy, określonych powyżej dla niniejszego postępowania, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zmiany treści umowy wymagają pod rygorem nieważności zgody obu stron, z zachowaniem formy pisemnej i są dopuszczalne wyłącznie w trybie art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2010, nr 113, poz. 759 ze zm.). 2.Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie wynagrodzenia, o którym mowa w §3 ust. 4. dopuszczalna jest w przypadku: a)wprowadzenia zmian w stosunku do złożonej oferty w zakresie wykonywania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności zwiększenia usprawnienia procesu realizacji zamówienia. b)wystąpienia siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie ze szczegółowym opisem. c)Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie sposobu spełniania przez Wykonawcę świadczenia odbierania i transportu odpadów w przypadku zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązującego, wpływającego na sposób spełnienia świadczenia. d)Dopuszcza się zmianę Umowy w zakresie sposobu realizacji Umowy w przypadku zmiany przepisów prawa, wpływających na sposób realizacji Umowy, w tym zmiany przepisów prawa lokalnego (np. regulaminu utrzymania czystości i porządku w gminach) e)Dopuszcza się zmianę dotyczącą podwykonawcy, przy czym jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadach określonych w art. 26 ust 2b ustawy, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia 3.Warunki zmian: a)inicjowanie zmian - na wniosek Wykonawcy lub Zamawiającego b)uzasadnienie zmian - prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, c)forma zmian: aneks do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności 4.Strony umowy zawierają stosowny aneks w celu dokonania zmian w niniejszej umowie uwzględniający warunki zmiany umowy określone w SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cewice.pl/zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY UL. W. WITOSA 16, 84-312 CEWICE POKÓJ NR 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2014 godzina 11:00, miejsce: URZĄD GMINY UL. W. WITOSA 16, 84-312 CEWICE POKÓJ NR 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odbiór i zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Cewice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest odbieranie oraz zagospodarowanie selektywnie zebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców w Gminie Cewice. 2.2. Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania selektywnie zebranych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców w Gminie Cewice obejmuje: 1)Selektywne odbieranie następujących frakcji odpadów komunalnych: a)Odpady ze szkła- zebrane w sposób selektywny ( kod 15 01 07, 20 01 02). b)Odpady z tworzyw sztucznych, papieru, metali i opakowań wielomateriałowych- zebrane w sposób selektywny ( kod 15 01 01, 15 01 02, 15 01 04, 15 01 05, 15 01 06, 20 01 01, 20 01 39, 20 01 40). c)Komunalne odpady zielone ulegające biodegradacji- zebrane w sposób selektywny z zastrzeżeniem, że ich odbiór realizowany będzie w okresie od 01 marca do 30 listopada ( kod 20 02 01). d)Naturalne choinki, z zastrzeżeniem, że ich odbiór realizowany będzie w dwóch terminach w miesiącu styczeń (kod 20 02 01). e)Meble i inne odpady wielkogabarytowe (kod 20 03 07). f)Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny ( kod 20 01 21, 20 01 23, 20 01 35, 20 01 36 ). 2)Odbiór ww. odpadów komunalnych z pojemników lub w workach na odpady komunalne oraz transport do instalacji, w której nastąpi zagospodarowanie odpadów. 3)Zagospodarowanie odpadów selektywnie zebranych zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami określoną w art. 17 oraz w art. 18, rozdz. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. ( Dz. U. z 2013 r., poz. 21 ) oraz zgodnie z zasadą bliskości uregulowaną w art. 20, ust. 1 i 2, rozdz. 3 powyższej ustawy. Zgodnie z art. 9e ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2013 r., poz. 1399), Wykonawca ma obowiązek przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, wskazanej w Planie Gospodarki Odpadami dla Województwa Pomorskiego, zgodnie z zapisami art. 35 ust. 4, pkt 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach ( Dz. U. 2013, poz. 21). Wykonawca wskaże w ofercie instalacje, do której będzie przekazywał odpady selektywnie zebrane. 4)Zakup oraz dostarczenie do właścicieli nieruchomości worków do gromadzenia selektywnie zebranych odpadów komunalnych. Worki do gromadzenia selektywnie zebranych odpadów komunalnych zakupuje i dystrybuuje Wykonawca. Koszt zakupu worków ponosi Wykonawca. Worki powinny być wykonane z materiału oraz w sposób zapewniający odpowiednią wytrzymałość mechaniczną (nie ulegające rozerwaniu przy pełnym ich napełnieniu odpowiednią frakcją odpadów). Pojemność worków żółtych i brązowych powinna wynosić 120 L, natomiast pojemność worków zielonych - 60 L. Po podpisaniu umowy a przed pierwszym odbiorem odpadów Wykonawca winien dostarczyć właścicielowi każdej nieruchomości objętej wykazem, - min. 3 worki każdego koloru (tj. żółte, zielone, i brązowe ). Wykonawca powinien dostarczyć worki w terminie do dnia 31.07.2014 r. Kolejne worki będą dostarczane w systemie jeden pusty worek danego koloru za jeden odebrany worek. Puste worki będą pozostawiane przez Wykonawcę na terenie nieruchomości w miejscu widocznym dla właściciela, uniemożliwiającym ich porwanie przez wiatr. Jeżeli właściciel zgłosi zapotrzebowanie na większą ilość worków Wykonawca powinien go w te worki zaopatrzyć. Brązowe worki do selektywnej zbiórki komunalnych odpadów zielonych ulegających biodegradacji powinny zostać dostarczone również do Wspólnot i Spółdzielni Mieszkaniowych, które zadeklarowały potrzebę odbioru ww. odpadów. Brązowe worki zostaną dostarczone w ilości 30 sztuk na jedną Wspólnotę lub Spółdzielnię Mieszkaniową. Wykaz Wspólnot i Spółdzielni Mieszkaniowych, z których należy odbierać komunalne odpady zielone ulegające biodegradacji zostanie dostarczony Wykonawcy w dniu podpisania umowy. Pojemniki do gromadzenia selektywnie zebranych odpadów komunalnych w zabudowie wielorodzinnej zapewni Zamawiający. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu worki do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w ilości pozwalającej na dystrybucję worków osobom składającym pierwszą deklarację o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi oraz osobom, którym dostarczono niewystarczającą ilość worków Szacunkowa ilość odpadów selektywnie zebranych w okresie trwania umowy wynosi 590 ton. Jednakże Wykonawca odbierze każdą ilość z nieruchomości objętych wykazem. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za powstałe w trakcie zamówienia rozbieżności pomiędzy podaną szacunkową a zebraną faktycznie przez Wykonawcę ilością odpadów. Szczegółowy zakres ilościowy i warunki odbierania i zagospodarowania odpadów określone zostały w SIWZ dla niniejszego postępowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.00.00-2, 90.51.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odbiór i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Cewice..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2.16.Przedmiotem zamówienia jest odbieranie oraz zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców w Gminie Cewice. Określenie właściciel nieruchomości oznacza osobę, o której mowa w art. 2 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1399 z późn. zm.). 2.17. Usługa odbierania i zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych przez mieszkańców w Gminie Cewice obejmuje: 1)odbieranie zmieszanych odpadów komunalnych (kod 20 03 01), 2)odbiór ww. odpadów z pojemników na odpady komunalne oraz w workach wystawionych obok pojemników oraz transport do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych (RIPOK), 3)zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych w regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych, zgodnie z art. 9e ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach ( Dz. U. z 2013 r., poz. 1399), zgodnie z hierarchią sposobów postępowania z odpadami określoną w art. 17 oraz art. 18, rozdz. 2 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r., poz. 21) oraz zgodnie z zasadą bliskości uregulowaną w art. 20, ust. 1 i 2, rozdz. 3 powyższej ustawy. Szacunkowa ilość odpadów do odbioru w okresie trwania umowy 1840 ton. Szczegółowy zakres ilościowy i zasady realizacji zamówienia znajdują się w SIWZ dla niniejszego postępowania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00-2, 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.51.00.00-2, 90.51.30.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI CEWICE
więcej: przetargi CEWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW OD ZAMAWIAJĄCEGO W ROKU 2025 Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Chrzanów
- Sukcesywny odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 191212 powstałych w procesie przetworzenia odpadów wielkogabarytowych, z instalacji w Gliwicach przy ul. Rybnickiej 199B
- Dostawa i montaż dwóch pomp zatapialnych, żeliwnych które zastąpią uszkodzone pompy typu Flygt NP. 3153.185 LT/622 w przepompowni wód melioracyjnych PD Świnoujście -Łunowo
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów z nieruchomości należących do Gminy Milanówek.
- Odbiór, transport i zagospodarowanie/unieszkodliwienie odpadów pochodzących z utrzymania czystości w budynkach i na terenach komunalnych Gminy Wielka Wieś w 2025 r
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.