Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-11
Linia: Opracowanie dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego
Numer ogłoszenia: 142566 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Linia , ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia, woj. pomorskie, tel. 058 6768582, 6768594, faks 058 676 8588.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminalinia.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sporządzenie dwóch miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, zawierające część tekstową i graficzną w zakresie określonym Uchwałą Nr 128/XVIII/V/2008 Rady Gminy Linia z dnia 18 czerwca 2008 roku /W sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Miłoszewo, Gmina Linia/ - załącznik nr 9 do niniejszej SIWZ, oraz Uchwałą Nr 129/XVIII/V/2008 Rady Gminy Linia z dnia 18 czerwca 2008 roku /W sprawie przystąpienia do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego fragmentu wsi Strzepcz, Gmina Linia/ - załącznik nr 10 do niniejszej SIWZ, uwzględniające zasady określone w koncepcji przestrzennego zagospodarowania kraju, ustalenia strategii rozwoju i planu zagospodarowania przestrzennego województwa oraz strategii rozwoju i planie rozwoju lokalnego Gminy Linia - zgodnie z wymaganiami określonymi obowiązującymi przepisami, w tym ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr 80, poz. 717 z późniejszymi zmianami) i Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. z 2003r. Nr 164, poz. 1587) wraz z prognozą oddziaływania na środowisko i prognozą skutków finansowych uchwalenia planu, a także z opracowaniem ekofizjograficznym. Miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego należy sporządzić dla dwóch obszarów inwestycyjnych: 1. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu wsi w miejscowości Miłoszewo - łączna powierzchnia ok. 39 ha. 2. Miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego dla fragmentu wsi w miejscowości Strzepcz - łączna powierzchnia ok. 30 ha. 3. Zakłada się wykonanie dwóch oddzielnych planów zagospodarowania przestrzennego w etapach: Etap I - opracowanie koncepcji planów, przedstawienie ich do akceptacji Zamawiającemu i przeprowadzenie, przy udziale projektantów konsultacji publicznej z właścicielami nieruchomości oraz pozostałymi zainteresowanymi. Etap II - opracowanie projektów planów do wyłożenia, w tym wykonanie: a) prognozy wpływu skutków ustaleń planu na środowisko przyrodnicze, b) opracowanie ekofizjograficzne, c) oraz uzyskanie niezbędnych, przewidzianych w ustawie o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, uzgodnień i opinii. Etap III - wprowadzenie ewentualnych zmian do projektów planów miejscowych wynikających z wnoszonych uwag dotyczących projektów planów, przygotowanie do wyłożenia do publicznego wglądu oraz do uchwalenia, przygotowanie dokumentacji formalno-prawnej w celu sprawdzenia przez Wojewodę zgodności uchwał (planów) z prawem, przygotowanie projektów uchwały do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego. Etap IV - opracowanie elaboratu dla każdego z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego 4. W w/w planach powinny znajdować się zapisy dotyczące przestrzeni publicznej w centrum wsi tj. obszaru przestrzeni publicznej, o którym mowa w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. Nr. 80 poz. 717 z późn. zm.). Ustawa definiuje obszar przestrzeni publicznej jako obszar o szczególnym znaczeniu dla zaspokojenia potrzeb mieszkańców, poprawy jakości ich życia i sprzyjający nawiązywaniu kontaktów społecznych ze względu na jego położenie oraz cechy funkcjonalno-przestrzenne. 5. Zapis planu należy wykonać w takiej formie, aby dla każdej jednostki elementarnej (najmniejszego obszaru wydzielonego przestrzennie) zawarte były wszystkie ustalenia pozwalające na bezpośredni wydruk jako wypis i wyrys z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (do dalszych prac projektowych). Ustalenia dla jednostki nie mogą być zawarte w kilku miejscach tego planu. W tekście planu należy używać określeń i terminów stosowanych w istniejącym ustawodawstwie. W każdej sytuacji należy wprowadzić definicję terminu. Używając określonych, stosownych terminów należy przywołać w rozumieniu jakiej podstawy prawnej jest on użyty. Część szczegółowa odnosząca się do jednostki elementarnej musi co najmniej zawierać elementy zawarte w art. 15 ust.2, ewentualnie ust. 3 ustawy oraz wszelkie inne istotne ustalenia. Cała dokumentacja planistyczna powinna być wykonana w technice cyfrowej(szczegóły techniczne i programowanie ustalone zostaną na etapie roboczym) umożliwiającej na bieżące korzystanie z opracowania. Tekst planu i rysunek planu należy tak wykonywać, ażeby można było wykonać wydruk dla danej jednostki elementarnej jako wypis i wyrys z planu. Wszystkie mapy i rysunki planu należy wykonać w technice kolorowej z egzemplarzem czarno białym do publikacji w Dzienniku Urzędowym. Tekst planu powinien być nie w formie opisu, lecz w formie dokumentu prawnego, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 czerwca 2002 roku w sprawie zasad techniki prawodawczej (Dz. U. nr 100, poz. 908). Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania projektu wszystkich dokumentów formalno-prawnych i na każdym etapie zobowiązany jest do sprawdzenia poprawności przebiegu toku formalno-prawnego, a w przypadku wystąpienia nieprawidłowości zobowiązany jest pisemnie poinformować o tym prowadzącego opracowanie ze strony urzędu. 6. Elaborat każdego z planów powinien zawierać: a) tekst prawomocnej uchwały Rady Gminy Linia b) rysunki planu zagospodarowania przestrzennego oraz zmian miejscowego planu zagospodarowania w skali 1 : 1000 w technice czarno-białej oraz w technice barwnej w formie papierowej i w formie zapisu elektronicznego na płycie CD. c) Zestawienie działek, których przeznaczenie zostało zmienione w opracowywanym planie. d) Prognozę skutków finansowych uchwalenia planu (analizę ekonomiczną skutków uchwalenia planu), e) Prognozę skutków wpływu ustaleń planu na środowisko przyrodnicze, f) ustalenia i rysunek planu (w pomniejszeniu) w formie elektronicznej na płycie CD, przygotowane do druku w Dzienniku Urzędowym Województwa Pomorskiego g) Opracowanie ekofizjograficzne, h) Dokumenty formalno-prawne. 7. Elaborat planu należy wykonać w 6-ciu egzemplarzach, w teczkach formatu A-4, przy czym materiały części tekstowej projektu należy przekazać Zmawiającemu zapisane także na dwóch płytach CD Word for Windows. Wymaganą ilość egzemplarzy poszczególnych opracowań podano szczegółowo w umowie. W ramach prac nad stanem istniejącym należy wykonać jako minimum inwentaryzacje terenowe tekstowe i graficzne takie jak: zainwestowania i użytkowania terenów, stan własności jako minimum w grupach własności, infrastrukturę techniczną w zakresie koniecznym do ustaleń projektowych na podstawie dostępnych dokumentacji z naniesieniem instalacji projektowych, niezbędne mapy związane z opracowaniem ekofizjograficznym, w tym występowanie gruntów pochodzenia organicznego, klas gleb, waloryzację kulturową i przyrodniczą. Opracowania studialne itp. należy przekazać Zamawiającemu w 1 egzemplarzu. 8. Projektant planu zobowiązany jest do: a) uzyskania wszystkich wymaganych opinii i uzgodnień, wprowadzania w projekcie planu zmian wynikających z uzgodnień i rozpatrzonych uwag złożonych po wyłożeniu planu do publicznego wglądu. b) wykonania map do celów planowania przestrzennego zgodne z warunkami rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie wykonywania planów zagospodarowania przestrzennego (na dzień zatwierdzenia), c) informowania i udzielania odpowiedzi na pytania zainteresowanych w trakcie wyłożenia projektu planu do wglądu publicznego. d) przygotowania projektów dokumentów, dokonania uzgodnień i uzyskania opinii określonych w art. 17 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, e) wniesienia poprawek w planie, wynikających z rozpatrzenia przez Wójta i Radę Gminy ewentualnych uwag, f) Prowadzenia procedury uzgadniania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego we właściwych organach g) przygotowania i skompletowania dla Wojewody Pomorskiego dokumentacji formalno - prawnej oraz planistycznej wraz z uchwałą Rady Gminy w celu zgodności z prawem, h) uczestniczenia projektantów w procedurze konsultacji społecznych, wyłożenia każdego z miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz procedurze uchwalania ich przez Radę Gminy Linia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 1.000 zł (słownie złotych: jeden tysiąc złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy,III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. 1.1. Spełnienie warunków udziału odnoszących się do posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji finansowej i ekonomicznej zostanie ocenione według poniższych zasad : 1) udokumentowane należyte wykonanie, w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług (co najmniej jednej), polegających na opracowaniu planu zagospodarowania przestrzennego, którego zakres opracowania obejmował obszar o powierzchni co najmniej 50 ha (CPV 71410000-5) (z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców). 2) dysponowaniem w celu wykonania zamówienia osobą, która pełnić będzie funkcję głównego projektanta planu zagospodarowania przestrzennego będącą członkiem Izby Urbanistów i posiadającą doświadczenie w samodzielnym projektowaniu przestrzeni oraz kierowaniu co najmniej opracowaniem jednego planu zagospodarowania przestrzennego, który wszedł w życie. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły /spełnia - nie spełnia/, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty. 3. Zamawiający wezwie w trybie art.26 ust.3 Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 - Wykonawca składa oświadczenia, których wzór stanowią Załącznik Nr 2 oraz Załącznik Nr 3 do niniejszej SIWZ. 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 ustawy do oferty dołączyć należy: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty dołączyć należy: 1) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęciem postępowania tj. przed datą publikacji ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług (co najmniej jednej), polegających na opracowaniu planu zagospodarowania przestrzennego, którego zakres opracowania obejmował obszar o powierzchni co najmniej 50 ha (CPV 71410000-5), z podaniem ich wartości, dat wykonania oraz odbiorców. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (referencje, protokoły odbioru, itp.) Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik Nr 5 do niniejszej SIWZ. 2) Dokumenty potwierdzające że osoba, która pełnić będzie funkcję głównego projektanta planu zagospodarowania przestrzennego jest członkiem Izby Urbanistów i posiada doświadczenie w samodzielnym projektowaniu przestrzeni oraz kierowaniu co najmniej opracowaniem jednego planu zagospodarowania przestrzennego, który wszedł w życie. Zamawiający wymaga ponadto załączenia do oferty: 1. Wykaz podwykonawców (załącznik nr 6 do SIWZ) 2. Harmonogram dla m. Miłoszewo (załącznik nr 7 do SIWZ) 3. Harmonogram dla m. Strzepcz (załącznik nr 8 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminalinia.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: pok. nr 7; URZĄD GMINY, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY, ul. Turystyczna 15, 84-223 Linia, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI LINIA
więcej: przetargi LINIA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.