Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Staszów: Remont dróg leśnych
Numer ogłoszenia: 142575 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Staszów, ul. Oględowska 4, 28-200 Staszów, tel. 015 8646827, fax 015 8646840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.radom.lasy.gov.pl/staszow/
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.radom.lasy.gov.pl/staszow/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna Skarbu Państwa, PGL Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg leśnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont dróg leśnych wewnątrzzakładowych, wywozowych i placów manewrowych o nawierzchni gruntowej utwardzonej, zgodnie z dokumentacją projektową i zasadami prawa budowlanego: Leśnictwo Golejów - utwardzenie placu manewrowego 400m2, Leśnictwo Pliskowola - remont drogi 275 m2 Leśnictwo Sichów - remont drogi i utwardzenie placu manewrowego - 3130 m2 Leśnictwo Łubnice - remont trzech dróg 1785 m2, Lesnictwo Smerdyna - utwardzenie drogi 665 m2, Leśnictwo Malkowice - remont drogi 1260 m2, Lesnictwo Mokre - remont drogi i utwardzenie placów manewrowych 1675 m2,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 11.1. Wadium jest wymagane w wysokości 2 500 zł (słownie dwa tysiące pięćset zł). 11.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 11.2.1. pieniądzu, 11.2.2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 11.2.3. gwarancjach bankowych, 11.2.4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 11.2.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz.596 i Nr 216, poz. 1824) 11.3. wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank PEKAO S.A. O/Staszów nr konta 40 1240 2803 1111 0000 3290 9465 11.4. wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowywać będzie na rachunku bankowym, 11.5. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego, 11.6. wadium wniesione w formie inne niż pieniądze należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą, na adres zamawiającego podany w punkcie 1 oraz w sposób opisany w punktach 8 i 9 niniejszej specyfikacji, 11.7. polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego - wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia - następuje jego bezwarunkowa wypłata, bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela, 11.8. wykonawca, którego oferta nie została zabezpieczona wadium w jednej lub kilku z podanych wyżej form zostanie wykluczony z postępowania, 11.9. zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: 11.9.1. upłynął termin związania ofertą, 11.9.2. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, 11.9.3. zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia, 11.10. zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: 11.10.1. który wycofał ofertę przed terminem składania ofert, 11.10.2. który został wykluczony z postępowania, 11.10.3. którego oferta została odrzucona, 11.11. wadium wniesione w pieniądzu zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę, 11.12. zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 11.12.1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 11.12.2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 11.12.3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 7.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 7.1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 7.1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; zamawiający uzna niniejszy warunek za spełniony, gdy wykonawca wykaże, że: 7.1.2.1. posiada potencjał techniczny umożliwiający prawidłowe wykonanie zamówienia, w szczególności trzy samochody samowyładowcze, równiarkę i spycharkę lub równiarko-spycharkę, walec, koparka. 7.1.2.2. posiada odpowiedni potencjał kadrowy umożliwiający prawidłowe i terminowe wykonanie robót objętych niniejszym zamówieniem, w tym co najmniej 3 kierowców oraz operatora równiarki, walca, koparki. 7.1.2.3. wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed wszczęciem postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował roboty budowlane polegające na remoncie lub budowie drogi, o wartości minimum 150 tyś. zł; 7.1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 7.1.4. nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - PZP. 7.2. Ocena warunków udziału odbywać się będzie dla pkt. 7.1.1 i 7.1.4 na podstawie oświadczenia, dla pkt. 7.1.2 i 7.1.3 na podstawie złożonych dokumentów wg pkt.8, na zasadzie spełnia - nie spełnia 7.3. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców: 7.3.1. zgodnie z art. 24 Prawa zamówień publiczny, 7.3.2. złożyli więcej niż jedną ofertę. 7.4. 4.Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 8.1.3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.24, z wykorzystaniem wzoru - zał. 2 8.1.4. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania czynności objętej przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z art. 24: 8.1.4.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, 8.1.4.2. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zaleganiu z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. 8.1.5. Dokumenty potwierdzające niezbędną wiedzę, doświadczenie oraz dysponowanie potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 8.1.5.1. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z wykorzystaniem wzoru - zał. 4 8.1.5.2. wykazu wykonanych w okresie nie dłuższym niż ostatnie pięć lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, z wykorzystaniem wzoru - zał. 5, 8.1.5.3. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, z wykorzystaniem wzoru załącznik 6,
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radom.lasy.gov.pl/staszow/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: ul. Oględowska 4, Staszów, pok. nr 36..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: ul. Oględowska 4, Staszów,Sekretariat pok. nr 41..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Staszowie na rok 2025
- Zestawy medyczne
- Nici chirurgiczne
- "Dostawa paliw płynnych dla potrzeb Urzędu Miasta i Gminy w Staszowie"
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące remonty i konserwacja dla potrzeb ABRUKO PLUS Sp. z o.o.".
- NAPRAWY I REMONTY DRÓG ZLOKALIZOWANYCH W PASACH DROGOWYCH W GRANICACH ADMINISTRACYJNYCH MIASTA SŁUPSKA ORAZ DRÓG WEWNĘTRZNYCH NALEŻĄCYCH DO MIASTA SŁUPSKA.
- Przebudowa dróg ul. Męczenników Oświęcimskich i ul. Dolne Przedmieście w Żorach, w ramach zadania inwestycyjnego: "Podniesienie wartości użytkowych zabytkowego układu urbanistycznego miasta Żory"
- Remonty bieżące ulic i chodników o nawierzchni bitumicznej w granicach administracyjnych Miasta Nowego Sącza od dnia podpisania umowy do dnia 31.12.2025r. - roboty do 100 m2
- Remont i naprawa nawierzchni dróg gminnych w Konstantynowie Łódzkim w roku 2025
- Wykonywanie w 2025 r. bieżących napraw dróg będących w zarządzie Gminy Aleksandrów Łódzki
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.