Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Wrocław: Remont budynków mieszkalno-usługowych przy ul. Komuny Paryskiej 67, Komuny Paryskiej 74 i Komuny Paryskiej 96 we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 142579 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zasobu Komunalnego, ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7778400, fax 071 7777506.
- Adres strony internetowej zamawiającego: wpm@um.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynków mieszkalno-usługowych przy ul. Komuny Paryskiej 67, Komuny Paryskiej 74 i Komuny Paryskiej 96 we Wrocławiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont budynków mieszkalno-usługowych przy ulicy Komuny Paryskiej 67, Komuny Paryskiej 74 i Komuny Paryskiej 96 we Wrocławiu stanowiących własność Gminy Wrocław zgodnie z nomenklaturą CPV (Wspólny Słownik Zamówień) Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne . Zamawiający podzielił zamówienie na trzy zadania: Zadanie nr I polega na remoncie budynku przy ul. Komuny Paryskiej 67 Zakres prac obejmuje m. in.: - remont elewacji, - wymiana stolarki, - remont piwnicy, - remont dachu, - remont klatki schodowej, - remont lokali mieszkalnych, - wymiana instalacji sanitarnej, - wymiana instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji domofonowej, montaż anteny zbiorczej RTV wraz z instalacją na klatce schodowej budynku, Zadanie nr II polega na remoncie budynku przy ul. Komuny Paryskiej 74 Zakres prac obejmuje m. in.: - remont elewacji, - wymiana stolarki, - remont piwnicy, - remont dachu, - remont klatki schodowej, - remont lokali mieszkalnych, - wymiana instalacji sanitarnej, - wymiana instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji c.o., - wykonanie instalacji domofonowej, montaż anteny zbiorczej RTV wraz z instalacją na klatce schodowej budynku, Zadanie nr III polega na remoncie budynku przy ul. Komuny Paryskiej 96 Zakres prac obejmuje m. in.: - remont elewacji, - wymiana stolarki, - remont piwnicy, - remont dachu, - remont klatki schodowej, - remont lokali mieszkalnych, - wymiana instalacji sanitarnej, - wymiana instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji c.o., - wykonanie instalacji domofonowej, montaż anteny zbiorczej RTV wraz z instalacją na klatce schodowej budynku,
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: - zadanie nr I: 12.000 zł, (słownie: dwanaście tysięcy złotych) - zadanie nr II: 17.000 zł, (słownie: siedemnaście tysięcy złotych) - zadanie nr III: 21.000 zł, (słownie: dwadzieścia jeden tysięcy złotych).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz spełniający poniższe warunki: 1. Potencjał kadrowy Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy co najmniej jednym zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków, a także należy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; osoba ta pełnić będzie funkcję kierownika budowy. 2. Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na remoncie budynk-u(ów) będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków obejmującą remont elewacji i dachu budynku (budynków) wykonanej w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł. 3.Zdolność ekonomiczna i finansowa Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1.000 000 zł. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia wyżej wymienionych warunków - Wykonawca dołączy do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale IV SIWZ. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Status prawny - wymagane dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp - wzór załącznika nr 2 do SIWZ. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) jeśli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu określonego w pkt. A.2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, ze nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B. Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 4)polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (deliktowej i kontraktowej) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej przedmiot zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000 złotych oraz zobowiązanie, że Wykonawca po upływie terminu ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, ubezpieczenie (polisę) odnowi na kwotę nie niższą niż równowartość 1.000.000 złotych na czas obejmujący wykonanie przedmiotu zamówienia oraz, że przedłoży Zamawiającemu do wglądu oryginał odnowionego ubezpieczenia w terminie 4 dni kalendarzowych od daty jego zawarcia, jednakże nie później niż w dniu podpisania umowy w przypadku, gdy dotychczasowe ubezpieczenie wygasa po terminie składania ofert. C. Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 5)informację o osobie, którą dysponuje Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi przy co najmniej jednym zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków, a także należącą do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa (wzór załącznika nr 3 do SIWZ). Osoba ta będzie pełnić funkcję kierownika budowy. Należy załączyć posiadane uprawnienia budowlane wskazanej osoby wraz z dokumentami potwierdzającymi przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118) i ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5 poz. 42 z późn. zm. oraz podać lokalizację inwestycji (adres, miejscowość, ulica, nr budynku, numer z ewidencji lub rejestru zabytków remontowanego budynku) będącej robotą budowlaną na zabytku nieruchomym wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków, kierowaną przez osobę, którą dysponuje Wykonawca i która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, 6)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zawierającą robotę budowlaną, polegającą na remoncie budynk-u(ów) będącego zabytkiem nieruchomym wpisanym do rejestru lub ewidencji zabytków obejmującą remont elewacji i dachu budynku (budynków) wykonanej w ramach jednej umowy o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł. z podaniem zakresu prac każdego zrealizowanego zamówienia, numeru z ewidencji lub rejestru zabytków remontowanego budynk-u(ów), wartości, daty i miejsca wykonania, nazwy i adresu zleceniodawcy (załącznik nr 4 do SIWZ) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że robota ta została wykonana należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzk.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można pobrać bezpłatnie ze strony internetowej www.wroc.pl lub w cenie 200 zł w Dziale Zamówień Publicznych Zarządu Zasobu Komunalnego , ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu pok. 106 I piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty można składać w Dziale Zamówień Publicznych i Umów ZZK, ul. Grabiszyńska 257 we Wrocławiu, pok. 105 lub przesłać pocztą na adres: Zarządu Zasobu Komunalnego ul. Św. Elżbiety 3, 50-111 Wrocław.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont budynku przy ul. Komuny Paryskiej 67 we Wrocławiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr I polega na remoncie budynku przy ul. Komuny Paryskiej 67 Zakres prac obejmuje m. in.: - remont elewacji, - wymiana stolarki, - remont piwnicy, - remont dachu, - remont klatki schodowej, - remont lokali mieszkalnych, - wymiana instalacji sanitarnej, - wymiana instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji domofonowej, montaż anteny zbiorczej RTV wraz z instalacją na klatce schodowej budynku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont budynku przy ul. Komuny Paryskiej 74 we Wrocławiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr II polega na remoncie budynku przy ul. Komuny Paryskiej 74 Zakres prac obejmuje m. in.: - remont elewacji, - wymiana stolarki, - remont piwnicy, - remont dachu, - remont klatki schodowej, - remont lokali mieszkalnych, - wymiana instalacji sanitarnej, - wymiana instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji c.o., - wykonanie instalacji domofonowej, montaż anteny zbiorczej RTV wraz z instalacją na klatce schodowej budynku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Remont budynku przy ul. Komuny Paryskiej 96 we Wrocławiu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr III polega na remoncie budynku przy ul. Komuny Paryskiej 96 Zakres prac obejmuje m. in.: - remont elewacji, - wymiana stolarki, - remont piwnicy, - remont dachu, - remont klatki schodowej, - remont lokali mieszkalnych, - wymiana instalacji sanitarnej, - wymiana instalacji elektrycznej, - wykonanie instalacji c.o., - wykonanie instalacji domofonowej, montaż anteny zbiorczej RTV wraz z instalacją na klatce schodowej budynku..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa kolorowego powielacza cyfrowego wraz z materiałami eksploatacyjnymi dla Działu Poligrafii Urzędu Miejskiego Wrocławia
- Usługa cateringowa realizowaną w GOS Wysoki Kamień w Szklarskiej Porębie - Powtórzenie
- Zakup i dostawa 4 radiowozów dla Straży Miejskiej Wrocławia
- 07920 Odtworzenie górki piaskowej przy ul. Wyboistej we Wrocławiu
- Dostawa aparatury kontrolno-badawczej niezbędnej do realizacji grantu OPUS27 - powtórka
- Dostawa fabrycznie nowego sprzętu TIK do 9 szkół podstawowych gminy Wrocław i gminy Kobierzyce (8 szkół gminy Wrocław, 1 szkoła gminy Kobierzyce) - w podziale na 4 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Usługa prowadzenia i obsługi szaletów miejskich w Gliwicach
- Budowa, przebudowa, czyszczenie i rozbiórka trzonów kuchennych i pieców pokojowych oraz zakup i montaż pieców przenośnych w gminnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej.
- Rewaloryzacja skweru po klasztorze dominikanów u zbiegu ul. Garbary i ul. Stawnej - teren osady św. Gotarda - ETAP I
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.