eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Legnica › Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Wykonanie remontu i przebudowy budynku Sądu Rejonowego w Legnicy przy ul. Kościuszki 1-3

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Legnica: Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Wykonanie remontu i przebudowy budynku Sądu Rejonowego w Legnicy przy ul. Kościuszki 1-3
Numer ogłoszenia: 142592 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Legnicy , ul. Złotoryjska 19, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 076 8565168 (69), faks 076 8523769.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowy nadzór inwestorski nad realizacją zadania pn. Wykonanie remontu i przebudowy budynku Sądu Rejonowego w Legnicy przy ul. Kościuszki 1-3.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usług obejmuje pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego nad rozbudową i remontem budynku, zgodnie z opracowanym projektem budowlanym zatwierdzonym pozwoleniem na budowę (projekt do wglądu w siedzibie Zamawiającego, pokój 304). Zakres obowiązków inspektora nadzoru wynika z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo budowlane (jednolity tekst: Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118, z pózn. zmianami) i obejmuje w szczególności: 1)pełnienie funkcji koordynatora wykonywanych czynności przez inspektorów nadzoru inwestorskiego pozostałych branż, 2)udział w naradach technicznych, 3)pobyt na terenie realizowanej inwestycji oraz bieżące reprezentowanie Zamawiającego na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, pozwoleniem na budowę, zasadami wiedzy technicznej, umową oraz projektem, 4)dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną poprawność realizowanej inwestycji, 5)wydawanie poleceń i instrukcji Wykonawcy robót budowlanych celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac określonych w umowie z Wykonawcą robót, 6)kontrolę jakości używanych materiałów zgodnie z prawem, żądania dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez Wykonawcę certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem w celu zapobiegania zastosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, 7)bieżąca analiza i weryfikacja kosztów realizacji zadania w układzie poszczególnych pozycji kalkulacyjnych jako podstawy do zapłaty wynagrodzenia Wykonawcy robót, 8)kontrolowanie rozliczeń zadania oraz sprawdzanie faktur, 9)przedkładanie pisemnych miesięcznych raportów Zamawiającemu z postępu prac i zgodności postępu prac z ustalonym harmonogramem, 10)żądanie usunięcia przez Wykonawcę ujawnionych wad w jakości prac oraz wnioskowanie o potrącanie z wynagrodzenia Wykonawcy kar umownych w przypadku nieusunięcia tych wad, 11)sygnalizowanie Zamawiającemu o wszelkich okolicznościach mogących mieć wpływ na terminowość oraz poprawność wykonywanych robót budowlanych oraz o wystąpieniu okoliczności nieprzewidzianych w dokumentacji projektowej, 12)prawo wstrzymania robót, jeśli jest to konieczne dla ich prawidłowego wykonania oraz w przypadku, gdy Wykonawca nie wypełnia swych obowiązków z należytą starannością, wiedzą techniczną i postanowieniami zawartej z nim umowy, 13)dokonywanie odbiorów częściowych, zwłaszcza prac zanikających i ulegających zakryciu, 14)udział w czynnościach odbioru częściowego, końcowego, gwarancyjnego i pogwarancyjnego,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40 - 74.23.15.40 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 05.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga składania wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności objętych przedmiotem postępowania. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy następujące dokumenty: - aktualny (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub zaopatrzony w adnotację właściwego urzędu potwierdzającą aktualność danych dokumentu) dokument dopuszczający do obrotu prawnego (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej), - aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, datowanych nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Warunek ten Zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy następujące dokumenty: - wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Oferent wykaże, że pełnił kompleksowy nadzór inwestorki (koordynował czynności) nad min. 5-ma robotami budowlanymi, w tym 2-ma o wartości co najmniej 1,5 mln zł w obiektach powyżej 1000m kw. - wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności wraz z kopiami uprawnień osób przewidzianych do pełnienia nadzoru inwestorskiego odpowiedniej branży (budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej, telekomunikacyjnej) i ich aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. Zamawiający wymaga, aby osoby uczestniczące w realizacji zamówienia posiadały uprawnienia budowlane bez ograniczeń. Fakt, czy wykazana osoba posiada uprawnienia danej specjalności będzie wynikać z treści decyzji odpowiedniego organu o nadaniu uprawnień. Zamawiający informuje, że w przypadku posiadania uprawnień budowlanych różnych przez jedną osobę, zaakceptuje pełnienie przez tą osobę nadzoru w tych branżach. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Warunek ten zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy oświadczenie na podstawie art. 22 ustawy: 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Warunek ten zamawiający uzna za spełniony jeżeli Wykonawca dołączy oświadczenie na podstawie art. 22 ustawy Pzp. Wykonawca biorący udział w niniejszej procedurze przetargu nieograniczonego powinien spełniać łącznie wszystkie przesłanki wyżej określone. Brak spełnienia którejkolwiek przesłanki, o których mowa punktach od 7.1.1. do 7.1.4 stanowi podstawę wykluczenia Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.Ofertę wg załączonego formularza stanowiącego integralną część SIWZ - zał. nr 1. 2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust.1 punkt 1-3 i niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie określające spełnienie przez nich warunków powinni podpisać uprawnieni przedstawiciele członka Konsorcjum) - zał. nr 2. 3.Aktualny (potwierdzający stan istniejący na dzień przetargu, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub zaopatrzony w adnotację właściwego urzędu potwierdzającą aktualność danych dokumentu) dokument dopuszczający do obrotu prawnego (odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej). Dokument ten obowiązuje wszystkich uczestników konsorcjum. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, datowanych nie wcześniej niż 3 miesiące licząc od terminu składania ofert, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat i składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. Dokument ten obowiązuje wszystkich uczestników konsorcjum . 5.Wykaz podwykonawców - zgodnie z art. 36 ust. 4 ustawy Pzp. - zał. Nr 3. 6.Wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (tj. w okresie od 2005 - 2008r.), a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zał. nr 4 oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (np. referencje) 7.Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności - zał. nr 5 wraz z kopiami uprawnień osób przewidzianych do pełnienia nadzoru inwestorskiego odpowiedniej branży (budowlanej, sanitarnej, elektrycznej, drogowej) i ich aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do odpowiedniej izby samorządu zawodowego. 8.Zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 6..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.legnica.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Legnicy ul. Złotoryjska 19 59-220 Legnica,p.304.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Legnicy ul. Złotoryjska 19 59-220 Legnica,p.304.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.