Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-09-29
Duszniki-Zdrój: OPRACOWANIE DOKMUNETACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA OBEJMUJĄCEGO REMONT TEATRU IM. F. CHOPINA W DUSZNIKACH - ZDROJU
Numer ogłoszenia: 142597 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Duszniki Zdrój , ul. Rynek 6, 57-340 Duszniki-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 74 869 76 60, faks 74 866 90 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.duszniki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OPRACOWANIE DOKMUNETACJI PROJEKTOWEJ DLA ZADANIA OBEJMUJĄCEGO REMONT TEATRU IM. F. CHOPINA W DUSZNIKACH - ZDROJU.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania inwestycyjnego obejmującego: część I remont kapitalny dachu wraz z termomodernizacją oraz część II budowy kotłowni gazowej z przyłączem dla budynku teatru im. F. Chopina w Dusznikach - Zdroju (obiekt objęty ochroną konserwatorską w rejestrze zabytków pod numerem A/4071/1458). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Część I Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi (w szczególności pozwolenie na budowę) - ilość egzemplarzy 4 plus 1 w wersji elektronicznej w formatach doc. i PDF. - remont pokrycia i konstrukcji dachu wraz z termomodernizacją, - remont elewacji, - remont tynków i wymalowań wewnętrznych. W załączeniu inwentaryzacja części dachowej - opis techniczny. Opracowanie dokumentacji przetargowej - ilość egzemplarzy 2 plus 1 w wersji elektronicznej w formatach doc. i PDF. - przedmiar robót - 2 egzemplarze, - kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze - specyfikacja techniczna wykonanie i odbiory robót budowlanych - 2 egzemplarze. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 71220000-6 usługi projektowania architektonicznego 71221000-3 usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Część II Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi (w tym pozwolenie na budowę) - ilość egzemplarzy 4 plus 1 w wersji elektronicznej w formatach doc. i PDF. - budowa kotłowni gazowej, - wykonanie map do celów projektowych w zakresie wymaganym opracowaniem, - wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu. Opracowanie dokumentacji przetargowej - ilość egzemplarzy 2 plus 1 w wersji elektronicznej w formatach doc. i PDF. - przedmiar robót - 2 egzemplarze, - kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze - specyfikacja techniczna wykonanie i odbiory robót budowlanych - 2 egzemplarze. Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 71321200-6 usługi projektowania systemów grzewczych Podstawy prawne Opracowanie będące przedmiotem zamówienia należy wykonać zgodnie z : - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129) - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 16 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych, określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. nr 130, poz. 1389) - z art. 29 oraz 30 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz. U. 2013 r. poz. 907).
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3, 71.32.12.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie co najmniej dwie usługi projektowe tożsame z przedmiotem zamówienia: część I - usługi projektowania architektonicznego, część II - usługi projektowania systemów grzewczych , z podaniem rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie (np. referencje) Zamawiający uzna warunek za spełniony w tym zakresie, jeżeli wykonawca dołączy do oferty wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia w/w warunek
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Termin realizacji przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w drodze pisemnego aneksu, wyłącznie w wypadku wydłużenia terminu dokonania uzgodnień dokumentacji przez właściwe jednostki opiniujące, bez winy Wykonawcy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.duszniki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dusznikach - Zdroju, Rynek 6, 57-340 Duszniki - Zdrój.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2015 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego, Biuro Obsługi Klienta, parter.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont kapitalny dachu wraz z termomodernizacją.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi (w szczególności pozwolenie na budowę) - ilość egzemplarzy 4 plus 1 w wersji elektronicznej w formatach doc. i PDF. - remont pokrycia i konstrukcji dachu wraz z termomodernizacją, - remont elewacji, - remont tynków i wymalowań wewnętrznych. W załączeniu inwentaryzacja części dachowej - opis techniczny. Opracowanie dokumentacji przetargowej - ilość egzemplarzy 2 plus 1 w wersji elektronicznej w formatach doc. i PDF. - przedmiar robót - 2 egzemplarze, - kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze - specyfikacja techniczna wykonanie i odbiory robót budowlanych - 2 egzemplarze..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.00.00-6, 71.22.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: budowy kotłowni gazowej z przyłączem dla budynku teatru im. F. Chopina w Dusznikach - Zdroju.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wymaganymi opiniami, uzgodnieniami i decyzjami administracyjnymi (w szczególności pozwolenie na budowę) - ilość egzemplarzy 4 plus 1 w wersji elektronicznej w formatach doc. i PDF. - budowa kotłowni gazowej, - wykonanie map do celów projektowych w zakresie wymaganym opracowaniem, - wykonanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu. Opracowanie dokumentacji przetargowej - ilość egzemplarzy 2 plus 1 w wersji elektronicznej w formatach doc. i PDF. - przedmiar robót - 2 egzemplarze, - kosztorys inwestorski - 2 egzemplarze - specyfikacja techniczna wykonanie i odbiory robót budowlanych - 2 egzemplarze..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.12.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI DUSZNIKI-ZDRÓJ
więcej: przetargi DUSZNIKI-ZDRÓJ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowych dla zadań inwestycyjnych planowanych przez Powiat Tatrzański
- Robota budowlana polegającą na posadowieniu i podłączeniu do mediów 35 kontenerów mieszkalnych i 3 sanitarnych na terenie kompleksu wojskowego JW Nr 6021 przy ul. Żwirki i Wigury 9/1 w Warszawie.
- Rozwój markowych produktów turystycznych w gminie Głuchów w oparciu o lokalną kulturę
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa drogi gminnej Lubomierz - Młyny"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania: Rozbudowa drogi powiatowej nr 1502G na odcinku Dębki - Odargowo - etap III - edycja 2
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pod nazwą " Poprawa efektywności energetycznej Świętokrzyskiego Centrum Onkologii SPZOZ w Kielcach"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.