Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-03
Ruda Śląska: Dostawa systemu wspomagania zarządzania eksploatacją sieci ciepłowniczej w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Rudzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 142602 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. Ruda Śląska , ul. Zabrzańska 24, 41-700 Ruda Śląska, woj. śląskie, tel. 032 3447806, faks 032 3447840.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pec.rsl.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.bip.pec.rsl.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o. o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa systemu wspomagania zarządzania eksploatacją sieci ciepłowniczej w Przedsiębiorstwie Energetyki Cieplnej Sp. z o. o. w Rudzie Śląskiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i wdrożenie Systemu Wspomagania Zarządzania Eksploatacją Sieci Ciepłowniczej w firmie Zamawiającego oraz świadczenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego. Przedmiot obejmuje co najmniej: Część A - dostawa i wdrożenie systemu A.1. Wykonanie analizy przedwdrożeniowej obejmującej: a) przeprowadzenie szczegółowej analizy zachodzących w przedsiębiorstwie zamawiającego procesów technologicznych, której celem będzie przygotowanie odpowiedniej konfiguracji oferowanego systemu dla potrzeb Zamawiającego; b) opracowanie harmonogramu realizacji wdrożenia z uwzględnieniem wymagań określonych w tabeli nr 1 niniejszego Zamówienia; c) przekazanie wszelkich informacji dotyczących wymagań sprzętowych związanych z eksploatacją oferowanego systemu (konfiguracja serwerów, wymagania wobec sieci informatycznej, wymagania wobec łączy zdalnych, wymagania wobec stacji roboczych) - załącznik nr 7; d) przeszkolenie zespołu wdrożeniowego Zamawiającego w celu przygotowania go do sprawnego zarządzania wdrożeniem jak i eksploatacją systemu; e) dostarczenie i wdrożenie metodologii w oparciu o którą będzie realizowane zamówienie oraz prowadzona będzie dokumentacja realizacji zamówienia; A.2. Dostawę systemu wraz z instalacją, skonfigurowaniem oraz udzielenie 4 licencji (oraz koniecznych sublicencji) dla użytkowników jednoczesnych, w tym: co najmniej 2 licencje z możliwością edycji danych, na korzystanie z dostarczonego oprogramowania; A.3. Dostawę oprogramowania bazy danych będącej podstawą funkcjonowania systemu wraz z jej instalacją, skonfigurowaniem na serwerze Zamawiającego oraz udzielenie licencji na korzystanie z dostarczonego oprogramowania; A.4. Kompleksowe wdrożenie systemu w firmie Zamawiającego w tym m.in.: a. wykonanie prac szkoleniowych, konsultacyjno - wdrożeniowych oraz asysty rozruchowej w celu uruchomienia systemu; b. dostarczenie Zamawiającemu wiedzy o systemie, a w szczególności o funkcjach, zasadach działania oraz możliwościach samodzielnego modyfikowania oraz utrzymania systemu zgodnie z potrzebami Zamawiającego przez jego pracowników lub przedstawicieli biorących udział we wdrożeniu w taki sposób, aby osiągnęli oni niezbędne umiejętności w tym zakresie; c. szkolenie administratorów Systemu w szczególności w zakresie obsługi i administrowania Systemem oraz bazą danych; d. szkolenie użytkowników Systemu w szczególności w zakresie obsługi Systemu; e. dostarczenie Zamawiającemu dokumentacji użytkowej wszystkich modułów systemu, dokumentacji technicznej całego systemu zawierającej struktury danych, opis głównych algorytmów przetwarzania, opis dokonanych modyfikacji, opis integracji pomiędzy modułami systemu; wymienione dokumentacje dostarczone będą w postaci elektronicznej oraz w postaci wydruku w języku polskim; f. przeprowadzenie niezbędnych konfiguracji, implementacji, modyfikacji i uzupełnień funkcjonalności oprogramowania jeżeli wystąpi taka potrzeba; g. opracowanie i wdrożenie integracji z eksploatowanym systemem typu SCADA (OpenEye), programem do prowadzenia i edycji wielkoskalowej mapy numerycznej (EWMAPA), systemem bilingowym (KOM-MEDIA) oraz pozostałym środowiskiem informatycznym Zamawiającego (m. in. Systemem zarządzania siecią technologiczną KOM-NET); h. dostarczenie innych produktów softwarowych niezbędnych dla funkcjonowania środowiska (np. sterowniki do drukarek, klienci terminalowi, inne); i. przeprowadzenie testów poprawności działania systemu w warunkach rzeczywistych panujących w firmie Zamawiającego; j. zapewnienie pełnego nadzoru nad systemem w początkowej fazie jego eksploatacji (6 miesięcy od momentu rzeczywistego rozruchu produkcyjnego systemu w ramach każdego z etapów wdrożenia); Część B świadczenie serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego: B.1. Świadczenie serwisu gwarancyjnego na czas wdrożenia jak i eksploatacji systemu przez Zamawiającego. Oczekiwany okres bezpłatnej gwarancji po odbiorze całego systemu to minimum 12 miesięcy licząc od dnia podpisania protokołu odbioru wdrożenia; B.2. Świadczenie w ramach stałej miesięcznej opłaty ryczałtowej serwisu pogwarancyjnego w ramach którego wykonywany jest nadzór autorski, eksploatacyjny i serwisowy. W ramach pkt. B1 i B2 Zamawiającemu powinny przysługiwać następujące minimalne uprawnienia : a. prawo do bezpłatnego (po kosztach nośnika) otrzymywania kolejnych (nowych) wersji systemu; b. rozwoju funkcjonalności oferowanego systemu oraz zachowania jego zgodności z przepisami prawa; c. prawo do konsultacji telefonicznych, za pomocą poczty elektronicznej lub faxu w dni robocze w godzinach 700-1500 w ilości co najmniej 10 godzin miesięcznie; d. W ramach nadzoru autorskiego i eksploatacyjnego nad systemem informatycznym Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia poprawnego działania systemu informatycznego i usuwania wszelkich awarii systemu; e. Maksymalny czas usunięcia awarii uniemożliwiającej eksploatację systemu wynosi 48 godzin od momentu otrzymania zgłoszenia; B.3. Świadczenie dodatkowych interwencji serwisowych w siedzibie Zamawiającego wg zapotrzebowań. C. Dodatkowo Zamawiający ustala następujące założenia realizacji zamówienia : C.1. Miejscem wykonywania zamówienia jest siedziba Zamawiającego oraz siedziba Wykonawcy; C.2. Proces wdrożenia będzie podzielony na dwa etapy; C.3. Zamawiający zastrzega sobie współpracę z firmą doradczą w trakcie trwania niniejszej procedury przetargowej oraz w trakcie trwania wdrożenia. Szczegółowe wymagania funkcjonalne stawiane przez Zamawiającego Systemowi Wspomagania Zarządzania Eksploatacją Sieci Ciepłowniczej przez Zamawiającego zawarte są w załączniku nr 5 - Matryca wymagań funkcjonalnych systemu. Wykaz modułów w ramach Systemu Wspomagania Zarządzania Eksploatacją Sieci Ciepłowniczej oraz etapów wdrożenia dla potrzeb PEC Sp. z o.o. Ruda Śląska: I. Nazwa systemu w ramach ZSI - symulacje i obliczenia Symbol - SO Wymagany etap wdrożenia - I Wymagany termin wdrożenia - 15.11.2011r. II. Nazwa systemu w ramach ZSI - zarządzanie awariami Symbol - ZA Wymagany etap wdrożenia - II Wymagany termin wdrożenia - 31.03.2012r..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca, pod rygorem wykluczenia z postępowania, zobowiązany jest wnieść wadium w Wysokości: 4.500,00 zł ( słownie: cztery tysiące pięćset złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione na podstawie art. 45 ustawy PZP przed upływem terminu składania ofert, tj.: do dnia 14.06.2011r. do godz. 1130.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż: - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert - jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonywał dostawy i usługi (co najmniej trzy) o przedmiocie i wartości zbliżonych do przedmiotu zamówienia (polegające na dostawie i wdrożeniu oferowanego systemu u podmiotów z branży ciepłowniczej), a dostawy i usługi te zostały wykonane w sposób należyty; - jest producentem, autoryzowanym partnerem lub przedstawicielem producenta oferowanego systemu informatycznego oraz systemu baz danych będącego podstawą jego funkcjonowania.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż: - dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia z doświadczeniem we wdrażaniu systemów informatycznych, a w tym: a. co najmniej jednym Kierownikiem Wdrożenia z 3 letnim doświadczeniem we wdrażaniu systemów informatycznych, w tym co najmniej 2 letnim w kierowaniu wdrożeniami oferowanego systemu; b. co najmniej po jednym konsultancie wdrożeniowym na każdy wymieniony w Tabeli nr 1 obszar funkcjonalny systemu. Konsultanci powinni posiadać co na 3 letnim doświadczeniem we wdrażaniu systemów informatycznych. Wymaganie to obejmuje co najmniej 2 letnie doświadczenie we wdrażaniu konkretnego obszaru oferowanego systemu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż: - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 150 000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
dokument potwierdzający, iż wykonawca jest producentem, autoryzowanym partnerem lub przedstawicielem producenta oferowanego systemu informatycznego oraz systemu baz danych będącego podstawa jego funkcjonowania
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 75
- 2 - okres gwarancji bezpłatnej systemu - 10
- 3 - cena za nadzór autorski i eksploatacyjny - 5
- 4 - dodatkowe wdrożenia - 4
- 5 - dodatkowa funkcjonalność - 6
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pec.rsl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej So. z o. o.
ul. Zabrzańska 24
41- 700 Ruda Śląska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej So. z o. o. ul. Zabrzańska 24 41- 700 Ruda Śląska Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z RUDY ŚLĄSKIEJ
- Dostawa agregatu prądotwórczego do zasilania spawarek inwertorowych dla KWK Ruda Ruch Halemba.
- Przebudowa infrastruktury budynku basenu krytego przy ul. Chryzantem10 w Rudzie Śląskiej
- Dostawa tonerów i materiałów eksploatacyjnych do drukarek
- Zapewnienie jednego gorącego posiłku dziennie osobom z terenu Miasta Ruda Śląska, które własnym staraniem nie mogą go sobie zapewnić
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Szkoły Podstawowej nr 16 im. Janusza Korczaka w Rudzie Śląskiej
- Usługa cateringowa polegająca na przygotowaniu i dostarczeniu gotowych posiłków dla Miejskiego Przedszkola nr 36 im. Juliusza Słowackiego w Rudzie Śląskiej.
więcej: przetargi w Rudzie Śląskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego oraz pomocy multimedialnych i dydaktycznych dla projektu: "Realizacja Programu Rozwojowego w Szkole Podstawowej w Werbkowicach"
- "Podniesienie poziomu bezpieczeństwa w Urzędzie Gminy Obrowo i Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Obrowie w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup i dostawa serwerów, przełączników sieciowych, zasilaczy UPS, biblioteki taśmowej wraz z licencjami w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna".
- Dostawa sprzętu i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych powiatu cieszyńskiego w ramach Projektu grantowego Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa wraz z konfiguracją oraz zakup usług wsparcia w ramach działu technicznego dla projektu realizowanego przez Gminę Dobrzyca w ramach konkursu grantowego pn. "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.