eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MiliczENDOPROTEZY STAWU BIODROWEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-05-11

Milicz: ENDOPROTEZY STAWU BIODROWEGO
Numer ogłoszenia: 142622 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej , ul. Grzybowa 1, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3846884, faks 071 3840652.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-milicz.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ENDOPROTEZY STAWU BIODROWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje dostawę endoprotez stawu biodrowego (6 pakietów) o wartości zamówienia mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podst. art. 11 ust. 8 Pzp. Przedmiot zamówienia obejmuje również: 1) każdorazowo dostarczenie i użyczenie narzędzi do endoprotezoplastyki biodra, 2) każdorazowo dostarczenie i użyczenie napędów do endoprotezoplastyki biodra, 3) każdorazowo dostarczenie i użyczenie jednorazowych zestawów typu PULSE LAVAGE, 4) każdorazowo dostarczenie i użyczenie ostrza do piły oscylacyjnej (przy endoprotezie biodra - 1 szt. na 3 wszczepione endoprotezy) 5) wymianę zużytych elementów instrumentarium, 6) serwis w zakresie sprzętu zużytego bądź uszkodzonego, 7) stworzenie podmagazynu uzupełnianego na bieżąco po wykorzystaniu poszczególnych wszczepów, zapewnienie pełnego asortymentu wszczepów 8) okresowe przeprowadzanie szkoleń personelu Szpitala w zakresie technik operacyjnych (personel lekarski) i instrumentowania (personel pielęgniarski), po uzgodnieniu terminów z Zamawiającym..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Kwota wadium dla całości postępowania wynosi 7 407,00 zł lub na poszczególne pakiety następujące kwoty: - pakiet nr 1: 1 290,00 zł - pakiet nr 2: 3 440,00 zł - pakiet nr 3: 1 505,00 zł - pakiet nr 4: 430,00 zł - pakiet nr 5: 560,00 zł - pakiet nr 6: 182,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Oceny spełniania warunków udziału przez Wykonawców Zamawiający dokona na podstawie złożonych przez nich dokumentów wg. formuły spełnia/nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy w sprawie ubiegania się o zamówienie publiczne 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie ww. dokument musi złożyć każdy z podmiotów występujących wspólnie.3.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat co najmniej 3 dostaw w zakresie obejmującym niniejsze postępowanie, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-milicz.com..
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZESPÓŁ PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ ul. Grzybowa 1, 56-300 Milicz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat ZESPOŁU PUBLICZNYCH ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ ul. Grzybowa 1, 56-300 Milicz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.