To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-06-03
Ostróda: sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach zarządzanych przez MABK sp. z o.o. w Ostródzie - 294 budynki na terenie miasta Ostródy.
Numer ogłoszenia: 142670 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112466 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejska Administracja Budynków Komunalnych Sp. z o.o. w Ostródzie, ul. Kolejowa 10/22, 14-100 Ostróda, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 6428725, faks 89 6421087.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) w budynkach zarządzanych przez MABK sp. z o.o. w Ostródzie - 294 budynki na terenie miasta Ostródy..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie okresowej rocznej kontroli polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego instalacji gazowych oraz przewodów kominowych (dymowych, spalinowych i wentylacyjnych) budynków zarządzanych przez MABK sp. z o.o. w Ostródzie - 294 budynki na terenie miasta Ostródy. Podstawa prawna: art. 62 ust.1. pkt 1 lit. c ustawy prawo budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623). Kontrole należy wykonać zgodnie z Zał. Nr 1 do siwz.. W trakcie kontroli należy dokonać sprawdzenia wykonania zaleceń z poprzedniej kontroli. Zamówienie obejmuje budynki mieszkalne oraz biurowiec - będące w zarządzie MABK sp. z o.o. w Ostródzie na terenie miasta Ostródy. Ilość budynków 294 szt., budynki gminne, wspólnot mieszkaniowych i budynek biurowy. Ilość lokali mieszkalnych/użytkowych - 3039 szt. oraz biurowiec- zał. Nr 1A do siwz. Ilość budynków i lokali w trakcie realizacji zamówienia może ulec zmianie ze względu na rotację zarządzanych budynków. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia. Informacje dodatkowe dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia: - usługa będzie wykonywana na terenie czynnym. Należy przestrzegać porządku i zasad współżycia społecznego, - uzgodnienie z Zamawiającym terminów wykonania kontroli i na tej podstawie sporządzenie harmonogramu wykonania przeglądów. Harmonogram musi zawierać wykaz obiektów budowlanych wskazanych przez Zamawiającego, wraz z terminami rozpoczęcia i zakończenia prac w tych obiektach budowlanych z zastrzeżeniem, że prace w poszczególnych obiektach budowlanych będą wykonywane sukcesywnie, - przedstawienie Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu wykonania usługi, w terminie 7 dni liczonych od dnia zawarcia umowy, - terminy przeprowadzenia kontroli powinny być dla każdego budynku planowane poprzez wywieszenie informacji na kl. schodowych o terminie kontroli (z poinformowaniem administratora budynku) najpóźniej na 5 dni przed dokonaniem kontroli. W razie problemów z wejściem do lokalu w celu dokonania przeglądu, Wykonawca zobowiązany jest do dwukrotnego, ponownego powiadomienia mieszkańców poprzez wywieszenie w obiekcie powiadomienia o kontroli z jednoczesnym pisemnym powiadomieniem Zamawiającego o wywieszeniu w budynkach zawiadomień. Wykonawca winien dokonać co najmniej trzy razy wywieszek zawiadomień o kontrolach, - kontrole winny być dokonywane w ciągu dnia najpóźniej do godz. 20.oo, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. nr 243, poz. 1623), przepisami wykonawczymi i Polskimi Normami, - z każdej okresowej należy sporządzić protokoły pokontrolne, które należy przekazywać etapowo do Działu Technicznego Zamawiającego w terminie do 20 dni po dokonanym przeglądzie technicznym, w przypadku stwierdzenia zagrożenia życia lub zdrowia ludzi - natychmiastowe przekazywanie zamawiającemu, - protokoły kontroli części wspólnej potwierdzane będą przez członków zarządu wspólnoty, właścicieli lub administratora, natomiast lokali przez właściciela lub najemcę, - faktury będą wystawiane oddzielnie na każdą wspólnotę, po uzgodnionym z działem technicznym protokołem, - zalecane jest, aby jednocześnie wykonywać kontrole gazowe i przewodów kominowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OKRĘGOWY OŚRODEK RZECZOZNAWSTWA I DORADZTWA SITR SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
OKRĘGOWY OŚRODEK RZECZOZNAWSTWA I DORADZTWA SITR SP. Z O.O.
- Okręgowy Ośrodek Rzeczoznawstwa i Doradztwa SITR Sp. z o.o. w Olsztynie, 10-547 Olsztyn, ul. Kajki 10/12 lok.3, 10-547 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60780,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 66979,95
Oferta z najniższą ceną: 66979,95 / Oferta z najwyższą ceną: 79314,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTRÓDY
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatu Ostródzkiego w roku 2025
- BEZPOŚREDNIA OCHRONA FIZYCZNA OSÓB I MIENIA W BUDYNKACH SĄDU REJONOWEGO W OSTRÓDZIE I PROKURATURY REJONOWEJ W OSTRÓDZIE -ZLOKALIZOWANYCH W OSTRÓDZIE I MORĄGU
- Sprzątanie pomieszczeń w budynkach SR w Ostródzie wraz z wykonaniem drobnych prac konserwacyjnych oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynków SR w Ostródzie i Prokuratury Rejonowej w Ostródzie
więcej: przetargi w Ostródzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania ,,Budowa sieci kanalizacji sanitarnej na osiedlu w Jamnicy"
- Nadzór inwestorski nad zadaniem "Rozbudowa budynku magazynowego z przeznaczeniem na hurtownię farmaceutyczną wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w Składnicy RARS w Wąwale"
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Modernizacja amfiteatru i aranżacja terenu sąsiadującego na cele kultury otwartej
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
więcej: Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.