Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-11
Hajnówka: Dostawa i montaż wyposażenia sali operacyjnej i sali narad - Rozbudowa budynku strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Hajnówce przy ul. 11 Listopada 4
Numer ogłoszenia: 142678 - 2009; data zamieszczenia: 11.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Hajnówce , ul. 11 Listopada 4, 17-200 Hajnówka, woj. podlaskie, tel. 085 6829580, faks 085 6829581.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.hajnowka.straz.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż wyposażenia sali operacyjnej i sali narad - Rozbudowa budynku strażnicy Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Hajnówce przy ul. 11 Listopada 4.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia sali operacyjnej i sali narad w ramach rozbudowy istniejącego budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Hajnówce przy ul. 11 Listopada 4 i obejmuje: - dostawę i montaż mebli dyspozytorskich w sali operacyjnej, - dostawę i montaż nowego oraz przeniesienie istniejącego sprzętu stanowiącego wyposażenie pulpitu dyspozytorskiego KP PSP, - dostawę i montaż wyposażenia szafy ze sprzętem wspomagającym funkcjonowanie stanowiska dyspozytorskiego KP PSP, - dostawę i montaż kamer i rejestratora systemu telewizji dozorowej, - dostawę i montaż sprzętu audiowizualnego w sali narad. Szczegółowy zakres robót do wykonania określa dokumentacja projektowa zawierająca Specyfikację techniczną wyposażenia sali operacyjnej i sali narad Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Hajnówce przy ul. 11 Listopada 4 (załączniki nr 6 i 7) i przedmiar robót Wyposażenia sali operacyjnej i sali narad KP PSP w Hajnówce (załącznik nr 8) oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 9)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.71.00.00 - Systemy dowodzenia, kontroli, łączności i systemy komputerowe 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub, którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.W związku z tym wykonawca musi: 1.2.1 Posiadać wdrożony system zarządzania jakością ISO 900x :200x w zakresie instalowania sieci teletechnicznych i elektrycznych, montażu i serwisu sprzętu komputerowego. 1.2.2 Posiadać zatrudnioną na etacie osobę z uprawnieniami budowlanymi w telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. 1.2.3 Posiadać co najmniej 1 osobę przeszkoloną z zakresu konfiguracji serwera oferowanego producenta. 1.2.4 Zagwarantować okres dostępności części zamiennych dla oferowanego serwera przez okres 5 lat od momentu zakupu. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik nr 1) wraz z kosztorysem ofertowym, który należy sporządzić na podstawie przedmiaru robót i dokumentacji technicznej. Kosztorys ofertowy będzie traktowany jedynie jako ogólna informacja dla zamawiającego o sposobie uzyskania ceny przez wykonawcę oraz sporządzenia harmonogramu rzeczowo -finansowego. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. B.4) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.6) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych. C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług, (co najmniej jedna) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 3). C.2) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności (załącznik nr 4) oraz pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie tym wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. C.3) Certyfikat lub oświadczenie firmy certyfikującej potwierdzające wdrożenie przez wykonawcę systemu zarządzania jakością ISO 900x :200x w zakresie instalowania sieci teletechnicznych i elektrycznych, montażu i serwisu sprzętu komputerowego. C.4) Oświadczenie producenta serwera potwierdzające zagwarantowanie okresu dostępności części zamiennych dla oferowanego serwera przez okres 5 lat od momentu zakupu. D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.hajnowka.straz.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Hajnówce, ul. 11 Listopada 4,17-200 Hajnówka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Hajnówce, ul. 11 Listopada 4, 17-200 Hajnówka, Pokój nr 8 -sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 21.06.2009.
INNE PRZETARGI Z HAJNÓWKI
- Dostawa aparatu RTG do Aresztu Śledczego w Hajnówce
- Zakup i dostawa endoprotez bezcementowych stawu biodrowego
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Nowiny-Usnarszczyzna" odcinki 1,2 obr. Nowiny, odcinek 4 obr. Usnarszczyzna"
- Budowa kanalizacji sanitarnej: Puciska - Wygoda i Kotówka - Czyżyki
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego ładowarki teleskopowej - postępowanie II
- Budowa kablowej linii oświetlenia ulicy Makowej w Hajnówce
więcej: przetargi w Hajnówce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku usługowego - żłobka w miejscowości Kołbiel wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą oraz rozbiórka podziemnego zbiornika na wodę.
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Żelechowie.
- "Wymiana instalacji elektrycznej - etap IV w Szkole Podstawowej nr 2 im. Polskich Olimpijczyków w Świdnicy."
- "Poprawa efektywności energetycznej budynku Szkoły Podstawowej w Mszczonowie - w celu poprawy efektywności energetycznej obiektu"
- Remont z dostosowaniem do potrzeb OzN kuchni i sanitariatów w akademiku "Fafik" Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Racławickiej 9
- Wymiana opraw oświetlenia ulicznego na terenie miasta i gminy Żelechów
więcej: Systemy dowodzenia, kontroli, łączności i systemy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.