Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-08-16
Słupsk: DOSTAWA SUCHYCH ZRęBEK OPAłOWYCH
Numer ogłoszenia: 142679 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej w Jezierzycach sp. z o.o., Jezierzyce, ul. Kolejowa 5, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 059 8112575, 8473922, fax 059 8472210.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.ug.gov.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spólka komunalna zoo Gminy Słupsk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SUCHYCH ZRęBEK OPAłOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne ( na telefoniczne zgłoszenie 48 - 72h ) dostawy bioopału - zrębki drewna do szkół na sezon grzewczy 2007/2008 na niżej określonych warunkach: Dostawa opału na sezon grzewczy 2007/2008 do magazynów sześciu kotłowni szkolnych szkół podstawowych opalanych biomasą na terenie Gminy Słupsk w następujących miejscowościach: Siemianice, Wrzeście, Włynkówko. Głobino, Bierkowo. Dostawa opału wyłącznie ( pod rygorem zwrotu kosztów poniesionych szkód ) o stałych ściśle przestrzeganych, niżej określonych parametrach fizycznych tj. - jedynie w postaci suchych zrębek liściastych i ( lub ) iglastych, w ilości łącznie na sezon do ok. 800 m3, o frakcji maksymalnej do 4cm ( większa zrębka uniemożliwia pracę systemu podającego i nie będzie mogła być zakupiona ), wilgotności do 20 %, bez jakichkolwiek zanieczyszczeń mechanicznych typu: piasek, kamienie, papier, dłuższe kawałki drewna, itp. oraz chemicznych tj. zrębek pochodzenia odpadowego - poprodukcyjnego z dodatkiem klei, lakierów, farb, etc. Dostawy opału bespośrednio do wyżej wskazanych szkół od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00 - 15.00 w szkołach ( max. 2 dostawy dziennie ) samochodem samowyładowczym ( tylnie lub tylnie i bocznie ) o pojemności od 15 do 22 mp. Maksymalne wymiary samochodu dostawcy dopuszczalne ze względu na warunki dojazdu do magazynów wynoszą: długość - 10m, szerokość - 3,20m, wysokość - 3,50m. Ze względu na warunki dojazdu i rozładunku nie ma możliwości organizowania dostaw zrębek z wykorzystaniem samochodowego transportu kontenerowego, bądź zestawem samochód wywrotka z przyczepą. Zmiana godziny dostawy, tj. po 1500, bądź zmiana ustalonej ilości dostawy może nastąpić jedynie w wyjątkowej sytuacji ( awaria, długotrwałe opady śniegu ) i wymaga bezwzględnego uzgodnienia z Zamawiającym. Jednorazowy transport opału do kotłowni nie może być większy niż 22 mp, co jest optymalną pojemnością magazynów. W miejscowości Włynkówko, ze względu na istniejące dwa magazyny, zachodzi konieczność rozbijania dostaw lub łączenia dwóch dostaw. Zamówienie stanowi dostarczenie zrębek do wszystkich wskazanych 6 magazynów wraz z ich umieszczeniem ( wysypaniem mechanicznym) we wsypach powierzchniowych, znajdujących sie przy każdej kotłowni szkolnej. Szacowane zapotrzebowanie na opał - około 800 m3 /sezon 2007/2008.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 02.13.00.00 - 02.13.00.00 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca zgodnie z art. 22 ust1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Wykonawca dysponuje, na cały okres realizacji dostaw, środkiem transportu o parametrach wskazanych przez Zamawiającego w pkt I. 3.Wykonawca nie posiada zaległości podatkowych oraz nie zalega z opłacaniem obowiązkowych składek wobec ZUS. 4.Wykonawca dysponuje technicznymi możliwościami pozwalającymi gwarantować dostawę 100% zrębek zgodnie z wymaganymi parametrami fizycznymi paliwa. 5.Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o wymagane oświadczenia i dokumenty wskazane w pkt. V. SIWZ, które należy załączyć do oferty. Ocena zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. 6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia warunki określone w: - ppkt 1 i 3 muszą być spełnione łącznie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, a także potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda niżej wymienionych dokumentów: 1.Oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust 1 - wg. zał. nr.2 do SIWZ. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem złożenia ofert. 3.Oświadczenie o posiadaniu wymaganego środka transportu lub kopię umowy zawartej między Wykonawcą, a innym przewoźnikiem dysponującym w/w pojazdem ( umowa powinna być zawarta na cały okres realizacji zamówienia ) - wg. zał. nr.3 do SIWZ. 4.Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne - wg. zał. nr.4 do SIWZ. 5.Parafowany i podpisany wzór umowy - wg. zał. nr.5 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.ug.gov.pl zakładka BIP zamówienia publiczne znak sprawy 10/AJ/ZGKSP/2007
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jezierzyce, ul. Kolejowa 5 76 - 200 Słupsk tel 059 811 25 75 fax 847 39 20.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2007 godzina 10:30, miejsce: Jezierzyce, ul. Kolejowa 5, sekretariat lub pokój nr 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Przeglądy i naprawy sprzętu i aparatury medycznej - 32/TP/2025
- Dostawa tonerów oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarek - nr 35/TP/2025
- Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kusowie na potrzeby utworzenia Placówki Wparcia Dziennego dla dzieci i młodzieży
- Remont hali sportowej w Zespole Szkół "Elektryk" - II etap - branża elektryczna i teletechniczna
- "Zakup ciągnika rolniczego dla potrzeb Obwodu Drogowego nr 1 w Słupsku"
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Riedla w Słupsku w ramach zadania pn. "Bezpiecznie i zielono w Parku przy Riedla - IV etap" - Słupski Budżet Obywatelski 2025 r.
więcej: przetargi w Słupsku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.