Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-19
Kraków: Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontów dachów, kominów, rynien i uziomów w budynkach użytkowanych przez urzędy skarbowe województwa małopolskiego
Numer ogłoszenia: 142685 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Izba Skarbowa w Krakowie , ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 2557-302, faks 12 2557-465.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.krakow.apodatkowa.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontów dachów, kominów, rynien i uziomów w budynkach użytkowanych przez urzędy skarbowe województwa małopolskiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontów dachów, kominów, rynien i uziomów w budynku użytkowanych przez urzędy skarbowe województwa małopolskiego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części: 1) Część I - remont rynien w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Brzesku, Brzesko, ul. Królowej Jadwigi 16, - remont kominów w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Brzesku, Brzesko, ul. Królowej Jadwigi 16, - montaż podestów ażurowych na strychu w celu umożliwienia dojścia do czujek p.poż w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Gorlicach, Gorlice, ul. Bardiowska 9, - remont kominów w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Gorlicach, Gorlice, ul. Bardiowska 9, - remont przewodów wentylacyjnych w budynku użytkowanym przez Drugi Urząd Skarbowy w Tarnowie, Tarnów, Al. Solidarności 5-9B; 2) Część II - ocieplenie dachu w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 40, - zabezpieczenie antykorozyjne dachu w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 40, - remont kominów i zabezpieczenie antykorozyjne w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 42, - wykonanie dojścia do przewodów kominowych i remont kominów w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 44, - remont daszku nad wejściem głównym w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, Nowy Sącz, ul. Barbackiego 10, - remont kominów, czyszczenie rynien, rur i kanałów wentylacyjnych, naprawa instalacji odgromowej w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, Nowy Sącz, ul. Barbackiego 10, - naprawa obróbek blacharskich, kominów, wykonanie siatek zabezpieczających w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Nowym Targu, Nowy Targ, ul. Parkowa 13, - remont dachu w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Suchej Beskidzkiej, Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 36, - naprawa kominów w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Zakopanem, Zakopane, ul. Szymony 14; 3) Część III - remont dachu w budynku użytkowanym przez Pierwszy Urząd Skarbowy Kraków, Kraków, ul. Rzemieślnicza 20, - usunięcie przecieku nad oknem w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy Kraków - Prądnik, Kraków, ul. Krowoderskich Zuchów 2, - remont obróbek blacharskich na dachu w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy Kraków - Śródmieście, Kraków, ul. Krowoderskich Zuchów 2, - malowanie antykorozyjne konstrukcji central klimatyzacyjnych na dachu w budynku użytkowanego przez Urząd Skarbowy Kraków - Podgórze, Kraków, ul. Wadowicka 10; 4) Część IV - remont dachu w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Miechowie, Miechów, ul. Stanisławy Daneckiej 1, - remont dachu w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Olkuszu, Olkusz, ul. Budowlanych 2, - remont dachu w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Oświęcimiu, Oświęcim, ul. Plebańska 2, - remont instalacji odgromowej w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Oświęcimiu, Oświęcim, ul. Plebańska 2; 5) Część V - remont instalacji odgromowej w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Bochni, Bochnia, ul. Gołębia 3, - remont dachu w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Bochni, Bochnia, ul. Gołębia 3, - remont rynien w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy Kraków - Nowa Huta (budynek archiwum), Kraków, os. Bohaterów Września 80, - remont dachu w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy Kraków - Nowa Huta (budynek A wysoki), Kraków, os. Bohaterów Września 80, - remont dachu w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Proszowicach, Proszowice, ul. M. Reja 1, - remont instalacji odgromowej w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Proszowicach, Proszowice, ul. M. Reja 1, - remont rynien w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Wieliczce, Wieliczka , ul. Zamkowa 2..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków określonych w SIWZ metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy są zobowiązani wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali co najmniej jedną robotę budowlaną odpowiadającą swoim rodzajem tej części przedmiotu zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę, o wartości nie niższej niż 50 000,00 zł; wraz z podaniem jej rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone; ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie wykazu i załączonych do niego dokumentów - Załącznik nr 6 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków określonych w SIWZ metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków określonych w SIWZ metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - Załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków określonych w SIWZ metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określił szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku w postępowaniu. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy - załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków określonych w SIWZ metodą spełnia - nie spełnia na podstawie oświadczeń i dokumentów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Niespełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy) złożone w oryginale lub jako odpis pełnomocnictwa poświadczony za zgodność z oryginałem przez notariusza. 2. Formularz ofertowo-cenowy - Załącznik nr 3. 3. Jeżeli wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust. 2b pzp - Załącznik nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Gwarancja - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krakow.apodatkowa.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2016 godzina 10:00, miejsce: Izba Skarbowa w Krakowie, ul. Wiślna 67, 31-007 Kraków, pokój nr 008 albo za pośrednictwem poczty.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontów dachów, kominów, rynien i uziomów w budynku użytkowanych przez urzędy skarbowe województwa małopolskiego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - remont rynien w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Brzesku, Brzesko, ul. Królowej Jadwigi 16, - remont kominów w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Brzesku, Brzesko, ul. Królowej Jadwigi 16, - montaż podestów ażurowych na strychu w celu umożliwienia dojścia do czujek p.poż w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Gorlicach, Gorlice, ul. Bardiowska 9, - remont kominów w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Gorlicach, Gorlice, ul. Bardiowska 9, - remont przewodów wentylacyjnych w budynku użytkowanym przez Drugi Urząd Skarbowy w Tarnowie, Tarnów, Al. Solidarności 5-9B;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontów dachów, kominów, rynien i uziomów w budynku użytkowanych przez urzędy skarbowe województwa małopolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część II - ocieplenie dachu w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 40, - zabezpieczenie antykorozyjne dachu w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 40, - remont kominów i zabezpieczenie antykorozyjne w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 42, - wykonanie dojścia do przewodów kominowych i remont kominów w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, Nowy Sącz, ul. Sienkiewicza 44, - remont daszku nad wejściem głównym w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, Nowy Sącz, ul. Barbackiego 10, - remont kominów, czyszczenie rynien, rur i kanałów wentylacyjnych, naprawa instalacji odgromowej w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Nowym Sączu, Nowy Sącz, ul. Barbackiego 10, - naprawa obróbek blacharskich, kominów, wykonanie siatek zabezpieczających w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Nowym Targu, Nowy Targ, ul. Parkowa 13, - remont dachu w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Suchej Beskidzkiej, Sucha Beskidzka, ul. Mickiewicza 36, - naprawa kominów w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Zakopanem, Zakopane, ul. Szymony 14.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontów dachów, kominów, rynien i uziomów w budynku użytkowanych przez urzędy skarbowe województwa małopolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część III - remont dachu w budynku użytkowanym przez Pierwszy Urząd Skarbowy Kraków, Kraków, ul. Rzemieślnicza 20, - usunięcie przecieku nad oknem w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy Kraków - Prądnik, Kraków, ul. Krowoderskich Zuchów 2, - remont obróbek blacharskich na dachu w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy Kraków - Śródmieście, Kraków, ul. Krowoderskich Zuchów 2, - malowanie antykorozyjne konstrukcji central klimatyzacyjnych na dachu w budynku użytkowanego przez Urząd Skarbowy Kraków - Podgórze, Kraków, ul. Wadowicka 10.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontów dachów, kominów, rynien i uziomów w budynku użytkowanych przez urzędy skarbowe województwa małopolskiego..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część IV - remont dachu w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Miechowie, Miechów, ul. Stanisławy Daneckiej 1, - remont dachu w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Olkuszu, Olkusz, ul. Budowlanych 2, - remont dachu w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Oświęcimiu, Oświęcim, ul. Plebańska 2, - remont instalacji odgromowej w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Oświęcimiu, Oświęcim, ul. Plebańska 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontów dachów, kominów, rynien i uziomów w budynku użytkowanych przez urzędy skarbowe województwa małopolskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część V - remont instalacji odgromowej w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Bochni, Bochnia, ul. Gołębia 3, - remont dachu w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Bochni, Bochnia, ul. Gołębia 3, - remont rynien w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy Kraków - Nowa Huta (budynek archiwum), Kraków, os. Bohaterów Września 80, - remont dachu w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy Kraków - Nowa Huta (budynek A wysoki), Kraków, os. Bohaterów Września 80, - remont dachu w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Proszowicach, Proszowice, ul. M. Reja 1, - remont instalacji odgromowej w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Proszowicach, Proszowice, ul. M. Reja 1, - remont rynien w budynku użytkowanym przez Urząd Skarbowy w Wieliczce, Wieliczka , ul. Zamkowa 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.45.30.00-7, 45.26.19.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Usługi PPOŻ w obiektach Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum w Krakowie.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Prace interwencyjne związane ze świadczeniem usług w zakresie utrzymania czystości i porządku w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
- 490.2024 wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy pojazdu typu pick-up wraz z akcesoriami na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego
- "Wykonanie instalacji oświetlenia awaryjnego w Pawilonie "B", "C", "E" na terenie kampusu Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie przy ul. Rakowickiej 27"
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace remontowe w szkołach podstawowych Gminy Stężyca
- Remont i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby realizacji projektu "Bliżej rodziny i dziecka -wsparcie rodzin przeżywających problemy opiekuńczo - wychowawcze oraz wsparcie pieczy zastępczej-etap II"
- Budowa pochylni przeznaczonej dla osób niepełnosprawnych oraz klatki schodowej o konstrukcji stalowej wraz ze zjeżdżalnią rurową
- Modernizacja i przebudowa budynku obsługi MPK w Siedlcach w formule "zaprojektuj i wybuduj" w ramach zadania: Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce
- Dostosowanie budynku użytkowego przy ul. Mazowieckiej 12 (oficyna) w Warszawie do obowiązujących przepisów przeciwpożarowych
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.