To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-09-29
Biały Bór: Dostawa łodzi ratowniczej z przyczepą - postępowanie Ochotniczej Straży Pożarnej w Białym Borze.
Numer ogłoszenia: 142695 - 2015; data zamieszczenia: 29.09.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128639 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biały Bór, ul. Żymierskiego 10, 78-425 Biały Bór, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3839002, faks 094 3739745.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa łodzi ratowniczej z przyczepą - postępowanie Ochotniczej Straży Pożarnej w Białym Borze..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 sztuki fabrycznie nowej łodzi ratowniczej aluminiowej o długości min. 500 cm z zamontowanym silnikiem, osprzętem i wyposażeniem oraz przyczepą podłodziową. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych nie gorszych niż zaproponowane przez Zamawiającego. 3 Wymagania organizacyjne. 3.1 Całość sprzętu i urządzeń objętych przedmiotem zamówienia wraz z osprzętem muszą być fabrycznie nowe. 3.2 Najpóźniej w trakcie odbioru końcowego wykonawca przekaże Zamawiającemu: - karty gwarancyjne, - książki przeglądów serwisowych, - deklaracje zgodności potwierdzające oznakowanie produktu będącego przedmiotem umowy znakiem CE, - instrukcję obsługi i użytkowania (wersja papierowa i elektroniczna) zawierającą m.in.: - warunki magazynowania, - informacje dotyczące eksploatacji i konserwacji, - procedurę zgłaszania urządzeń do serwisu, w przypadku awarii. 3.3 Wszystkie elementy wchodzące w skład przedmiotu dostawy powinny być kompletne pod względem celu, do którego są przeznaczone (m.in.: niezbędnego wyposażenia). 3.4 Zamawiający wymaga również min. 24 miesięczną gwarancję dla całej dostawy objętej przedmiotem zamówienia, 3.5 Realizacja zadania powinna obejmować wszelkie prace i czynności niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia. Zamawiający zakłada następujący proces realizacji zamówienia: - w terminie 1 tygodnia od podpisania umowy wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji informacje techniczne dotyczące szczegółów produkowanej łodzi oraz szczegółowy wykaz proponowanych do zamontowania urządzeń i sprzętu oraz planowanego ich rozmieszczenia, - zamawiający w terminie 5 dni od przekazania dokona szczegółowej analizy projektów (pod kątem zgodności z wymaganiami postawionymi w siwz oraz warunkami oferty), - wykonawca przystąpi do budowy/zabudowy po otrzymaniu od zamawiającego pisemnej akceptacji przedstawionych projektów, - kompletny montaż przez wykonawcę zamawianych łodzi, - odbiór (inspekcja) techniczno-jakościowy(a) w siedzibie zamawiającego, - szkolenie w siedzibie zamawiającego, - odbiór końcowy połączony z próbą wodną (faktyczny). 4 Odbiór przedmiotu umowy (realizacja dostaw) Odbiór przedmiotu dostawy nastąpi w siedzibie użytkownika oraz na jeziorze w Białym Borze. Wszelkie koszty związane z procedurą odbioru sprzętu oraz jego dostarczeniem do użytkownika ponosi Wykonawca.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.52.00.00 - Łodzie 35.11.00.00 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa 34.22.33.00 - Przyczepy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.09.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Wild Lake Group PM Sp. z o.o., ul. Niklowa 12a,c, 70-747 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55555,56 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 73548,80
Oferta z najniższą ceną: 73548,80 / Oferta z najwyższą ceną: 73548,80
Waluta: PLN .
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu pożarniczego i wyposażenia wojskowych straży pożarnych.
- Dostawa doposażenia OSP w Koprzywnicy (jednostki z Krajowego Systemu Ratowniczo-Gaśniczego) warunkiem zwiększenia bezpieczeństwa mieszkańców gminy i powiatu.
- Doposażenie jednostek OSP KSRG w Golinie w sprzęt do prowadzenia akcji ratowniczych
- Dostawa wyposażenia dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Nowogródku Pomorskim
- Dostawa pomocy dydaktycznych do pracowni ruchu drogowego do Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej do przeprowadzenia kursu prawa jazdy kat. T
- "Wykonywanie napraw i przeglądów zabudowy specjalistycznej Magirus na pojazdach Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu w 2025 r."
więcej: Przyczepy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.