eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁomżaWykonanie robót remontowych polegających na - remoncie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku II etap, - remoncie sal lekcyjnych I piętra (sala nr 4 i nr 5), - remoncie części elewacji wraz z odtworzeniem detali architektonicznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, pozyskanie pomieszczeń nie użytkowych na parterze, w budynku Katolickiego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży ul. Sadowa 12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-06-03

Łomża: Wykonanie robót remontowych polegających na : - remoncie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku II etap, - remoncie sal lekcyjnych I piętra (sala nr 4 i nr 5), - remoncie części elewacji wraz z odtworzeniem detali architektonicznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, pozyskanie pomieszczeń nie użytkowych na parterze, w budynku Katolickiego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży ul. Sadowa 12
Numer ogłoszenia: 142702 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Katolickie Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży , ul. Sadowa 12, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 216 36 57, faks 86 216 36 57.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.klo.lomza.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych polegających na : - remoncie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku II etap, - remoncie sal lekcyjnych I piętra (sala nr 4 i nr 5), - remoncie części elewacji wraz z odtworzeniem detali architektonicznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, pozyskanie pomieszczeń nie użytkowych na parterze, w budynku Katolickiego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży ul. Sadowa 12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odn. 1 Remont izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku Katolickiego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży - II etap - rozbiórka opasek betonowych przy budynku - rozbiórka nawierzchni z kostki POLBRUK przy budynku w zakresie odprowadzenia wód do studzienki kanalizacyjnej (wraz z podbudową) - odkopanie ręczne fundamentów - wywóz części gruntu zbędnego z wykopów - oczyszczenie ścian fundamentowych z pozostałości gruntu - wyrównanie nierówności fundamentów za pomocą tynków - zagruntowanie ścian fundamentowych przed wykonaniem izolacji - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej za pomocą wysokoplastycznej masy Superflex -10 - wykonanie izolacji termicznej za pomocą płyt polistyrenowych - zabezpieczenie izolacji pionowej za pomocą włókniny technicznej - wykonanie drenażu z rur drenarskich w obsypce żwirowej (tj. warstwie filtracyjnej) odprowadzający wody gruntowe poprzez studzienki rewizyjne i główne zbiorcze do kanalizacji sanitarnej - rury drenarskie w tym i osypka filtracyjna zostaną zabezpieczone włókniną techniczną przed zanieczyszczeniami z gruntu - zasypanie wykopów gruntem z odzysku - uzupełnienie nawierzchni wokół budynku tj. z kostki typu POLBRUK - naprawa cokołu budynku ponad nawierzchnią terenu z pomalowaniem farbami do betonu w kolorystyce istniejącej Odn. 2 Remont sal lekcyjnych I piętra w Katolickim Gimnazjum im Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży (sala nr 4 i nr 5) - rozbiórka części ścianek działowych - zerwanie wykładziny (w części) - uzupełnienie posadzki płytą OSB-3, fazowaną szpachlowaną i szlifowaną - ułożenie wykładziny dywanowych z zamocowaniem listew przypodłogowych (np. Flotex lub równoważną) - zamurowanie otworu drzwiowego - uzupełnienie tynków - wymiana parapetów na parapety z konglomeratu np. Botacino - obudowa płytą g/k na konstrukcji pionów co - wkucie bruzd dla wpuszczenia gałązek przyłącznych do grzejników, ich przerobienie izolacja oraz otynkowanie - zeskrobanie farby, gruntowanie, szpachlowanie oraz malowanie wraz z założeniem narożników aluminiowych - malowanie rur co i grzejników PURMO - Montaż rolet z tkanin - nieprzepuszczających światło kompletne , mocowanych na ścianę jak najbliżej ściany - kolorystyka do uzgodnienia na budowie z inwestorem - montaż desek odbojowych - demontaż i ponowny montaż tablic lekcyjnych z odzysku - montaż sufitów podwieszanych z płyt z włókien mineralnych z rastrami o wymiarach 600x600mm oraz z płyt gipsowo kartonowych na konstrukcji stalowej - wykonanie sufitów podwieszanych wzmocnionych dla mocowania projektora i ekranu - montaż profili ozdobnych - gzymsów styropianowych lub gipsowych w narożu przy suficie - wykonanie na ścianach ( ściany z tablicami) stiuków weneckich - wzór jak już wykonane w salach lekcyjnych w szkole - przed wyceną wykonawca zapozna się z rodzajem i jakością stiuków ) - wymiana drzwi wraz z ościeżnicami, drewniane lakierowane wraz z opaskami , obudową wnęk otworu ćwierćwałkami - kompletne oraz razem z cokołami i koronami- (ościeżnicę oraz zabudowę otworu należy bezwzględnie dopasować do już istniejących na korytarzu, kształtem barwą wielkością itp. ) - demontaż i przeniesienie zabudowy szafowej (zestawu szaf) oraz ponowny ich montaż w tym samym pomieszczeniu (przesunięcie o około 4 mb) mebli -dopasować do otworu (w wypadku gdyby szafy nie mieściły się w nowej lokalizacji należy przewidzieć dostosowanie mebla do nowego otworu - czyli przerobić pomiary wziąć z natury) - przestawień mebli musi dokonywać tylko i wyłącznie zakład stolarski - dostawa i montaż szafek sterowniczych - szafka wisząca na urządzenia sterownicze multimedia, zamykana roletą aluminiową (dwa pochwyty +zamek) ze zwijarką - montowane w narożach o wymiarach szer. 80cm x wys. 82 cm głębokości 43 cm z półkami na multimedia ) wzór szafki w sali chemicznej Katolickiego Gimnazjum - dostawa i montaż pomocników biurka nauczyciela w miejscu wiszącej szafki sterowniczej multimedia, szafka z płyt wiórowych laminowanych w kolorystyce istniejących mebli w salach lekcyjnych (buk bawaria) wymiary pomocnika szer. 80 cm wys. ok. 75 cm i głb. ok. 41 cm , blat na tej szafce ma wymiary około (dopasować z natury ) szer. 43 cm dł. 120 cm i gr. 3,20cm - wymiana witryn aluminiowych wewnętrznych , w kolorze drewna (do ustalenia na budowie) witryna - cały produkt - z odpornością ogniową 120 min. -pozycja zawiera koszt witryn, obsadzenie oraz pełną obróbkę przez firmę posiadająca uprawnienia do montażu stolarki p.poż.- witryny wyposażone w roletki blaszane aluminiowe (poziome) - pokój nauczycielski - ułożenie przewodów elektrycznych (i kina domowego ) zasilających urządzenia multimedialne w Sali po ówczesnym kuciu bruzd i następnym ich zatynkowaniu - wymiana osprzętu elektrycznego tj. włączników , gniazd oraz puszek - montaż opraw oświetleniowych do sufitów podwieszanych rastrowych - montaż opraw ewakuacyjnych z piktogramem 2H - montaż modułów awaryjnych 2H - wykonanie pomiarów elektrycznych - dostawa i montaż , rozprowadzenie i synchronizacja kina domowego wraz z uruchomieniem - kompletne-kino domowe ONYKYO HT-S5205- srebrne kino domowe - lub równoważne o podobnych walorach technicznych gabarytów tj. wielkości i ilości głośników które będą montowane pod sufitem podwieszanym -wykonawca musi wliczyć w swoje koszty wszystkie niezbędne kable wtyczki , przewody itp. -dostawa i montaż przewodu HDMI (15mb) szt. z końcówkami i przewód VGA dla komunikacji miedzy projektorem a laptopem 15 mb z końcówkami , Wykonawca musi wliczyć wszystkie niezbędne materiały potrzebne do mocowania tj. kotwy, kołki śruby, zabezpieczenia i zaślepki itp. - Dostawa i montaż cyfrowych zegarów świetlnych typu CZS zbudowanego z jasnych diod LED świecących w kolorze niebieskim służą do wizualnego przekazywania informacji: - czasu (godziny, minuty, sekundy) z dokładnością centrum czasu tj. 1sek. na 300000 lat, - daty (dzień, miesiąc, dwie ostatnie cyfry roku), - temperatury (w granicach -50°C do 70°C). Podstawowe parametry zegara typ: CZS12 wymiary: 22x60x10 cm, Wysokość cyfry [cm] H -12,2 cm, Ilość punktów świecących -298 Maks. odleg. odczytu informacji [m] -50 m, zasilane z sieci 230V z przewodem ochronnym. Zegar przystosowany do montażu do ściany. Inwestor dopuszcza zastosowanie innego zegara innego dostawcy lub producenta o równoważnych walorach technicznych i wizualnych Odn. 3 Remont części elewacji wraz z odtworzeniem detali architektonicznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, pozyskanie pomieszczeń nie użytkowych na parterze budynku Katolickiego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży ul. Sadowa 12 Roboty zewnętrzne: - demontaż drzwi - wrót garażowych w prawym skrzydle budynku (patrząc od strony wejścia do budynku), od strony frontowej- elewacja południowa natomiast od strony tylniej - elewacja północna, - zamurowanie od strony frontowej otworu po wrotach oraz obsadzenie okna drewnianego o kształcie i kolorystyce - jak okna pozostałe. Obsadzenie okna ujednolici elewację ściany frontowej oraz przywróci harmonię reprezentacyjnej ściany budynku, - zamurowanie od strony tylniej otworu po wrotach oraz obsadzenie drzwi drewnianych ocieplonych o kształcie i kolorystyce - jak istniejąca stolarka drzwiowa zamontowana w budynku, - uzupełnienie tynków na zamurowaniach, - uzupełnienie detali architektonicznych wokół okna, oraz na licu elewacji frontowej - kształt i kolorystyka - już istniejących na elewacji, co wpłynie znacząco na ujednolicenie elewacji. Po uzupełnieniu (zamontowaniu) detali zostanie przywrócona harmonia i estetyka ściany reprezentacyjnej budynku, - uzupełnienie obróbek blacharskich z blachy powlekanej w zakresie remontowanych elewacji tj. parapetów oraz obróbek gzymsów, w kolorystyce - jak istniejące obróbki na elewacji, - malowanie elewacji w zakresie remontowanych części ścian farbami elew. w kolorystyce już istniejącej, - uzupełnienie cokołu budynku płytkami z piaskowca w kolorze zbliżonym do koloru wrzosu - kolorystyka , kształt płytek - jak istniejące płytki na cokole, Roboty wewnętrzne: - rozbiórka ścianek działowych w zakresie remontowanych pomieszczeń nieużytkowych parteru (prawe skrzydło budynku), - wykonanie nowego podziału pomieszczeń w nieużytkowym skrzydle prawym budynku z zachowaniem bezpieczeństwa komunikacji w budynku - odblokowanie i udrożnienie drugiego wyjścia z piwnic oraz zabezpieczenie drugiego wyjścia ewakuacyjnego z budynku, - remont posadzek w pomieszczeniach części prawego skrzydła w budynku (parter) z użyciem wykładzin dywano-podobnych (flotex) , wykładzin PCV (Polyflor), płytek granitowych, - szpachlowanie ścian i sufitów oraz malowanie farbami emulsyjnym w kolorach jasnych, - wymiana instalacji elektrycznej w zakresie remontowanych pomieszczeń, - montaż stylowego żyrandola w jednym z pomieszczeń - zamontowany zostanie żyrandol, jak w pozostałych pomieszczeniach przyległych, - montaż drzwi przesuwnych do pomieszczenia socjalnego - z płyty wiórowej laminowanej oraz montaż zlewozmywaka wraz z szafkami zlewozmywakowymi, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach nieużytkowych - wykonanie instalacji wodno- kanalizacyjnej w zakresie zasilenia i odprowadzenia ścieków dla zlewozmywaka w jednym z pomieszczeń, - przeniesienie wlewu paliwa ze ściany frontowej na ścianę tylnią (powyższe jest związane z wymianą drzwi na okno), - przeniesienie odpowietrzenia zbiorników paliwa ze ściany frontowej na ścianę szczytową (powyższe jest związane z wymianą drzwi na okno).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 39.10.00.00 - Meble .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 8 000,00 zł ( osiem tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunku , o którym mowa powyżej , wykonawca ma obowiązek przedtsawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Na podstawie złozonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą spełnia - nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 3 (trzech) robót budowlanych o charakterze remontowym lub inwestycyjnym - o wartości co najmniej 300 000,00,- zł brutto każda (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek może być spełniony łącznie. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału metodą spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunku , o którym mowa powyżej, Wykonawca ma obowiązek przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ); 2.Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania budową: w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku osób spoza Polski analogiczne uprawnienia wydawane w kraju zamieszkania osoby wymienionej w wykazie, w specjalności elektrycznej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku osób spoza Polski analogiczne uprawnienia wydawane w kraju zamieszkania osoby wymienionej w wykazie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy załączyć: 1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ); 2. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania budową: w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i sanitarnej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku osób spoza Polski analogiczne uprawnienia wydawane w kraju zamieszkania osoby wymienionej w wykazie. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.4. SIWZ. Zgodnie z Art. 26 ust 2b Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału metodą spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres rękojmi - 5

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klo.lomza.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolickie Gimnazjum im.Kard. Stefana Wyszyńskiego w Łomży, 18-400 Łomża ul.Sadowa 12 pokój nr1-sekretariat tel/fax(0-86)216-36-57 w godz.8.00-14.00 lub otrzymać pocztą po przesłaniu zapotrzebowania.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Katolickie Gimnazjum im.Kard. Stefana Wyszyńskiego w Łomży, 18-400 Łomża ul.Sadowa 12 pokój nr2-Pokój Dyrektora.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.