Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-06-03
Łomża: Wykonanie robót remontowych polegających na :
- remoncie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku II etap,
- remoncie sal lekcyjnych I piętra (sala nr 4 i nr 5),
- remoncie części elewacji wraz z odtworzeniem detali architektonicznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, pozyskanie pomieszczeń nie użytkowych na parterze,
w budynku Katolickiego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży ul. Sadowa 12
Numer ogłoszenia: 142702 - 2011; data zamieszczenia: 03.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Katolickie Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży , ul. Sadowa 12, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 86 216 36 57, faks 86 216 36 57.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.klo.lomza.info
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót remontowych polegających na : - remoncie izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku II etap, - remoncie sal lekcyjnych I piętra (sala nr 4 i nr 5), - remoncie części elewacji wraz z odtworzeniem detali architektonicznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, pozyskanie pomieszczeń nie użytkowych na parterze, w budynku Katolickiego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży ul. Sadowa 12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odn. 1 Remont izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych budynku Katolickiego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży - II etap - rozbiórka opasek betonowych przy budynku - rozbiórka nawierzchni z kostki POLBRUK przy budynku w zakresie odprowadzenia wód do studzienki kanalizacyjnej (wraz z podbudową) - odkopanie ręczne fundamentów - wywóz części gruntu zbędnego z wykopów - oczyszczenie ścian fundamentowych z pozostałości gruntu - wyrównanie nierówności fundamentów za pomocą tynków - zagruntowanie ścian fundamentowych przed wykonaniem izolacji - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej za pomocą wysokoplastycznej masy Superflex -10 - wykonanie izolacji termicznej za pomocą płyt polistyrenowych - zabezpieczenie izolacji pionowej za pomocą włókniny technicznej - wykonanie drenażu z rur drenarskich w obsypce żwirowej (tj. warstwie filtracyjnej) odprowadzający wody gruntowe poprzez studzienki rewizyjne i główne zbiorcze do kanalizacji sanitarnej - rury drenarskie w tym i osypka filtracyjna zostaną zabezpieczone włókniną techniczną przed zanieczyszczeniami z gruntu - zasypanie wykopów gruntem z odzysku - uzupełnienie nawierzchni wokół budynku tj. z kostki typu POLBRUK - naprawa cokołu budynku ponad nawierzchnią terenu z pomalowaniem farbami do betonu w kolorystyce istniejącej Odn. 2 Remont sal lekcyjnych I piętra w Katolickim Gimnazjum im Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży (sala nr 4 i nr 5) - rozbiórka części ścianek działowych - zerwanie wykładziny (w części) - uzupełnienie posadzki płytą OSB-3, fazowaną szpachlowaną i szlifowaną - ułożenie wykładziny dywanowych z zamocowaniem listew przypodłogowych (np. Flotex lub równoważną) - zamurowanie otworu drzwiowego - uzupełnienie tynków - wymiana parapetów na parapety z konglomeratu np. Botacino - obudowa płytą g/k na konstrukcji pionów co - wkucie bruzd dla wpuszczenia gałązek przyłącznych do grzejników, ich przerobienie izolacja oraz otynkowanie - zeskrobanie farby, gruntowanie, szpachlowanie oraz malowanie wraz z założeniem narożników aluminiowych - malowanie rur co i grzejników PURMO - Montaż rolet z tkanin - nieprzepuszczających światło kompletne , mocowanych na ścianę jak najbliżej ściany - kolorystyka do uzgodnienia na budowie z inwestorem - montaż desek odbojowych - demontaż i ponowny montaż tablic lekcyjnych z odzysku - montaż sufitów podwieszanych z płyt z włókien mineralnych z rastrami o wymiarach 600x600mm oraz z płyt gipsowo kartonowych na konstrukcji stalowej - wykonanie sufitów podwieszanych wzmocnionych dla mocowania projektora i ekranu - montaż profili ozdobnych - gzymsów styropianowych lub gipsowych w narożu przy suficie - wykonanie na ścianach ( ściany z tablicami) stiuków weneckich - wzór jak już wykonane w salach lekcyjnych w szkole - przed wyceną wykonawca zapozna się z rodzajem i jakością stiuków ) - wymiana drzwi wraz z ościeżnicami, drewniane lakierowane wraz z opaskami , obudową wnęk otworu ćwierćwałkami - kompletne oraz razem z cokołami i koronami- (ościeżnicę oraz zabudowę otworu należy bezwzględnie dopasować do już istniejących na korytarzu, kształtem barwą wielkością itp. ) - demontaż i przeniesienie zabudowy szafowej (zestawu szaf) oraz ponowny ich montaż w tym samym pomieszczeniu (przesunięcie o około 4 mb) mebli -dopasować do otworu (w wypadku gdyby szafy nie mieściły się w nowej lokalizacji należy przewidzieć dostosowanie mebla do nowego otworu - czyli przerobić pomiary wziąć z natury) - przestawień mebli musi dokonywać tylko i wyłącznie zakład stolarski - dostawa i montaż szafek sterowniczych - szafka wisząca na urządzenia sterownicze multimedia, zamykana roletą aluminiową (dwa pochwyty +zamek) ze zwijarką - montowane w narożach o wymiarach szer. 80cm x wys. 82 cm głębokości 43 cm z półkami na multimedia ) wzór szafki w sali chemicznej Katolickiego Gimnazjum - dostawa i montaż pomocników biurka nauczyciela w miejscu wiszącej szafki sterowniczej multimedia, szafka z płyt wiórowych laminowanych w kolorystyce istniejących mebli w salach lekcyjnych (buk bawaria) wymiary pomocnika szer. 80 cm wys. ok. 75 cm i głb. ok. 41 cm , blat na tej szafce ma wymiary około (dopasować z natury ) szer. 43 cm dł. 120 cm i gr. 3,20cm - wymiana witryn aluminiowych wewnętrznych , w kolorze drewna (do ustalenia na budowie) witryna - cały produkt - z odpornością ogniową 120 min. -pozycja zawiera koszt witryn, obsadzenie oraz pełną obróbkę przez firmę posiadająca uprawnienia do montażu stolarki p.poż.- witryny wyposażone w roletki blaszane aluminiowe (poziome) - pokój nauczycielski - ułożenie przewodów elektrycznych (i kina domowego ) zasilających urządzenia multimedialne w Sali po ówczesnym kuciu bruzd i następnym ich zatynkowaniu - wymiana osprzętu elektrycznego tj. włączników , gniazd oraz puszek - montaż opraw oświetleniowych do sufitów podwieszanych rastrowych - montaż opraw ewakuacyjnych z piktogramem 2H - montaż modułów awaryjnych 2H - wykonanie pomiarów elektrycznych - dostawa i montaż , rozprowadzenie i synchronizacja kina domowego wraz z uruchomieniem - kompletne-kino domowe ONYKYO HT-S5205- srebrne kino domowe - lub równoważne o podobnych walorach technicznych gabarytów tj. wielkości i ilości głośników które będą montowane pod sufitem podwieszanym -wykonawca musi wliczyć w swoje koszty wszystkie niezbędne kable wtyczki , przewody itp. -dostawa i montaż przewodu HDMI (15mb) szt. z końcówkami i przewód VGA dla komunikacji miedzy projektorem a laptopem 15 mb z końcówkami , Wykonawca musi wliczyć wszystkie niezbędne materiały potrzebne do mocowania tj. kotwy, kołki śruby, zabezpieczenia i zaślepki itp. - Dostawa i montaż cyfrowych zegarów świetlnych typu CZS zbudowanego z jasnych diod LED świecących w kolorze niebieskim służą do wizualnego przekazywania informacji: - czasu (godziny, minuty, sekundy) z dokładnością centrum czasu tj. 1sek. na 300000 lat, - daty (dzień, miesiąc, dwie ostatnie cyfry roku), - temperatury (w granicach -50°C do 70°C). Podstawowe parametry zegara typ: CZS12 wymiary: 22x60x10 cm, Wysokość cyfry [cm] H -12,2 cm, Ilość punktów świecących -298 Maks. odleg. odczytu informacji [m] -50 m, zasilane z sieci 230V z przewodem ochronnym. Zegar przystosowany do montażu do ściany. Inwestor dopuszcza zastosowanie innego zegara innego dostawcy lub producenta o równoważnych walorach technicznych i wizualnych Odn. 3 Remont części elewacji wraz z odtworzeniem detali architektonicznych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, pozyskanie pomieszczeń nie użytkowych na parterze budynku Katolickiego Gimnazjum im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży ul. Sadowa 12 Roboty zewnętrzne: - demontaż drzwi - wrót garażowych w prawym skrzydle budynku (patrząc od strony wejścia do budynku), od strony frontowej- elewacja południowa natomiast od strony tylniej - elewacja północna, - zamurowanie od strony frontowej otworu po wrotach oraz obsadzenie okna drewnianego o kształcie i kolorystyce - jak okna pozostałe. Obsadzenie okna ujednolici elewację ściany frontowej oraz przywróci harmonię reprezentacyjnej ściany budynku, - zamurowanie od strony tylniej otworu po wrotach oraz obsadzenie drzwi drewnianych ocieplonych o kształcie i kolorystyce - jak istniejąca stolarka drzwiowa zamontowana w budynku, - uzupełnienie tynków na zamurowaniach, - uzupełnienie detali architektonicznych wokół okna, oraz na licu elewacji frontowej - kształt i kolorystyka - już istniejących na elewacji, co wpłynie znacząco na ujednolicenie elewacji. Po uzupełnieniu (zamontowaniu) detali zostanie przywrócona harmonia i estetyka ściany reprezentacyjnej budynku, - uzupełnienie obróbek blacharskich z blachy powlekanej w zakresie remontowanych elewacji tj. parapetów oraz obróbek gzymsów, w kolorystyce - jak istniejące obróbki na elewacji, - malowanie elewacji w zakresie remontowanych części ścian farbami elew. w kolorystyce już istniejącej, - uzupełnienie cokołu budynku płytkami z piaskowca w kolorze zbliżonym do koloru wrzosu - kolorystyka , kształt płytek - jak istniejące płytki na cokole, Roboty wewnętrzne: - rozbiórka ścianek działowych w zakresie remontowanych pomieszczeń nieużytkowych parteru (prawe skrzydło budynku), - wykonanie nowego podziału pomieszczeń w nieużytkowym skrzydle prawym budynku z zachowaniem bezpieczeństwa komunikacji w budynku - odblokowanie i udrożnienie drugiego wyjścia z piwnic oraz zabezpieczenie drugiego wyjścia ewakuacyjnego z budynku, - remont posadzek w pomieszczeniach części prawego skrzydła w budynku (parter) z użyciem wykładzin dywano-podobnych (flotex) , wykładzin PCV (Polyflor), płytek granitowych, - szpachlowanie ścian i sufitów oraz malowanie farbami emulsyjnym w kolorach jasnych, - wymiana instalacji elektrycznej w zakresie remontowanych pomieszczeń, - montaż stylowego żyrandola w jednym z pomieszczeń - zamontowany zostanie żyrandol, jak w pozostałych pomieszczeniach przyległych, - montaż drzwi przesuwnych do pomieszczenia socjalnego - z płyty wiórowej laminowanej oraz montaż zlewozmywaka wraz z szafkami zlewozmywakowymi, - wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach nieużytkowych - wykonanie instalacji wodno- kanalizacyjnej w zakresie zasilenia i odprowadzenia ścieków dla zlewozmywaka w jednym z pomieszczeń, - przeniesienie wlewu paliwa ze ściany frontowej na ścianę tylnią (powyższe jest związane z wymianą drzwi na okno), - przeniesienie odpowietrzenia zbiorników paliwa ze ściany frontowej na ścianę szczytową (powyższe jest związane z wymianą drzwi na okno).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 39.10.00.00 - Meble .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 8 000,00 zł ( osiem tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunku , o którym mowa powyżej , wykonawca ma obowiązek przedtsawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Na podstawie złozonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków metodą spełnia - nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek posiadania wiedzy i doświadczenia za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - przynajmniej 3 (trzech) robót budowlanych o charakterze remontowym lub inwestycyjnym - o wartości co najmniej 300 000,00,- zł brutto każda (słownie: trzysta tysięcy złotych brutto) wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Jeżeli oferta składana jest przez podmioty występujące wspólnie - warunek może być spełniony łącznie. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału metodą spełnia - nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunku , o którym mowa powyżej, Wykonawca ma obowiązek przedstawić wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ); 2.Oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania budową: w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku osób spoza Polski analogiczne uprawnienia wydawane w kraju zamieszkania osoby wymienionej w wykazie, w specjalności elektrycznej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku osób spoza Polski analogiczne uprawnienia wydawane w kraju zamieszkania osoby wymienionej w wykazie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca dysponuję odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, do oferty należy załączyć: 1. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 4 do SIWZ); 2. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania budową: w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i sanitarnej wraz z zaświadczeniem o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, a w przypadku osób spoza Polski analogiczne uprawnienia wydawane w kraju zamieszkania osoby wymienionej w wykazie. Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 8.4. SIWZ. Zgodnie z Art. 26 ust 2b Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu wykazania spełniania przez wykonawcę warunku, o którym mowa powyżej, wykonawca ma obowiązek przedstawić w ofercie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Na podstawie złożonych dokumentów Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału metodą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Okres rękojmi - 5
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klo.lomza.info
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katolickie Gimnazjum im.Kard. Stefana Wyszyńskiego w Łomży,
18-400 Łomża ul.Sadowa 12 pokój nr1-sekretariat tel/fax(0-86)216-36-57 w godz.8.00-14.00 lub otrzymać pocztą po przesłaniu zapotrzebowania.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Katolickie Gimnazjum im.Kard. Stefana Wyszyńskiego w Łomży, 18-400 Łomża ul.Sadowa 12 pokój nr2-Pokój Dyrektora.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁOMŻY
- Dostawa paliw płynnych dla samochodów i sprzętu Zarządu Dróg Powiatowych w Łomży
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Przygotowanie,wydawanie i dostarczanie posiłków w ram. prog. "Posiłek w szkole i w domu" 2024-2028 dla MOPS Łomża, oraz dla seniorów do Dziennego Domu Senior +, w ram. Prog. "Senior +" , e. 2025.
- Dostawa i wdrożenie systemu RFID (Radio-Frequency Identification) dla Sądu Okręgowego w Łomży oraz Sądów Rejonowych w: Grajewie, Wysokiem Mazowieckiem i Zambrowie.
- Dostawa i montaż wyposażenia szatni i hali sportowej budynku Szkoły Podstawowej nr 5 w Łomży
- "Świadczenie usług pocztowych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łomży"
więcej: przetargi w Łomży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli, pozostałego wyposażenia i zabawek do Klubu Dziecięcego "Promyczek" w Ruścu przy ul. Wieluńskiej 33A
- Roboty budowlane realizowane w 2025 r., w zakresie instalacji elektrycznych - konserwacja, naprawa, wymiana lub usuwanie awarii w budynkach i lokalach stanowiących zasób Gminy Opole
- Budowa ujęcia w miejscowości Krępica oraz pompowni wody z rurociągiem tłocznym do SUW Prażmów
- Wykonanie bieżących napraw, konserwacji i usuwanie awarii w branży sanitarnej i pogotowia sanitarnego w zasobach ZGN w Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy w latach 2024-2027
- Dostawa agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym i wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego dla Urzędu Miejskiego w Łazach oraz budynku zapasowego.
- Dostawa i montaż wyposażenia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dziecięcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - część II meble
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.