eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CiechanowiecPrzebudowa parkingu przy Placu Jana Pawła II w Ciechanowcu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-28

Ciechanowiec: Przebudowa parkingu przy Placu Jana Pawła II w Ciechanowcu
Numer ogłoszenia: 142705 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Ciechanowcu , ul. Mickiewicza 1, 18-230 Ciechanowiec, woj. podlaskie, tel. 086 2771145, faks 086 2771066.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciechanowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa parkingu przy Placu Jana Pawła II w Ciechanowcu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa parkingu przy Placu Jana Pawła II w Ciechanowcu. Zamówienie obejmuje wykonanie parkingu z betonowej kostki brukowej z 19 miejscami postojowymi, w tym jednym dla osoby niepełnosprawnej wraz z drogą manewrową szerokości 5,0m. Wymiary miejsc postojowych: szerokość 2,5 m, długość 4,5 - 5,0 m, dla osoby niepełnosprawnej 3,6x5,0 m. Nawierzchnię parkingów należy obramować betonowym krawężnikiem 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem, wyniesionym na wysokość 10 cm. Na planowanym do przebudowy parkingu przewidziano parkowanie prostopadłe i skośne do osi drogi manewrowej. Pomiędzy parkingiem a Placem Jana Pawła II od strony budynków jednorodzinnych należy wykonać chodnik szerokości 1,5 m. Zjazdy na przyległe do parkingu posesje zaprojektowano ze skosami wjazdowymi o wartości 1:1 wykonanymi na długości 1,5 m. W oparciu o warunki techniczne, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie zaprojektowano następującą konstrukcję nawierzchni: a) na parkingach dla samochodów osobowych, drodze manewrowej i zjazdach: - warstwa ścieralna z betonowej kostki brukowej Polbruk grub. 8 cm - podsypka piaskowo-cementowa grub. 3 cm - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie grub. 15 cm, b) na chodnikach: - warstwa z betonowej kostki brukowej Polbruk grub. 6cm, - podsypka piaskowa grub. 5 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie grub. 10 cm. Wody opadowe z parkingu odprowadzone będą za pomocą wykonanego odwodnienia liniowego pod chodnikiem do istniejącej studzienki ściekowej, znajdującej się na skrzyżowaniu Placu Jana Pawła II z ulicami Kozarską i Młyńską i dalej do istniejącej studni chłonnej zlokalizowanej w parku. Odwodnienie liniowe należy wykonać na podsypce piaskowej grub. 5 cm i ławie betonowej 36x15 cm. Zachodzi konieczność wycięcia drzew, które bezpośrednio kolidują z przedmiotową inwestycją. Do wycinki przyjęto 4 drzewa liściaste - wierzby. Szczegółowy zakres prac objęty zamówieniem określony jest w przedmiarze (załącznik nr 7) i kosztorysie ofertowym (załącznik nr 5)..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 3.000,00 zł (trzy tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) dysponują własnymi środkami finansowymi i/lub kredytem dla sfinansowania realizacji robót w wysokości nie mniejszej niż oferowana cena realizacji przedmiotowego zamówienia. 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.: Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel posiadający uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie, w zakresie robót objętych zamówieniem. Wykonawca musi wykazać, że dysponuje osobą z uprawnieniami do prowadzenia robót drogowych, której powierzone zostanie kierowanie robotami. Osoba musi mieć min. 5 - letnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi. 4. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, tj.: Wykonali w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 zamówienia (każde o wartości nie mniejszej niż oferowany koszt realizacji zamówienia) odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (tj. roboty drogowe). 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Ofertę sporządzoną na formularzu załączonym do niniejszej Specyfikacji. 2. Wypełniony kosztorys ofertowy. 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 2; 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 5. Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ( pkt. 9 w przypadku podmiotów zbiorowych) ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 6. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Informację z banku, prowadzącego rachunek bankowy Wykonawcy, w której potwierdza się posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż oferowana wartość realizacji zamówienia. Powyższa informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed wyznaczonym terminem składania ofert. 8. Wykaz pracowników odpowiedzialnych za realizację robót (na załączniku Nr 3) z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych. 9. Zaświadczenie potwierdzające członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa oraz opłacanie składek członkowskich i ubezpieczenia od odpowiedzialności zawodowej (dot. Kierownika Budowy). 10. Informację o doświadczeniu Wykonawcy (na załączniku Nr 4) w realizacji robót rodzajowo porównywalnych z przedmiotem niniejszego zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 11. W przypadku podwykonawcy wykaz ważniejszych robót zrealizowanych w okresie ubiegłych 5 lat, min. 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia w zakresie realizowanym przez podwykonawcę, podaniem ich wartości oraz daty i miejsca ich wykonania, przedstawione na załączniku Nr 4 wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.ciechanowiec.wrotapodlasia.pl/zam_publicz.htm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ciechanowcu ul. Mickiewicza 1 18-230 Ciechanowiec pokój nr 13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2009 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Ciechanowcu ul. Mickiewicza 1 18-230 Ciechanowiec pokój nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.