Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-21
Janów Lubelski: Remont drogi powiatowej nr 2822L Zofianka Górna - Zofianka Dolna w lokalizacji od km 2+617,50 do km 3+209,00
Numer ogłoszenia: 14270 - 2008; data zamieszczenia: 21.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, 23-300 Janów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 015 8720266, fax 015 8720191.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont drogi powiatowej nr 2822L Zofianka Górna - Zofianka Dolna w lokalizacji od km 2+617,50 do km 3+209,00.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie - remont drogi powiatowej nr 2822L Zofianka Górna - Zofianka Dolna w lokalizacji od km 2+617,50 do km 3+209,00 na długości 591,50 mb . Wykonanie przedmiotu zamówienia będzie polegało na wykonaniu robót obejmujących: - roboty pomiarowe, - oczyszczenie istniejącej nawierzchni utwardzonej, - oczyszczenie przepustu Ø 60, - rozbiórka ścianki czołowej przepustu 1 Ø 60, - przedłużenie przepustu o 2 mb ( wykonanie wykopu pod przepust, wykonanie części przelotowej 1Ø 60 zbr. na ławie żwirowej, ścianki z betonu B-30), - wykonanie warstwy odsączającej z piasku grubości 10 cm (na skrzyżowaniu), - warstwa wyrównawczo-wzmacniajaca istniejącej nawierzchni z tłucznia i klińca, - skropienie podbudowy emulsja asfaltową, - górna warstwa nawierzchni z masy betonu asfaltowego grubości 4 cm, - uzupełnienie poboczy i udrożnienie rowów przydrożnych Kod CPV 45233220-7 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo określony został przy pomocy projektu budowlano-wykonawczego , tabeli przedmiaru robót oraz Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót. 3. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji przedmiotu zamówienia i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i najpóźniej w dniu podpisania umowy zatwierdzenia w Zarządzie Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim harmonogramu rzeczowo-finansowego robót. Harmonogram rzeczowo-finansowy musi być zaakceptowany przez Inspektora nadzoru. 5. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót budowlanych - najpóźniej w dniu przekazania placu budowy - zobowiązany jest do opracowania i przedłożenia planu BIOZ zgodnie z pkt. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami. 6.Wykonawca jest zobowiązany do opracowania i najpóźniej w dniu podpisania umowy przedstawienia zatwierdzonego projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. 7.Wymagany okres gwarancji jakości dla robót objętych zamówieniem wynosi 36 miesięcy. Bieg terminu gwarancji rozpocznie się w dniu następnym licząc od daty odbioru ostatecznego. 8.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). 9.Wartość zamówienia wynosi: 147 956,26 zł netto.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy udokumentują poprzez stosowne zaświadczenia lub oświadczenia, że spełniają następujące warunki: a). posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b). posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d). nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. oraz spełniają poniższe szczegółowe warunki : 1)potencjał kadrowy - Wykonawca musi dysponować osobą zdolną do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane branży drogowej oraz aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej poświadczone przez odpowiedni organ samorządu zawodowego. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają powyższy warunek. Ocena spełnienia w/w warunków, dokonywana będzie w następujący sposób: spełnia/ nie spełnia w oparciu o oświadczenia lub dokumenty wymienione niżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty. a)W celu potwierdzenia spełnienia warunków art. 22 ust. 1 pkt. 1-4 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca załączy do oferty oświadczenie (wzór zał. 3) b)W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności wykonawca załączy do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Na potwierdzenie spełnienia warunków szczegółowych wykonawca załączy do oferty: 1) W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca załączy do oferty wykaz osób przewidzianych do objęcia funkcji kierownika budowy (wzór - zał. nr 4) wraz z załączoną kserokopią uprawnień budowlanych branży drogowej i aktualnym zaświadczeniem odpowiedniego organu samorządu zawodowego o wymaganym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej. 3. Ponadto Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: a) ofertę przetargową ( z ceną brutto, wartością netto i podatkiem VAT) ( wzór nr 1) wraz z załączonym kosztorysem ofertowym i wykazem stawek i narzutów (wzór zał. nr 5). b) W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, do oferty należy załączyć dokument (np. odpowiednią umowę) ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. c) W przypadku podpisania oferty i innych dokumentów przez osobę/osoby, które nie są wymienione w odpisie z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, do oferty należy załączyć dokument potwierdzający prawo do reprezentowania podmiotu przez osobę/osoby podpisujące ofertę. 4.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U.Nr 87 poz. 605 z dnia 24 maja 2006 roku). 5.Dokumenty wymagane dla potwierdzenia spełnienia przez Wykonawców warunków są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę. 6.W celu potwierdzenia spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców składających wspólną ofertę: a)Oświadczenie wymienione w pkt.1a. winno być złożone w imieniu wszystkich wykonawców, b)Dokumenty wymienione w pkt. 1 b. muszą być złożone przez każdego Wykonawcę. c) Dokumenty wymienione w pkt. 2. winien złożyć w imieniu wszystkich ten, lub ci spośród Wykonawców składających wspólną ofertę, w stosunku do których z niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia lub z umowy regulującej zasady współpracy wynika, że powinni potwierdzić spełnienie warunku.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ebip.lublin.pl/zdpjanow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelski, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, pokój nr 24..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2008 godzina 09:50, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Janowie Lubelski, ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, pokój nr 24..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie nie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcą są: Barbara Łukasz, Elżbieta Krasowska - tel. 015 8720266. Nr referencyjny nadany postępowaniu: ZDP-J/IiN/342/1/08.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg powiatowych o nawierzchni bitumicznej na terenie Powiatu Radomszczańskiego z podziałem na części
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.