Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Zielona Góra: Remont części wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 2 - ETAP I
Numer ogłoszenia: 142717 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze, Pl. Słowiański 1, 65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3220155, fax 068 3220155.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont części wnętrz budynku Sądu Rejonowego w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 2 - ETAP I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, w oparciu o opracowane projekty budowlano-wykonawcze, w następującym zakresie rzeczowym: 2.1.Instalacja c.o. i c.w.u. Wymiana istniejącej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania i c.w.u., składającej się z rur stalowych oraz grzejników radiatorowych żeliwnych na nową instalację z rur stalowych -na poziomie piwnic- oraz z rur miedzianych -piony i podejścia do grzejników-. Wewnętrzną nową instalację c.o. zaprojektowano w układzie dwururowym z rozdziałem dolnym. Zaprojektowano 2 obiegi grzewcze wraz z nowym rozdzielaczem i wartownikiem. Należy zamontować grzejniki stalowe płytowe. W ramach instalacji c.o. przewidziano zasilanie nagrzewnic 3 central wentylacyjnych z rur stalowych czarnych. W ramach robót tej branży należy zdemontować istniejące naczynie otwarte i naczynie przeponowe Reflex 525 litrów a następnie zamontować nowe naczynie np. typu N 400. Należy także wykonać nową instalację ciepłej wody. Wszelkie szczegółowe rozwiązania techniczne zawarto w trzech niżej wymienionych opracowaniach technicznych, wykonanych przez mgr inż. Agnieszkę Salwę, które stanowią podstawę do wykonania tych prac i do opracowania oferty na tę branżę robót tj: - Projekt budowlano - wykonawczy instalacji centralnego ogrzewania i c.w.u., - Specyfikację Techniczną instalacji centralnego ogrzewania i c.w.u., - Przedmiar robót do kosztorysu ofertowego. 2.2. Instalacja wentylacji: Wymiana istniejącego, w dużym stopniu niesprawnego systemu wentylacji grawitacyjnej na wentylację nawiewno - wywiewną. Przewidziano 3 układy nawiewno - wywiewne. Powietrze nawiewne podawane będzie obróbce -filtracja, odzysk ciepła, podgrzewanie, schładzanie - w centralach wentylacyjnych, zlokalizowanych na dachu głównym budynku. Zaprojektowano kanały i kształtki wentylacyjne o przekroju prostokątnym oraz okrągłym z blachy stalowej ocynkowanej. Instalację wentylacyjną należy wyposażyć w odpowiednią ilość elementów tłumiących hałas. Wszystkie kanały wewnątrz budynku należy zaizolować izolacją z wełny mineralnej gr 30 mm i 50 mm z powłoką z folii aluminiowej. Do wentylacji korytarzy i toalet należy pozostawić istniejącą wentylację grawitacyjną . UWAGA: Niniejszy przedmiot zamówienia nie obejmuje obudowy wentylacji nawiewno - wywiewnej np. płytami o module 60 x 60 cm w systemie sufitów podwieszanych. Prace te objęte będą odrębnym postępowaniem o zamówienie publiczne. Prace w/w należy wykonać w oparciu o opracowania techniczne, wykonane przez mgr inż. Barbarę Fogiel tj.: - Projekt budowlano - wykonawczy instalacji wentylacji, - Specyfikację techniczną instalacji wentylacji, - Przedmiar robót do kosztorysu ofertowego. 2.3. Uzupełniające roboty branży budowlanej: Prace te należy wykonać w oparciu o opracowanie techniczne wykonane przez mgr inż. Mariolę Radwańską tj: - Projekt budowlano - wykonawczy. - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. - Przedmiar robót do kosztorysu ofertowego. UWAGA: Projekt ten obejmuje szeroki zakres robót budowlanych, z czego do przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu należy zaliczyć wyłącznie prace, które bezpośrednio wiążą się z branżami sanitarnymi, wymienionymi w punktach I i II tj.: 1.Konstrukcje wsporcze pod urządzenia instalacji c.o. i c.w.u. oraz instalacji wentylacji, zlokalizowane na głównym dachu budynku. Szczegóły opisowe zawarto w punkcie 5.7 opisu technicznego w/w projektu oraz na rysunkach 23a, 23b,23c,23d oraz w Wykazie stali ST3S (x). 2.Inne szczegóły dotyczące wykonania konstrukcji wsporczych zawarto w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót w odrębnym rozdziale temu poświęconym. 3.Podstawą do wyceny tych prac jest wyłącznie rozdział IV kosztorys ofertowy o numerze 9 od poz.70 do poz.79. 2.4. Uzupełniające roboty branży elektrycznej: Roboty te należy wykonać w oparciu o opracowania techniczne wykonane przez mgr inż. Arkadiusza Sadowskiego, tj.: - Projekt budowlano - wykonawczy instalacji elektrycznych. - Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót. - Przedmiar robót do kosztorysu ofertowego. Przedmiot zamówienia w branży elektrycznej obejmuje tylko niektóre elementy w/w projektu, które dotyczą wyłącznie wykonania linii zasilającej WLZ od istniejącej głównej tablicy elektrycznej, zlokalizowanej w zespole wejściowym na parterze, do nadbudówki nad dźwigami dawnej maszynowni na dachu głównym, w następującym zakresie rzeczowym: -wykucie bruzd, -ułożenie rury osłonowej w wykonanych bruzdach, -montaż tablicy rozdzielczej wewnętrznej RW w w/w nadbudówce na dachu, -wciągnięcie przewodów do w/w rur osłonowych i podłączenie do wszystkich zaprojektowanych urządzeń na dachu głównym, -zaprawienie bruzd po ułożeniu w/w rur osłonowych. Podstawą do opracowania kosztorysu ofertowego przez Wykonawcę są rysunki techniczne z w/w projektu o numerach: 10,11,20,30,31 oraz WU kosztorys uproszczony przedmiar.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Oryginalny kod CPV: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.60 - Roboty sanitarne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiajacy żąda wniesienia - wpłaty wadium przed terminem złożenia ofert..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych 2.Sytuacja finansowa: Wykonawca musi dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji przedmiotu zamówienia przy założeniu, ze wynagrodzenie za zakres robót objęty zamówieniem będzie wypłacane na podstawie faktur częściowych, wystawionych po wykonaniu części przedmiotu zamówienia, nie częściej niż raz w miesiącu, po dokonaniu odbioru częściowego bez zastrzeżeń. 3.Potencjał kadrowy: Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel e celu obsadzenia stanowiska kierownika budowy. Osoba przewidziana na stanowisko kierownika budowy musi być członkiem Izby Inżynierów Budownictwa i mieć opłacone wymagane składki zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42, z późn. zm.) oraz opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 11 grudnia 2003 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2174). Wykonawca musi dysponować osobami i podmiotami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności wg załącznika nr 4 4. Doświadczenie zawodowe: Wykonawca musi wykazać się zrealizowaniem, udokumentowanym referencjami, w okresie ostatnich 5 lat, co najmniej trzech zamówień o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia. 5.Złożenie oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, konieczne jest ustanowienie pełnomocnika (osoba fizyczna) do reprezentowania ich w postępowaniu. Pełnomocnictwo podpisane przez obu Wykonawców winno być dołączone do oferty. 6. Oferta musi być złożona w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin składania ofert. 7. Oferta musi być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymogami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych. 8. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości i formie określonej przez Zamawiającego.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz oferty na załączniku nr 1 2.Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 3.Oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych . 4.Oświadczenie Wykonawcy o dokonaniu wizji placu robót w budynku Plac Słowiański 2 5.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych do oferty należy dołączyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentu, o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do oferty muszą być dołączone następujące dokumenty: 7.1.Wykaz robót budowlanych w ciągu ostatnich 5 lat (min. 3) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje od poprzednich Zamawiających). 7.2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. 8.W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a)zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają pełnomocnika (osoba fizyczna) do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w tym postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b)każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy. 9. Kosztorys ofertowy uproszczony. 10. Dowód wniesienia/wpłacenia wadium.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy 65-958 Zielona Góra, Pl. Słowiański 5, pok. nr 11, w godz. 7.30 - 15.30 w dni robocze.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.07.2008 godzina 10:30, miejsce: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze, Pl. Słowiański 1, pok. nr 20 (Sekretariat Prezesa Sądu Okręgowego).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Utrzymanie czystości w ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: ZADANIE NR 1 - miasto Gubin ZADANIE NR 2 - droga wojewódzka nr 289
- Kurs Carvingu dla 6 uczestników w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Strzelcach Krajeńskich.
- Świadczenie usługi polegającej na stałym utrzymaniu czystości na terenach zewnętrznych i wewnątrz budynków - na obszarze administrowanym przez Administrację Budynków Mieszkalnych w Zielonej Górze
- Przeprowadzenie indywidualnego doradztwa zawodowego z utworzeniem Indywidualnych Planów Działania
- Przeprowadzenie kursów: przedłużanie włosów - metoda keratynowa, wizaż, botox włosów
- Przeprowadzenie kursu - car wrapping ( powiat sulęciński)
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Zakup aparatu RTG wraz z dostosowaniem i wyposażeniem pomieszczeń Pracowni Diagnostyki Obrazowej
- Przeprowadzenie prac remontowych w dwóch lokalizacjach Bursy nr 6 w Warszawie.
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Remont pomieszczeń szatni, jadalni i sanitariatów w budynku pralnio - kuchni na terenie Zakładu Karnego w Garbalinie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.