eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SarzynaPrzebudowa drogi gminnej wewnętrznej nr ewid. działek 474, 461 w sołectwie Ruda Łańcucka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-15

Nowa Sarzyna: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej nr ewid. działek 474, 461 w sołectwie Ruda Łańcucka
Numer ogłoszenia: 142747 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105747 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 17 2413177, faks 17 2413111.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej nr ewid. działek 474, 461 w sołectwie Ruda Łańcucka.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej wewnętrznej nr ewid. działek 474, 461 w sołectwie Ruda Łańcucka . 1.2. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Branża ogólnobudowlana 1) przygotowanie terenu budowy, 2) zabezpieczenie terenu budowy, 3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania, 4) wykonanie robót budowlanych, 5) uporządkowanie terenu budowy, 2. Branża drogowa Teren, na którym przebudowywane będą drogi jest terenem płaskim, zabudowanym, w całości zlokalizowanym w miejscowości Ruda Łańcucka na działkach, które są własnością Miasta i Gminy Nowa Sarzyna. Droga główna łączy się bezpośrednio z pasem drogowym drogi krajowej nr 77 relacji Lipnik - przemyśl. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych wewnętrznych położonych na działkach 474, 461 w sołectwie Ruda Łańcucka gmina Nowa Sarzyna. Są to drogi: - droga główna od km 0+012,50 do km 327,50 - droga oznaczona jako -a- od km 0+000,00 do 040,00 - droga oznaczona jako -b- od km 0+000,00 do km 0+028,00 - droga oznaczona jako -c- od km 0+000,00 do km 0+034,00 Dane techniczna dróg: - kategoria ruchu - KR1 - szerokość jezdni - 3,00-3,50 m - szerokość poboczy - 2x(0,50+0,75m) utwardzone - podłoże GI-G2 3. Inne obowiązki i koszty Do zakresu obowiązków i kosztów wykonawcy należy również: 1) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z zaopiniowaniem go przez Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Sarzyna i zatwierdzeniem przez Starostę Leżajskiego, 2) obsługa geodezyjna (tyczenie oraz dokumentacja geodezyjna powykonawcza), 3) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, 4) koszty utylizacji odpadów, 5) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenie dróg wykonawca będzie zobowiązany do ich naprawy. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 1.3. Podane w przedmiarze robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w przedmiarze robót pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.4. Wszystkie materiały budowlane przewidziane do zastosowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane. 1.5 Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. 1.6. Dokumenty jakie będą wymagane od wykonawcy w trakcie odbioru końcowego: 1. Do zawiadomienia o zakończeniu robót Wykonawca załączy operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzą następujące dokumenty: 1) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza przyjęta do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Leżajsku; 2) projekt budowlano-wykonawczy z naniesionymi zmianami przez projektanta - jeżeli wystąpią; 3) atesty i certyfikaty na zastosowane materiały z adnotacją kierownika budowy o ich wbudowaniu; 4) potwierdzony przez Inspektora nadzoru kosztorys powykonawczy; 5) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami; 6) protokoły z poszczególnych etapów podbudowy dróg (warstw pod asfaltem); 7) zestawienie rzeczowo - finansowe wybudowanych dróg. 2. Dokumenty winny być sporządzone w trzech egzemplarzach, ponumerowane i poukładane wg spisu treści; kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 3. Zamawiający wyznaczy termin i rozpocznie końcowy odbiór przedmiotu umowy lub wezwie do uzupełnienia dokumentów lub innych wymaganych do odbioru dokumentów w terminie do 7 dni od daty zawiadomienia go o osiągnięciu gotowości do odbioru zawiadamiając, o tym Wykonawcę. 4. Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów wymaganych do odbioru wstrzymuje podpisanie końcowego protokołu odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o., Rudna Mała 47b, 36-060 Głogów Małopolski, Rudna Mała 47b, 36-060 Głogów Małopolski, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149380,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100564,78

  • Oferta z najniższą ceną: 100564,78 / Oferta z najwyższą ceną: 106939,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.