To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-07-15
Nowa Sarzyna: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej nr ewid. działek 474, 461 w sołectwie Ruda Łańcucka
Numer ogłoszenia: 142747 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 105747 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sarzyna, ul. Mikołaja Kopernika 1, 37-310 Nowa Sarzyna, woj. podkarpackie, tel. 17 2413177, faks 17 2413111.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej nr ewid. działek 474, 461 w sołectwie Ruda Łańcucka.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej wewnętrznej nr ewid. działek 474, 461 w sołectwie Ruda Łańcucka . 1.2. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Branża ogólnobudowlana 1) przygotowanie terenu budowy, 2) zabezpieczenie terenu budowy, 3) zakup i dostawę materiałów niezbędnych do realizacji zadania, 4) wykonanie robót budowlanych, 5) uporządkowanie terenu budowy, 2. Branża drogowa Teren, na którym przebudowywane będą drogi jest terenem płaskim, zabudowanym, w całości zlokalizowanym w miejscowości Ruda Łańcucka na działkach, które są własnością Miasta i Gminy Nowa Sarzyna. Droga główna łączy się bezpośrednio z pasem drogowym drogi krajowej nr 77 relacji Lipnik - przemyśl. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa dróg gminnych wewnętrznych położonych na działkach 474, 461 w sołectwie Ruda Łańcucka gmina Nowa Sarzyna. Są to drogi: - droga główna od km 0+012,50 do km 327,50 - droga oznaczona jako -a- od km 0+000,00 do 040,00 - droga oznaczona jako -b- od km 0+000,00 do km 0+028,00 - droga oznaczona jako -c- od km 0+000,00 do km 0+034,00 Dane techniczna dróg: - kategoria ruchu - KR1 - szerokość jezdni - 3,00-3,50 m - szerokość poboczy - 2x(0,50+0,75m) utwardzone - podłoże GI-G2 3. Inne obowiązki i koszty Do zakresu obowiązków i kosztów wykonawcy należy również: 1) opracowanie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z zaopiniowaniem go przez Burmistrza Miasta i Gminy Nowa Sarzyna i zatwierdzeniem przez Starostę Leżajskiego, 2) obsługa geodezyjna (tyczenie oraz dokumentacja geodezyjna powykonawcza), 3) koszty związane z odbiorami wykonanych robót oraz przeprowadzeniem prób i badań technicznych, 4) koszty utylizacji odpadów, 5) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem spowodowanym środkami transportu wykonawcy lub jego podwykonawców. W przypadku zniszczenie dróg wykonawca będzie zobowiązany do ich naprawy. Zakres zamówienia został szczegółowo przedstawiony w załączonej dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. 1.3. Podane w przedmiarze robót nazwy własne są przykładowe. Dopuszcza się materiały, urządzenia i technologie równoważne w stosunku do przywołanych w przedmiarze robót pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane przykładowo w przedmiarze robót. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 1.4. Wszystkie materiały budowlane przewidziane do zastosowania w celu wykonywania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy Prawo budowlane. 1.5 Kosztorys ofertowy musi być w pełni zgodny z zapisami zawartymi w przedmiarze robót (materiał, opis, ilość) i ma zawierać ceny jednostkowe dla poszczególnych pozycji. 1.6. Dokumenty jakie będą wymagane od wykonawcy w trakcie odbioru końcowego: 1. Do zawiadomienia o zakończeniu robót Wykonawca załączy operat kolaudacyjny, w skład którego wchodzą następujące dokumenty: 1) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza przyjęta do zasobów geodezyjnych Starostwa Powiatowego w Leżajsku; 2) projekt budowlano-wykonawczy z naniesionymi zmianami przez projektanta - jeżeli wystąpią; 3) atesty i certyfikaty na zastosowane materiały z adnotacją kierownika budowy o ich wbudowaniu; 4) potwierdzony przez Inspektora nadzoru kosztorys powykonawczy; 5) oświadczenie kierownika budowy o zgodności wykonania obiektu z projektem budowlanym, warunkami pozwolenia na budowę, obowiązującymi przepisami i Polskimi Normami; 6) protokoły z poszczególnych etapów podbudowy dróg (warstw pod asfaltem); 7) zestawienie rzeczowo - finansowe wybudowanych dróg. 2. Dokumenty winny być sporządzone w trzech egzemplarzach, ponumerowane i poukładane wg spisu treści; kopie dokumentów powinny być potwierdzone za zgodność z oryginałem. 3. Zamawiający wyznaczy termin i rozpocznie końcowy odbiór przedmiotu umowy lub wezwie do uzupełnienia dokumentów lub innych wymaganych do odbioru dokumentów w terminie do 7 dni od daty zawiadomienia go o osiągnięciu gotowości do odbioru zawiadamiając, o tym Wykonawcę. 4. Niedostarczenie Zamawiającemu dokumentów wymaganych do odbioru wstrzymuje podpisanie końcowego protokołu odbioru robót..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.07.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO "MOLTER" SP. Z O.O.
- Przedsiębiorstwo MOLTER Sp. z o.o., Rudna Mała 47b, 36-060 Głogów Małopolski, Rudna Mała 47b, 36-060 Głogów Małopolski, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 149380,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 100564,78
Oferta z najniższą ceną: 100564,78 / Oferta z najwyższą ceną: 106939,39
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI NOWA SARZYNA
- Zimowe utrzymanie dróg, chodników i placów na terenie Miasta i Gminy Nowa Sarzyna w sezonie 2024 - 2025
- Doposażenie placu zabaw Jelna "Krzaki"
- Remont budynku Szkoły Podstawowej w Wólce Łętowskiej w celu dostosowania budynku do potrzeb klubu dziecięcego
więcej: przetargi NOWA SARZYNA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przebudowa drogi gminnej nr 113006E w m. Białogórne gm. Biała Rawska
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa drogi łączącej ul. Towarową w Komornikach z ul. Szkolną w Plewiskach (...)"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.