Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-08-28
Opole: Konserwacja i naprawa stacji meteorologicznych , znaków zmiennej treści oraz kamer zlokalizowanych przy drogach administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu
Numer ogłoszenia: 142757 - 2009; data zamieszczenia: 28.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa stacji meteorologicznych , znaków zmiennej treści oraz kamer zlokalizowanych przy drogach administrowanych przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje konserwację i naprawę : - stacji meteorologicznych wraz z kamerami (13 szt. + 16 szt. ) na sieci dróg krajowych, - stacji meteorologicznych i współpracujących pogodowych znaków zmiennej treści ( 6 szt. + 11 szt.) na autostradzie A-4 , - stacji pomiaru ruchu i znaków zmiennej treści wizualizujących parametry ruchu ( 11 szt. + 22 szt. ) na autostradzie A-4 , - kamer ( 24 szt.) zlokalizowanych na autostradzie A-4 , na terenie woj. opolskiego ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.26.00 - Konserwacja i naprawa sprzętu technologii informacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 7.500 zł ( słownie : siedem tysięcy pięćset złotych )III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy , którzy : 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp , 2. Spełniają n/w warunki udziału w postępowaniu określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy : 2.1. Posiadają średni przychód za ostatnie trzy lata obrotowe , a jeżeli okres działalności jest krótszy to za wszystkie pełne lata obrotowe w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł ; 2.2. Posiadają doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania co najmniej : - jednego zadania o wartości co najmniej 150.000 zł polegającego na konserwacji i naprawie lub wykonaniu automatycznych drogowych stacji meteorologicznych posiadających możliwość przesyłania i wizualizacji podstawowych parametrów meteorologicznych i - jednego zadania o wartości co najmniej 150.000 zł polegającego na konserwacji i naprawie lub wykonaniu znaków zmiennej treści wizualizujących parametry ruchu posiadających możliwość edytowania zadanego tekstu i symboli graficznych np. znaków drogowych lub - jednego zadania o wartości co najmniej 300.000 zł polegającego na konserwacji i naprawie lub wykonaniu automatycznych drogowych stacji meteorologicznych i znaków zmiennej treści jak wyżej ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i niepodleganiu wykluczeniu ; 1.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 2.1. Oświadczenie finansowe zawierające informację o przychodach za ostatnie 3 lata obrotowe , potwierdzające spełnienie warunku w zakresie przychodu ; 2.2.Informacja o doświadczeniu Wykonawcy potwierdzającą spełnienie warunku w zakresie doświadczenia wraz z dokumentami potwierdzającymi , że wymienione w informacji zamówienia zostały wykonane należycie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zastanie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów , na zasadzie : spełnia / nie spełnia..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddzial w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6 , 45-085 Opole , pok. 307 - 308 ( Wydział zamówień publicznych ) - bezpłatnie..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2009 godzina 10:50, miejsce: siedzibie GDDKiA Oddział w Opolu przy ul. Niedziałkowskiego nr 6 , 45-085 Opole , pokój nr 101 ( sekretariat - I piętro ) ..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: sprawa nr : GDDKiA-O/Op-R-2/50-417-17/09..
INNE PRZETARGI Z OPOLA
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby jednostek Politechniki Opolskiej
- Dostawa i montaż windy osobowej wraz z budową szybu i przebudową toalet w budynku Wydziału Budownictwa i Architektury Politechniki Opolskiej.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego branży teletechnicznej, elektrycznej, sanitarnej, architektoniczno - budowlanej w ramach zadania "Modernizacja sieci strukturalnej - O/Opole, ul. Wrocławska"
- Budowa szybu windowego z montażem windy osobowej w budynku Sądu Rejonowego w Kluczborku przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 15
- Pełnienie funkcji eksperta ds. edukacji Powiatowego Koordynatora Sieci
- PSP nr 1 - dostosowanie obiektu do wymogów p.poż.
więcej: przetargi w Opolu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.