Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-05-12
Dąbrowa Górnicza: Dostawa i montaż nowych elementów małej architektury
Numer ogłoszenia: 142758 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż nowych elementów małej architektury.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości zamówienia poniżej kwot dla dostaw i usług określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8, zgodnie z postanowieniami Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 z późniejszymi zmianami). Przedmiotem zamówienia jest zakup urządzeń zabawowych drewnianych, ich transport do miejsca montażu oraz montaż urządzeń zabawowych drewnianych na terenie miasta zgodnie ze szczegółowym opisem urządzeń zabawowych oraz miejsc montażu tych urządzeń wyszczególnionych w wykazie placu zabaw - Załącznik nr 1 do Umowy. Zamówienie będzie realizowane na podstawie nw. dokumentów, które stanowią integralną część niniejszej siwz: - postanowień zawartych w treści przyszłej umowy wraz z załącznikami - Załącznik nr 3 do SIWZ - wyceny asortymentowej urządzeń zabawowych wg. wzoru - Załącznik nr 2 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: Spełniają wymagania określone w art.22 ust.1 Pzp i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp. 1. Nie zalegają z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskali oni przewidzianą prawem zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2. W okresie ostatnich 3-ch lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia lub w okresie działalności, jeżeli była krótsza niż 3 lata, wykonali dwie usługi - a w przypadku świadczeń okresowych i ciągłych również są w trakcie wykonywania - odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia należy rozumieć usługę polegające na dostawie i montażu nowych elementów małej architektury - urządzeń zabawowych - o wartości minimum 100.000,00 PLN brutto każda, których, należyte wykonanie zostało potwierdzone przez poprzednich Zamawiających - wymagane przedłożenie 2 dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usług jw.( np. 2 referencje, protokoły odbioru). 3. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. posiadających uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej - 1 osoba - wraz z poświadczeniem przynależności tej osoby do właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. 4. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 200.000 zł (dwieście tysięcy złotych). 5. Posiadają atest Państwowego Zakładu Higieny dla zastosowanego środka do impregnowania metodą ciśnieniowo - próżniową środkiem posiadającym atest PZH np. WOLMANIT CX -10 lub równoważny. 6. Posiadają certyfikaty zgodności z normami i uprawniające do oznaczania wyrobów znakami bezpieczeństwa na pojedyncze urządzenia zabawowe ( z wyjątkiem elementów nie podlegających certyfikacji: ławki, regulamin, ogrodzenia itp.) oraz w przypadku złożonych zestawów zabawowych, certyfikaty na całe modułowe zestawy zabawowe (Zamawiający nie dopuszcza możliwości przedstawienia certyfikatów na pojedyncze elementy składowe zestawów) wydane przez instytucje uprawnione do procesu certyfikacji tj. Instytut Sportu Zespół Certyfikacji Warszawa lub Przedsiębiorstwo Badawczo - Wdrożeniowe Centralnego Ośrodka Badawczo- Rozwojowego Aparatury Badawczej i Dydaktycznej - Biuro Badań i Certyfikacji ( COBRABID- BBC). 7. Posiadają zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane w trybie ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (tekst jednolity Dz.U z 2007 r., Nr 39 poz. 251z późn. zm.). Uwaga: Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków)dokumenty - według formuły; spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu o których mowa w punkcie 8 SIWZ, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełnia warunków: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w Art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy - wzór oświadczenia- Załącznik Nr 4 do SIWZ- wskazana data podpisania oświadczenia. 1.3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4. Zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów komunalnych wydane w trybie ustawy z dnia 27.04.2001 roku o odpadach (tekst jednolity Dz.U z 2007 r., Nr 39 poz. 251 z późniejszymi zmianami). 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ - wskazana data podpisania dokumentu. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumie się usługę polegającą na dostawie i montażu nowych elementów małej architektury - urządzeń zabawowych - o wartości minimum 100.000,00 PLN brutto każda (2 usługi). 2.2. Dokumenty potwierdzające że usługi o których mowa w pkt. 2.1. zostały wykonane należycie (np. 2 referencje, protokoły odbioru). 2.3. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności z uwzględnieniem wymogów określonych w punkcie 9.4 SIWZ - Załącznik Nr 6 do SIWZ - wskazana data podpisania oświadczenia. 2.4. W przypadku przedstawienia w wykazie osób, którymi Wykonawca będzie dysponował za zgodą innych podmiotów wymagane jest przedłożenie pisemnego zobowiązania tych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia (wzór oświadczenia - Załącznik nr 6A do SIWZ). 2.5. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających przynależność do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, ewentualnie właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego - 1 osoba. 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarcze na kwotę nie mniejszą niż 200.000,00 PLN. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego. 4.1. Certyfikaty zgodności z normami i uprawniające do oznaczania wyrobów znakami bezpieczeństwa na pojedyncze urządzenia zabawowe ( z wyjątkiem elementów nie podlegających certyfikacji :ławki, regulamin, ogrodzenia itp.) oraz w przypadku złożonych zestawów zabawowych , certyfikaty na całe modułowe zestawy zabawowe (Zamawiający nie dopuszcza możliwości przedstawienia certyfikatów na pojedyncze elementy składowe zestawów) wydane przez instytucje uprawnione do procesu certyfikacji tj. Instytut Sportu Zespół Certyfikacji Warszawa lub Przedsiębiorstwo Badawczo - Wdrożeniowe Centralnego Ośrodka Badawczo- Rozwojowego Aparatury Badawczej i Dydaktycznej - Biuro Badań i Certyfikacji (COBRABID- BBC) 4.2. Atest Państwowego Zakładu Higieny dla zastosowanego środka do impregnowania metodą ciśnieniowo - próżniową środkiem posiadającym atest PZH np. WOLMANIT CX -10 lub równoważny. Ponadto do oferty należy dołączyć: 5. Wycena asortymentowa urządzeń zabawowych wg wzoru Załącznik nr 2 do SIWZ - wskazana aktualna data podpisania dokumentu. 6. Wypełniony Formularz Ofertowy według wzoru zamawiającego - Załącznik nr 1 do SIWZ - wskazana data jego podpisania. 7. Pełnomocnictwo do reprezentowania: 7.1. wymagane w przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje w postępowaniu osoba bądź osoby, których uprawnienie do reprezentowania nie wynika bezpośrednio z innych załączonych dokumentów, przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; 7.2. wymagane w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (dotyczy również spółki cywilnej), przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza; Uwagi: 1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną (dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń) wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, 41-300 Dąbrowa Górnicz, ul. Graniczna 21, Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pokój nr 315 piętro III.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.05.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, 41-300 Dąbrowa Górnicz, ul. Graniczna 21, Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej pokój nr 312 piętro III.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 8 SIWZ, przy czym w przypadku wymogów dot. potencjału ekonomicznego i kadrowego, a także doświadczenia realizacyjnego wystarczające jest łączne ich spełnianie. 2. Dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 9.1.1.; 9.1.3.; 9.3.1. SIWZ Wykonawcy składają odrębnie, przy czym w przypadku dokumentu wymienionego w pkt 9.3.1. SIWZ - polisy Zamawiający dopuszcza także możliwość złożenia jednej polisy wystawionej na wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty wymienione w pkt 9.1.4.; 9.2.1.; 9.2.2.; 9.2.3.; 9.2.4.; 9.2.5.; 9.3.1.; 9.4.1.; 9.4.2.; 9.5.; 9.6., SIWZ Wykonawcy składają łącznie. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1.2., SIWZ winno zostać podpisane wspólnie (na jednym druku) przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Formularz Ofertowy pkt. 9.6. SIWZ oraz Wycena asortymentowa urządzeń zabawowych pkt. 9.5. SIWZ winien zostać podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawców. 3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. II. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy..
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- Świadczenie w miejscu zamieszkania specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w Gminie Dąbrowa Górnicza
- Świadczenie usługi przewozowej wraz z zapewnieniem opiekuna dla osób z niepełnosprawnościami - uczestników siedziby (ul. Morcinka 15) oraz filii (...)
- DOSTAWA I MONTAŻ URZĄDZENIA DO PRODUKCJI PODCHLORYNU SODU - ELEKTROLIZA W ZESPOLE SZKÓŁ SPORTOWYCH IM. POLSKICH OLIMPIJCZYKÓW W DĄBROWIE GÓRNICZEJ
- Wymiana wykładziny podłogowej
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów dydaktycznych dla przedszkola ,,BAŚNIOWA KRAINA" w Błaszkach
- Dostawa urządzeń na place zabaw na terenie gminy Łęczyce
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- Zagospodarowanie placu zabaw w Publicznym Żłobku w Prószkowie
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia, sprzętu RTV i AGD oraz elementów placów zabaw w ramach projektu pn.: "Mali Odkrywcy"
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych - montaż urządzeń zabawowych na placach zabaw przy jednostkach oświatowych w Stalowej Woli
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.