To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-08
Wrocław: Postępowanie nr 27/LEKI/DCZP/2016/P na: Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 142794 - 2016; data zamieszczenia: 08.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112855 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląskie Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o., ul. Wybrzeże Józefa Conrada-Korzeniowskiego 18, 50-226 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 77 66 212, faks 71 77 66 200.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Przedsiębiorstwo prowadzące działalność leczniczą.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie nr 27/LEKI/DCZP/2016/P na: Sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa produktów leczniczych i wyrobów medycznych do apteki szpitalnej na potrzeby Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego sp. z o.o. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia podany został w załączniku nr 2 do SIWZ formularz cenowy. Dopuszcza się inną wielkość opakowania jednostkowego niż podana przez Zamawiającego w kolumnie 6 Formularza cenowego - wymagane jest wówczas wypełnienie kolumny 16 przedmiotowego załącznika. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać aktualne świadectwo rejestracji, atest, świadectwo jakości, deklarację zgodności lub zezwolenie dopuszczające do obrotu i stosowania w podmiotach wykonujących działalność leczniczą, a ponadto właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wymagany minimalny termin ważności produktów - 12 miesięcy liczony od daty dostawy do siedziby Zamawiającego. Za zgodą Zamawiającego dostarczone produkty mogą posiadać termin ważności krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy. Realizacja dostaw w ciągu 2 dni roboczych licząc od dnia złożenia dyspozycji. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznej 8- godzinnej realizacji dostaw interwencyjnych, o ile zaistnieje taka potrzeba. W kolumnie 3 załącznika nr 4 do SIWZ Wykonawca zobowiązany jest podać nazwę handlową oferowanego produktu tożsamą z nazwą produktu użytą podaną w Urzędowym Wykazie Produktów Leczniczych Dopuszczonych do Obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Dla opisanej w kolumnie 5 załącznika nr 2 do SIWZ postaci farmaceutycznej Zamawiający dopuszcza zamienne zaoferowanie: -tabletek, tabletek powlekanych, tabletek drażowanych, drażetek, kapsułek, kapsułek twardych, kapsułek miękkich, kapsułek elastycznych itp. -ampułek, fiolek, ampułkostrzykawek, wlewów, worków, pojemników, opakowań, butelek, flakonów, automatycznych wstrzykiwaczy itp. -tabletek powlekanych o kontrolowanym uwalnianiu, tabletek powlekanych o modyfikowanym uwalnianiu, tabletek powlekanych o zmodyfikowanym uwalnianiu, tabletek powlekanych o przedłużonym działaniu itp. -tabletek dopochwowych, globulek dopochwowych, globulek, kapsułek dopochwowych itp. -czopków, czopków doodbytniczych itp. -zawiesiny do nebulizacji, roztworu do nebulizacji. Użyte przez zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ określenie opakowanie należy rozumieć jako: flakon, fiolka, butelka, pojemnik itp. Wykonawca zobowiązany jest do podania w kolumnie 17 do każdego zaoferowanego produktu leczniczego, jaki obowiązuje rodzaj ceny : urzędowa U, rynkowa R-waloryzacja wg GUS, produkty z importu W-zmiany cen w przypadku zmiany kursu walut. W przypadku czasowego wstrzymania w obrocie, wycofania, zaprzestania produkcji Wykonawca jest zobowiązany do wyceny asortymentu oraz wpisania w kolumnie 18 adnotacji o braku dostępności. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktu, artykułu z inną wielkością opakowania jednostkowego niż podana w kolumnie 6 załącznika nr 2 do SIWZ. Wymagane jest wówczas wpisanie oferowanej wielkości opakowania do kolumny 16 W takim przypadku do porównania cenowego ofert, Wykonawca zobowiązany jest podać w kolumnie 16 przeliczoną ilość opakowań z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Reklamacje jakościowe i ilościowe Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze od ich zgłoszenia. Dokładny termin na realizację reklamacji Wykonawca przedstawi w Załączniku nr 1 do SIWZ - formularzu ofertowym. Koszty reklamacji obciążają Wykonawcę. Wymagany termin płatności - 30 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego oryginału faktury ze specyfikacją dostarczonych produktów. Transport warunki dostawy do Zamawiającego przedmiotu zamówienia musi spełniać wymagania określone przez producenta i odbywać się zgodnie z praktyką dystrybucyjną opisaną w § 6 Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie procedur Dobrej Praktyki Dystrybucyjnej. Wykonawca dostarczać będzie wraz z przedmiotem zamówienia z każdą partią każdego produktu ulotkę w języku polskim zawierające wszystkie niezbędne dla bezpośredniego użytkownika informacje o produkcie, w tym o sposobie jego magazynowania i przechowywania. Warunki i zasady realizacji przedmiotu zamówienia określa projekt umowy będący załącznikiem nr 4 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.68.00.00 - Wyroby farmaceutyczne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dla zadania nr 1
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum Lider: ANPHARM Przedsiębiorstwo Farmaceutyczne S.A., ul. Annopol 6B, 03-236 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
- SERVIER POLSKA SERVICES Sp. z o.o., ul. Jana Kazimierza 10, 01-248 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 403,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 268,77
Oferta z najniższą ceną: 268,77 / Oferta z najwyższą ceną: 268,77
Waluta: PLN .
Część NR: 2
Nazwa: Dla zadania nr 2
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SERVIER POLSKA SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
SERVIER POLSKA SERVICES SP. Z O.O.
- ASCLEPIOS S.A., ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4093,70 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3636,01
Oferta z najniższą ceną: 1749,60 / Oferta z najwyższą ceną: 3636,01
Waluta: PLN .
Część NR: 3
Nazwa: Dla zadania nr 3
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ASCLEPIOS S.A., ul. Hubska 44, 50-502 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1570,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2032,36
Oferta z najniższą ceną: 2032,36 / Oferta z najwyższą ceną: 2032,36
Waluta: PLN .
Część NR: 4
Nazwa: Dla zadania nr 4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Konsorcjum Firma: PGF URTICA Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 120, 54-613 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
- Polska Grupa Farmaceutyczna S.A., ul. Zbąszyńska 3, 91-342 Łódź, kraj/woj. łódzkie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28210,06 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30376,52
Oferta z najniższą ceną: 30376,52 / Oferta z najwyższą ceną: 30376,52
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Zakup sprzętu komputerowego w ramach projektu K(A)FE
- "Dostawa podstawowego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby wyposażenia Pracowni Kultur Tkankowych Ogrodu Botanicznego ".
- Modernizacja pomieszczeń Żłobka nr 7 przy ul. Drukarskiej 9 we Wrocławiu.
- "Rozbiórka i wykonanie nowych stropów w pomieszczeniach sanitarnych w budynku UWr przy ul. Skłodowskiej-Curie 83-85 we Wrocławiu."
- Wymiana dylatacji bitumicznych na elastyczne urządzenia poliuretanowe, na wiadukcie wschodnim w ciągu ulicy Armii Krajowej we Wrocławiu.
- Wykonanie robót budowlanych - budowa nowej siedziby PP w Krośnicach - zakończenie robót budowlanych.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- (DFP.271.83.2025.ADB) Dostawa produktów leczniczych oraz kosmetyków.
- Dostawa płynów infuzyjnych - znak sprawy Adm 8/2025
- Zakup i dostawa substancji i artykułów pomocniczych wraz programami wspomagającymi recepturę apteczną.
- Dostawa produktu leczniczego stosowanego w leczeniu zakażenia oka (akantamoeboza rogówki) w ramach Ratunkowego Dostępu do Terapii Leczniczych (RDTL)
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą butli
- Sukcesywna dostawa produktów leczniczych na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Kartuzach
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.