eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówZakup aparatury do monitorowania jakości wód w zakresie zanieczyszczenia związkami biogennymi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-09-08

Rzeszów: Zakup aparatury do monitorowania jakości wód w zakresie zanieczyszczenia związkami biogennymi
Numer ogłoszenia: 142802 - 2016; data zamieszczenia: 08.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141330 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Rzeszowie, ul. Gen. M. Langiewicza 26, 35-101 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 8505814, faks 017 8505377.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup aparatury do monitorowania jakości wód w zakresie zanieczyszczenia związkami biogennymi.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z wniesieniem, montażem i instalacją w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz demonstracją poprawności pracy, skorelowaną z realizacją szkolenia instalacyjnego, następującej aparatury do monitorowania związkami biogennymi: 1) Część I - zestaw do analizy azotu Kjeldahla - 3 szt., 2) Część II - zestaw systemu do zmiękczania i produkcji ultra-czystej wody na potrzeby wykonywania analiz laboratoryjnych - 4 szt., 3) Część III - zestaw do oznaczania CHZT metodą probówkową - 1 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 2. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1) dostarczenia sprzętu będącego przedmiotem zamówienia do siedziby Zamawiającego na własny koszt i jego wniesienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego, transportem dostosowanym do warunków komunikacyjnych panujących na terenie Inspektoratu w Rzeszowie i delegaturach; miejsce dostawy: a) zestaw do analizy azotu Kjeldahla - po jednym zestawie do Laboratorium WIOŚ w Rzeszowie ul. Langiewicza 26, pracowni laboratorium w Delegaturze w Jaśle, ul. Floriańska 108 oraz pracowni laboratorium w Przemyślu, Pl. Dominikański 3; b) zestaw systemu do zmiękczania i produkcji ultra-czystej wody na potrzeby wykonywania analiz laboratoryjnych po jednym zestawie do Laboratorium WIOŚ w Rzeszowie ul. Langiewicza 26, pracowni laboratorium w Delegaturze w Jaśle, ul. Floriańska 108, pracowni laboratorium w Przemyślu, Pl. Dominikański 3 oraz pracowni laboratorium w Tarnobrzegu, ul. 1-go Maja 4a; c) zestaw do oznaczania CHZT metodą probówkową dostawa do pracowni laboratorium w Przemyślu Pl. Dominikański 3. 2) zainstalowania i uruchomienia dostarczonego sprzętu; 3) przeprowadzenia szkolenia z zakresu obsługi i konserwacji dostarczonego sprzętu, szkolenia z oprogramowania oraz aplikacyjnego, we wcześniej uzgodnionym terminie; 4) Dostarczenia wraz z urządzeniem, karty gwarancyjnej oraz instrukcji obsługi w języku polskim, świadectwa wzorcowania respektowanego przez PCA dla: część I - biureta, część II - konduktometr, część III - spektrometr, metoda badawcza (zestaw odczynników), blok grzewczy; 5) Wykonywania bezpłatnych przeglądów serwisowych w okresie gwarancji; 6) zapewnienia wsparcia technicznego w oparciu o telefon, fax lub e-mail. Wykonawca zobowiązany jest udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia. W przypadku części I (dostawa zestawu do analizy azotu Kjeldahla) oraz części II (dostawa zestawu systemu do zmiękczania i produkcji ultra-czystej wody na potrzeby wykonywania analiz laboratoryjnych) gwarancja powyżej tego okresu będzie dodatkowo punktowana w ramach kryterium oceny ofert (okres gwarancji stanowi kryterium oceny ofert - waga tego kryterium 9 %). Wykonawca udzieli gwarancji na następujących warunkach: 1) Wykonawca zobowiązuje się w okresie gwarancji dokonywać bezpłatnych napraw, wymiany części lub innych czynności koniecznych do utrzymania prawidłowej pracy i sprawności przedmiotu zamówienia; Zamawiający nie ponosi żadnych kosztów związanych z naprawami gwarancyjnymi; 2) w przypadku awarii urządzenia w okresie gwarancji, naprawa nastąpi w miejscu użytkowania sprzętu, chyba, że rodzaj uszkodzenia wymaga naprawy w siedzibie Wykonawcy; przewóz do i z miejsca naprawy następuję na koszt i ryzyko Wykonawcy; 3) przywrócenie zdolności pomiarowej urządzenia nastąpi w ciągu 30 dni od momentu zgłoszenia awarii w przypadku mierników, 7 dni od momentu zgłoszenia awarii w przypadku chłodziarek i zamrażarek; 4) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić w okresie gwarancji pełną obsługę serwisową, w tym wykonywanie bezpłatnych przeglądów serwisowych, zgodnie z zaleceniami producenta z wykorzystaniem przewidzianych przez niego oraz dostarczonych przez dostawcę materiałów eksploatacyjnych i części zużywalnych; 5) Wykonawca zapewni realizację świadczeń gwarancyjnych przez autoryzowany przez producenta serwis gwarancyjny; 6) w przypadku wystąpienia napraw gwarancyjnych, okres gwarancji ulega automatycznemu wydłużenia o czas trwania naprawy; 7) przez okres gwarancji Wykonawca zobowiązany jest do udzielania Zamawiającemu bezpłatnych telefonicznych konsultacji związanych z funkcjonalnością i eksploatacją dostarczonych urządzeń.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.34.15.00 - Urządzenia do pomiaru zanieczyszczenia 42.91.23.00 - Maszyny i aparatura do filtrowania lub oczyszczania wody 42.91.23.10 - Aparatura do filtrowania wody .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 3   

Nazwa: Zestaw do oznaczania CHZT metodą probówkową

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.08.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hach Lnage sp. z o.o., ul. Krakowska 119, 50-428 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38762,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 49208,04

  • Oferta z najniższą ceną: 49200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 49208,04

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.