eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmPoprawa systemu komunikacyjnego drogi powiatowej Nr 1817L Pawłów- Henrysin- Nowosiółki Kolonia zwiększającego płynność ruchu i bezpieczeństwo- etap II

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-07-15

Chełm: Poprawa systemu komunikacyjnego drogi powiatowej Nr 1817L Pawłów- Henrysin- Nowosiółki Kolonia zwiększającego płynność ruchu i bezpieczeństwo- etap II
Numer ogłoszenia: 142853 - 2013; data zamieszczenia: 15.07.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 117239 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Chełmski, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5627501, faks 82 5627510.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Poprawa systemu komunikacyjnego drogi powiatowej Nr 1817L Pawłów- Henrysin- Nowosiółki Kolonia zwiększającego płynność ruchu i bezpieczeństwo- etap II.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zadania jest wykonanie II etapu remontu drogi powiatowej Nr 1817L na długości 8 395,00 m od km 0+007 (granica pasa drogowego drogi wojewódzkiej Nr 839) do km 8+402 (skrzyżowanie z drogą powiatową Nr 3131L). I etap zadania został wykonany w 2009 roku w ramach Programu Wieloletniego pod nazwą Narodowy Program Przebudowy Dróg Lokalnych 2008-2011 i polegał na przebudowie drogi powiatowej Nr 1817L na odcinku 5,825 km (droga wojewódzka Nr 841- droga krajowa Nr 12- granica gminy Chełm). Parametry drogi: - klasa techniczna drogi- Z, - szybkość projektowa- 50 km/h, - kategoria ruchu- KR2, - długość odcinka- 8 395,00 m, - szerokość jezdni- w przekroju ulicznym: 5,00 m, w przekroju szlakowym- 5,50 m, - szerokość poboczy - 2 x 1,00- 1,25 m, - grupa nośności podłoża długość-3, lokalnie G-2, - dopuszczalny nacisk osi pojazdów- 100 kN, - pierwsza kategoria geotechniczna obiektu. Zakres rzeczowy projektu obejmuje między innymi: 1.Roboty przygotowawcze: roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych (8,40 km), rozebranie chodników z płyt betonowych (903,35 m2), rozebranie obrzeży trawnikowych (1 115,00 m), rozebranie krawężników betonowych (806,00 m), mechaniczne rozebranie nawierzchni (178,41 m2), mechaniczne rozebranie podbudowy (211,49 m2), karczowanie drzew i krzaków. 2.Odwodnienie: odnowienia odwodnienia liniowego przez odmulenie istniejących rowów przydrożnych, oczyszczenie ich z krzaków na odcinkach od km 0+608,00 do km 0+717,00 strona lewa i od km 5+810,00 do km 5+950 strona prawa; wykonanie przepustów pod zjazdami w obrębie wlotów i wylotów przepustów zjazdowych; remont dwóch przepustów drogowych: istniejący przepust drogowy O 150 w km 0+607,59 wymaga remontu poprzez wymianę dwóch skrajnych kręgów po stronie prawej oraz wykonania ścianek czołowych z obu stron, na przepuście O 150 w km 8+037,25 do wymiany po jednym skrajnym kręgu z obu stron i wykonanie ścianek czołowych. 3.Podbudowa: koryta o głębokości 30 cm wykonywane na poszerzeniach jezdni i odcinkach przełomowych, wykonanie podbudowy gruntocementowej na powierzchni 1 835,05 m2, wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego na powierzchni 1 085,20 m2, mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno- asfaltową (3 238,70 t). 4.Chodniki i zjazdy z kostki: długość chodnika do przebudowy to 1 211,00 m (długość mierzona wraz z przebiegającymi przez chodnik zjazdami). W ramach zadania przewiduje się przebudować istniejące chodniki z płyt betonowych (rozbiórka istniejącej nawierzchni chodnika oraz krawężników i obrzeży, ustawienie nowych krawężników betonowych na ławie z oporem oraz obrzeży, uzupełnienie warstwy odsączającej z piasku do wymaganych rzędnych, ułożenie nawierzchni z kostki brukowej betonowej grubości 6 cm na podsypce cementowo- piaskowej). Ilość zjazdów do wykonania o nawierzchni z kostki brukowej- 52,00 szt. 5.Nawierzchnia: skropienie nawierzchni drogowych z betonu asfaltowego asfaltem drogowym lub emulsją asfaltową, nawierzchnie z mieszanek mineralno- asfaltowych- warstwa wiążąca grubość warstwy po zagęszczeniu 5 cm, skropienie nawierzchni drogowych z betonu asfaltowego asfaltem drogowym lub emulsją drogową, nawierzchnie z mieszanek mineralno - asfaltowych - warstwa ścieralna, grubość warstwy po zagęszczeniu 4 cm. 6.Zatoki autobusowe: przebudowa zatok autobusowych- 2,00 szt. 7.Zjazdy: wykonanie 131 szt. zjazdów: zjazdy o nawierzchni z masy betonu asfaltowego- 79,00 szt. , zjazdy z kruszywa 52,00 szt. 8.Oznakowanie i urządzenia bezpieczeństwa: a)P-10- przejścia dla pieszych, w szczególności w pobliżu Gminnego Ośrodka Kultury oraz Zespołu Szkół w Pawłowie, planuje się przejścia dla pieszych w km 0+001,00, 0+316,50 i 4+445,00, b)w obrębie skrzyżowania ulicy Kościelnej (droga powiatowa Nr 1817L) z trasą główną zastosowano strzałki kierunkowe P-8g oraz P-8d w celu wskazania dozwolonego kierunku jazdy z ul. Kościelnej. Na skrzyżowaniu wydzielono obszar wyłączony z ruchu za pomocą linii P-7b oraz P-21a (P-21b) w celu dokładnego wskazania toru jazdy pojazdów. Na samym skrzyżowaniu zastosowano również oznakowanie zatrzymania warunkowego P-13 złożone z trójkątów oraz w miejscu występowania zjazdów linię P-1e, c)na skrzyżowaniu drogi powiatowej Nr 1817L z drogą powiatową Nr 1719L w miejscowości Krzywowola zastosowano linię zatrzymania P-12 wraz z oznakowaniem towarzyszącym czyli znakiem STOP B-20, d)dla poprawy bezpieczeństwa zastosowane zostaną elementy uspokajania ruchu- progi akustyczne ostrzegające kierowców podczas zbliżania się do skrzyżowania za pomocą odczuwalnych stuknięć kół po zjechaniu z linii akustycznej, linie zostaną rozmieszczone w taki sposób, aby częstotliwość odgłosów zwiększała się przy zbliżaniu się do skrzyżowania. e)ze względu na słabą widoczność zainstalowane zostaną znaki drogowe aktywne B-20 STOP na konstrukcji wsporczej (wysięgniku) z zasileniem baterią słoneczną przy skrzyżowaniu z drogą powiatową Nr 1719L (2,00 szt.), f)zainstalowane zostaną znaki drogowe D-6 przejście dla pieszych wraz z aktywnymi znakami diodowymi D-6 zasilanymi z baterii słonecznej w pobliżu Gminnego Ośrodka Kultury i Zespołu Szkół w Pawłowie. Znak oznaczy i oświetli przejście dla pieszych, jest doskonale widoczny nawet w trudnych warunkach atmosferycznych, a jednocześnie nie powoduje oślepienia kierujących pojazdami, g)ze względu na to, że ul. Kościelna (droga powiatowa Nr 1817L) jest drogą jednokierunkową i włącza się ona do drogi dwukierunkowej, w odległości od 50 do 100 m od skrzyżowania ustawia się znak A-20 ostrzegający o zmianie ruchu jednokierunkowego na ruch dwukierunkowy oraz znak A-7. Przed skrzyżowaniem z ulicą Kościelną ustawia się znak B-21 zakazujący skrętu w lewo, h)na ocinku od km 4+298 do km 5+100 w miejscowości Krzywowola wprowadza się obszar zabudowany (znaki D-42 i D-43), i)od km 0+600 wprowadza się słupki kierujące U-1a z oznaczeniami U-7 i U-8 montowanymi na tych słupkach. Ułatwi to kierującym, szczególnie w porze nocnej lub w trudnych warunkach atmosferycznych, orientację co do szerokości drogi, jej przebiegu w planie oraz na łukach poziomych, j)tablice prowadzące U - 3c i U-3d- ustawienie tablic w obrębie skrzyżowań typu T uprzedzi kierującego pojazdem o koniecznej zmianie kierunku jazdy, k)w celu zapewnienia bezpieczeństwa dla pieszych w obrębie przepustu w km 0+607,59 przewidziano wygrodzenia segmentowe U-12a oraz po lewej stronie jezdni przed wygrodzeniami znaki U-9a i U-9b ostrzegające przed przeszkodami w pobliżu pobocza, l)przed i za przepustem w km 8+037,25 obustronnie zaprojektowano bariery energochłonne U-14a. 9.Roboty wykończeniowe: ścinanie poboczy wykonywane mechanicznie, formowanie nasypów, plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów, warstwa wzmacniająca pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie. Szczegółowy zakres robót i warunki realizacji określa dokumentacja techniczna, tj. w szczególności: 1.Projekt budowlano- wykonawczy. 2.Przedmiar robót. 3.Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 4.Projekt stałej organizacji ruchu. Wykonawca udzieli Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia pisemnej gwarancji na okres 48 miesięcy, licząc od daty odbioru końcowego robót budowlanych. W ramach zamówienia do obowiązków Wykonawcy należy: 1.Wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z projektem wykonawczym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem robót, kosztorysem ofertowym i zasadami wiedzy technicznej przy zastosowaniu obowiązujących przepisów i warunków technicznych. 2.Zabezpieczenie placu budowy wraz z bezpośrednim sąsiedztwem prowadzonych prac zgodnie z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. 3.Opracowanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem opinii organu zarządzającego ruchem na terenie powiatu chełmskiego. 4.Zapewnienie ciągłości ruchu w trakcie prowadzenia robót. 5.Zabezpieczenie oraz utrzymanie wszelkich elementów bezpieczeństwa ruchu wprowadzonych na podstawie projektu organizacji ruchu na czas wykonywania przedmiotu zamówienia (oznakowania, wygrodzeń, itp.) w sposób zapewniający ich widoczność i czytelność. 6.Uporządkowanie placu budowy. 7.Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 8.Wykonanie, pokrycie kosztów wszystkich badań, pomiarów, ekspertyz niezbędnych do realizacji zadania i dla udokumentowania wymaganej ilości wykonanych robót, a także wbudowanych materiałów. Wszystkie opinie i wyniki badań muszą być wykonane przez specjalistyczne laboratorium branżowe. 9.Dostarczenie Zamawiającemu wszystkich dokumentów niezbędnych do oceny prawidłowego wykonania robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Licytacja elektroniczna

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.07.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Drogowo- Mostowe Sp. z o.o., ul. Lubelska 62, 22-200 Włodawa, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5336878,86 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4260000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4260000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4517538,61

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.