Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-04-11
Ciechanów: dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95(Pb) do samochodów i sprzętu silnikowego będącego na wyposażeniu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie
Numer ogłoszenia: 142858 - 2013; data zamieszczenia: 11.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie , ul. Płocka 32, 06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie, tel. 0-23 672 44 01, faks 0-23 672 44 01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://kppspciechanow.binp.info/kppspciechanow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Bezpieczeństwo publiczne.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95(Pb) do samochodów i sprzętu silnikowego będącego na wyposażeniu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95(Pb) do samochodów i sprzętu silnikowego będącego na wyposażeniu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie . Rodzaj zamówienia - Dostawa oleju napędowego i benzyny bezołowiowej 95(Pb) przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy, tj. od dnia 15 maja 2013 r. do dnia 15 maja 2015 r. polegająca na tankowaniu pojazdów i sprzętu silnikowego Zamawiającego na stacji paliw Wykonawcy, położonej w odległości nie większej niż 2 kilometry od siedziby Zamawiającego, tj. Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Ciechanowie ul. Płocka 32. 2.5 Paliwa muszą spełniać obowiązującą Polską Normę PN-EN 228 i PN-EN 590 dotyczącą jakości paliw oraz wymagania wynikające z Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 roku, w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. Nr. 221, poz. 1441 ze zm.). Parametry techniczne i chemiczne dostarczanych paliw nie mogą być gorsze niż określone w załącznikach do ww. rozporządzenia. 2.6. Orientacyjne 24 miesięczne potrzeby ilościowe przedmiotowych materiałów pędnych wynoszą: - olej napędowy - 24 000 litrów - etylina-benzyna bezołowiowa 95(Pb) - ok. 6000 litrów Potrzeby powyższe będą uzależnione od ilości zdarzeń w których udział będzie brała Jednostka Ratowniczo-Gaśnicza PSP w Ciechanowie . W związku z tym ilość paliw może ulec zwiększeniu lub zmniejszeniu. Nie zrealizowanie całkowitej ilości dostaw w okresie trwania umowy nie powoduje obowiązku Zamawiającego do odbioru niezrealizowanej części dostaw, ani jakichkolwiek roszczeń odszkodowawczych z tego powodu.2.8. Wymagany czas pracy stacji min. - od poniedziałku do piątku w godz. od 7.00 do 19.00 oraz w sobotę i niedzielę w godz. od 8.00 do 16.00. 2.9 Na stacji, w godzinach pracy stacji, musi być prowadzona również sprzedaż akcesoriów samochodowych takich jak: olej silnikowy, płyn do chłodnic i spryskiwaczy, żarówki, bezpieczniki, itp. 2.10. Wykonawca zobowiązany jest posiadać na stacji paliw świadectwo jakości wyrobu (paliw) i udostępnić je na każde żądanie Zamawiającego. 2.11. Zamawiający przedstawi wybranemu Wykonawcy po podpisaniu umowy wykaz pojazdów z podanym numerem rejestracyjnym i sprzętu silnikowego przeznaczonych do tankowania oraz wykaz osób upoważnionych do tankowania. 2.12. Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą posiadać koncesję na obrót paliwami ciekłymi zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 1997 roku, Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2012r.poz. 1059 ze zm.). 2.13. Przedmiotowe paliwa będą zakupywane poprzez sukcesywne tankowanie, w zależności od potrzeb Zamawiającego na zasadach tankowania do zbiorników samochodów i sprzętu silnikowego na stacji paliw wybranego Wykonawcy, bezgotówkowo. 2.14. Ewidencja pobranego (zatankowanego) przez Zamawiającego paliwa będzie się odbywała na podstawie zestawienia wydanych materiałów pędnych, zawierającego datę pobrania, nazwisko i imię pobierającego, markę pojazdu (nazwę sprzętu silnikowego), numer rejestracyjny pojazdu (w przypadku sprzętu silnikowego np. pilarki, wystarczy nazwa sprzętu), rodzaj i ilość pobranego paliwa, numer karty drogowej lub karty sprzętu silnikowego, podpis pobierającego. Zestawienie wydanych materiałów pędnych musi być opieczętowane pieczęcią firmową Wykonawcy i podpisane przez pracownika stacji. 2.15. Przy każdym tankowaniu paliwa, pracownik stacji zobowiązany jest sprawdzić dane rejestrowe pojazdu oraz karty drogowej lub karty sprzętu silnikowego. 2.16. Rozliczenia finansowe pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będą na podstawie faktur płatnych przelewem, wystawionych zgodnie z zestawieniem wydanych materiałów pędnych jeden raz w tygodniu. 2.17. Wykonawca zapewni ciągłość realizacji zamówienia na innej stacji, w sytuacji gdy sam nie będzie mógł świadczyć dostaw paliw, na niezmienionych warunkach finansowych. 2.18. Z przyczyn eksploatacyjnych i ekonomicznych oraz potrzeby zachowania wysokiej gotowości bojowej jednostki stacja paliw do tankowania nie może być oddalona od siedziby Zamawiającego więcej niż 2 kilometry.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów , na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie , (wg załączonego wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ),
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana cen może nastąpić w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy, w przypadku zmiany cen przez producenta.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://kppspciechanow.binp.info/kppspciechanow
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej
ul. Płocka 32
06-400 Ciechanów
pok. 208.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej ul. Płocka 32 06-400 Ciechanów sekretariat pok. 213.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CIECHANOWA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia grupowego w zakresie "ABC przedsiębiorczości"
- "Aktualizacja i rozbudowa systemu elektronicznej obsługi studenta BAZUS/SIMPLE.ERP użytkowanego przez Uczelnię systemu elektronicznej obsługi studenta BAZUS/SIMPLE.ERP".
- Usługa wydzierżawienia urządzeń wielofunkcyjnych drukujących, dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących oraz kompleksowa opieka serwisowa dotycząca tych urządzeń.
- Rewaloryzacja budynku ekspozycyjnego Muzeum Szlachty Mazowieckiej na ulicy Warszawskiej 61 w Ciechanowie- etap II
- Usługa sprzątania i utrzymania czystości terenów zewnętrznych oraz pielęgnacji terenów zielonych Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie
- Powierzchniowe utrwalenie drogi powiatowej nr 1212W
więcej: przetargi w Ciechanowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup oleju napędowego (ON), benzyny bezołowiowej (Pb95), skroplonego gazu ropopochodnego(LPG) i płynu Adblue w systemie bezgotówkowym do pojazdów oraz sprzętu spalinowego INNEKO RCS w Gorzowie Wlkp.
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego wraz z dzierżawą zbiornika
- SUKCESYWNE DOSTAWY PALIW PŁYNNYCH DLA POTRZEB LEŚNY PARK KULTURY I WYPOCZYNKU "MYŚLĘCINEK" SP. Z O.O. W BYDGOSZCZY REALIZOWANE W SYSTEMIE SPRZEDAŻY BEZGOTÓWKOWEJ
- Dostawa oleju napędowego
- Sukcesywny, bezgotówkowy zakup paliw ciekłych do zbiorników przenośnych oraz pojazdów służbowych
- Dostawa paliw płynnych do pojazdów służbowych
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.