Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-21
Tarnowskie Góry: DOSTAWA OBŁOŻEŃ STERYLNYCH DO OPERACJI CHIRURGICZNYCH ORAZ FARTUCHÓW CHIRURGICZNYCH STERYLNYCH
Numer ogłoszenia: 14288 - 2016; data zamieszczenia: 21.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA OBŁOŻEŃ STERYLNYCH DO OPERACJI CHIRURGICZNYCH ORAZ FARTUCHÓW CHIRURGICZNYCH STERYLNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje sukcesywne dostawy obłożeń sterylnych do operacji chirurgicznych oraz fartuchów chirurgicznych sterylnych do Apteki Szpitalnej. Zamówienie składa się z 8 części, tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet Nr 1 Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 1 Pakiet Nr 2 Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 2 Pakiet Nr 3 Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 3 Pakiet Nr 4 Fartuchy chirurgiczne Pakiet Nr 5 Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 4 Pakiet Nr 6 Serwety chirurgiczne Pakiet Nr 7 Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 5 Pakiet Nr 8 Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 6. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, asortyment i ilości znajdują się w załącznikach [D] do SIWZ Formularz cenowy - pakiety 1-8. 3. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu. 4. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w całym okresie wykonywania umowy będą posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. nr 107 poz. 679 z 20.05.2010r.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. Wszystkie oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe co do opakowania i przechowywania oraz posiadają pozwolenie dopuszczające daną serię do obrotu wydawaną każdorazowo przez uprawniony organ. 5. Termin ważności nie krótszy niż 6 miesięcy od daty dostawy przedmiotu zamówienia do apteki szpitala. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę. II TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA, SPOSÓB DOSTAWY, 1. Wymagany okres realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania wartości umowy w zakresie poszczególnego pakietu. 2. Sposób dostawy: loco magazyn Apteki Szpitalnej na koszt Wykonawcy w godzinach od 7:00 do 14:00. 3. Częściowe dostawy z rozładunkiem odbywać się będą w ilościach wskazanych w zamówieniu w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze (na CITO w terminie do 48 godzin), po uprzednim zamówieniu drogą faxową lub emailową przez upoważnionego pracownika Zamawiającego..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ 2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ 3. Wzór oświadczeń - część [E.1], [E.2]stanowiący załącznik do SIWZ 4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin realizacji dostawy CITO - 5
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, gdzie zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. b) numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy), c) nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową, b) gdy produkt zostanie wycofany z rynku, zostanie on zastąpiony produktem równoważnym, c) w przypadku zaprzestania produkcji produkt zastąpiony produktem równoważnym, Każda zmiana asortymentu wymaga wcześniejszego pisemnego lub telefonicznego (z potwierdzeniem faksem) uzgodnienia. Osobą upoważnioną do takich uzgodnień lub do akceptacji równoważnego produktu ze strony Zamawiającego jest Kierownik Apteki Szpitalnej. Zmiany w tym zakresie nie wymagają aneksów do umowy. d) przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego 4. Zmiana, o której mowa w ust. 3 będzie dopuszczalną pod warunkiem, iż odpowiednik będzie tożsamy z przedmiotem zamówienia i przy cenie nie wyższej niż cena produktu objętego umową. 5. Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia. 6. Strony wspólnie ustalają, że w przypadku zmiany przepisów prawnych skutkujących wzrostem obciążeń publicznoprawnych dla Wykonawcy w związku z zatrudnianiem osób przy wykonywaniu zamówienia na podstawie umów cywilnoprawnych, w szczególności dotyczących rozszerzenia obowiązku uiszczania przez Wykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne od takich umów w wymiarze wyższym niż dotychczas obowiązujący, kwota wynagrodzenia netto przysługująca Wykonawcy z tytułu realizacji umowy będzie zwiększona o wartość wzrostu tych składek, wymaganych według aktualnie obowiązujących przepisów. Zwaloryzowane wynagrodzenie Wykonawcy będzie obowiązywać od daty wejścia w życie nowych przepisów prawa. 7. Zmiany umowy z wyjątkiem opisanych w pkt.2b niniejszego paragrafu wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl/zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Dziale zamówień publicznych - budynek administracji.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.01.2016 godzina 09:30, miejsce: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Sekretariacie - budynek administracji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1 Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw uniwersalny - wzmocniony Minimalny skład zestawu: - 1szt serweta na stolik narzędziowy 140 x 190 cm (wzmocnienie 75 x 190 cm) - 1szt obłożenie stolika Mayo złożone teleskopowo 80 x 145 cm (wzmocnienie 60 x 80 cm) - 1szt samoprzylepna serweta operacyjna 150 x 240 cm (wzmocnienie 50 x 75 cm) - 1szt samoprzylepna serweta operacyjna 200 x 175 cm (wzmocnienie 50 x 75 cm) - 2szt samoprzylepne serwety operacyjne 75 x 90 cm (wzmocnienie 45 x 60 cm) - 1szt taśma samoprzylepna 10 x 50 cm - 4szt ręczniki chłonne do osuszania zest. 1550 Wymagania 1. Serwety wykonane z min. dwóch warstw materiału ( folia polietylenowa + włóknina) o min. gramaturze 54 g/m2, gramatura elementów chłonnych min. 110 g/m2. Materiał musi spełniać wymogi normy EN 13795 cz.1-3. 2. Do każdej pozycji należy dołączyć kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta. Kartę należy opisać numerem pakietu oraz pozycji. 3. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta 4.Podane wymiary są wymiarami minimalnymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostawy CITO - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2 Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do operacji brzuszno-kroczowych Minimalny skład zestawu: - 1szt serweta na stolik narzędziowy min. 140 x 190 cm (wzmocnienie min.75 x 190 cm) - 1szt obłożenie stolika Mayo złożone teleskopowo min. 80 x 145 cm (wzmocnienie min.60 x 80 cm) - 1szt serweta operacyjna z oknem 20 x 30(+/ - 1cm) cm w kształcie nerki 9x12 cm owalne o wymiarze serwety 230x250cm wzmocniona w obszarze 60x120cm i 85x50cm - 2szt ręczniki chłonne zest. 300 Wymagania 1. Serwety wykonane z min. dwóch warstw materiału ( folia polietylenowa + włóknina) o min. gramaturze 54 g/m2, gramatura elementów chłonnych min. 110 g/m2. Materiał musi spełniać wymogi normy EN 13795 cz.1-3. 2. Do każdej pozycji należy dołączyć kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta. Kartę należy opisać numerem pakietu oraz pozycji. 3. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta 4.Podane wymiary są wymiarami minimalnymi..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostawy CITO - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3 Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw do zabiegów laryngologicznych 1. Serweta samoprzylepna 150 x 245 cm z klejem min. 100 cm umieszczonym na krótszym boku serwety; serweta składająca się z min. 3 warstw o gramaturze min 54g/mkw. - 1 szt. Materiał musi spełniać wymogi normy EN 13795 cz.1-3. 2. Serweta-turban 100 x 100 cm składająca się z min. 3 warstw o gramaturze min 54 g/mkw - 1 szt. 3. Obłożenie na stolik Mayo 80 x 145 cm, składane teleskopowo - 1 szt. ( wzmocnienie 60 x 80cm) 4. Ręcznik chłonne 4 szt. 5. Uchwyt typu Velcro 2 x 23 cm - 1 szt. 6. Kieszeń na narzędzia samoprzylepna jednokomorowa 30 x 32 cm, wykonana z PE - 1 szt. 7. Serweta na stolik narzędziowy 200 x 150 cm (owinięcie zestawu) zest. 260 Wymagania 1. Serwety wykonane z min. trzech warstw materiału ( PP+ PE+ włóknina wiskozowa) o min. gramaturze 54 g/m2. Materiał musi spełniać wymogi normy EN 13795 cz.1-3.w zakresie podwyższonych wartości. 2. Do każdej pozycji należy dołączyć kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta. Kartę należy opisać numerem pakietu oraz pozycji. 3. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta 4.Podane wymiary są wymiarami minimalnymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostawy CITO - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4 Fartuchy chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Jednorazowy, pełnobarierowy, sterylny fartuch chirurgiczny zgodny z normą EN 13795 cz.1-3, , wykonany z włókniny min. 3 warstwowej typu SMS o gramaturze 35 g/ m2. Rękaw zakończony elastycznym mankietem poliestrowym o długości min. 7,5 cm, tylne części fartucha zachodzą na siebie. Umiejsowienie troków w specjalnym kartoniku umożliwiające zawiązanie ich w sposób aseptyczny, z tyłu zapięcie na rzep. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. Bezpośrednio na fartuchu umieszczony nadruk informujący o rozmiarze. Fartuch zawinięty w serwetę z papieru krepowego wraz z dwoma, włókninowymi ściereczkami do rąk. Opakowanie folia-papier, wyposażone w 4 samoprzylepne etykiety typu TAG do archiwizacji danych. Dostępne rozmiary M, L, XL SZT 4800 2 Jednorazowy, pełnobarierowy, sterylny fartuch chirurgiczny zgodny z normą EN 13795 cz.1-3, , wykonany z włókniny min. 3 warstwowej typu SMS o gramaturze 35 g/ m2 z przodu i na rękawach wyposażony w trwale przymocowane nieprzemakalne wstawki z dwuwarstwowego laminatu o gramaturze 38g/m2. Rękaw zakończony elastycznym mankietem poliestrowym o długości min. 7,5 cm, tylne części fartucha zachodzą na siebie. Umiejsowienie troków w specjalnym kartoniku umożliwiajace zawiązanie ich w sposób aseptyczny, z tyłu zapięcie na rzep. Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. Bezpośrednio na fartuchu umieszczony nadruk informujący o rozmiarze. Fartuch zawinięty w serwetę z papieru krepowego wraz z dwoma, włókninowymi ściereczkami do rąk. Opakowanie folia-papier, wyposazone w 4 samoprzylepne etykiety typu TAG do archiwizacji danych. Dostępne rozmiary M, L, XL SZT 3800 Wymagania 1. Do każdej pozycji należy dołączyć kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta. Kartę należy opisać numerem pakietu oraz pozycji. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta 3.Podane wymiary są wymiarami minimalnymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostawy CITO - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5 Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw urologiczny o składzie - 1szt serweta nieprzylepna 150 x 90 cm - 2szt serweta samoprzylepna 150 x 90 cm, przylepiec na całej długości krótszego boku - 1szt serweta na stół narzędziowy 150 x 90-100 cm (owinięcie zestawu) - 1szt ręcznik chłonny zest 900 Wymagania 1. Serwety wykonane z laminatu dwuwarstwowego o gramaturze min 54g/m2 . Materiał musi spełniać wymogi normy EN 13795 cz.1-3. 2. Do każdej pozycji należy dołączyć kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta. Kartę należy opisać numerem pakietu oraz pozycji. 3. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta 4.Podane wymiary są wymiarami minimalnymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostawy CITO - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6 Serwety chirurgiczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Jałowa Serweta -Podkład nieprzylepna o wymiarach 100 x 90 cm szt. 120 2 Jałowa serweta samoprzylepna o min. wymiarze 90 x 100 cm . szt. 1100 3 Jałowa serweta samoprzylepna o min. wymiarze 150 x 175 cm . szt. 250 4 Jałowa serweta z przylepcem o min. wymiarze 100 x 90 cm . szt. 100 5 Jałowa serweta samoprzylepna o min . wymiarze 45 x 75 cm regulowanym otworem 6 x 9. szt. 800 Wymagania 1. Do każdej pozycji należy dołączyć kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta. Kartę należy opisać numerem pakietu oraz pozycji. 2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta 3.Podane wymiary są wymiarami minimalnymi 4. Serwety wykonane z laminatu dwuwarstwowego z absorpcyjną warstwą celulozy na powierzchni i folią na stronie tylnej, o gramaturze min 54g/m2 . Materiał musi spełniać wymogi normy EN 13795 cz.1-3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostawy CITO - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet Nr 7 Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw serwet jałowych do operacji okulistycznych: -1szt. serweta na stolik o wymiarze 100cm x 150cm; - 1szt. serweta okulistyczna o wym.. 100cm x 100 cm z otworem z folią operacyjną o wymiarach 10cm x 10cm, dwoma kieszeniami na płyny, sztywnikiem; - 2szt. serwetka chłonna do rąk o wym. 30cm x 30cm. zest 250 Wymagania 1. Serweta główna, stanowiąca obłożenie pacjenta wykonana z minimum 3 warstwowej włókniny o gramaturze minimalnej 51g/m2, zgodne z normą EN 13795 cz.1-3; 2. Do każdej pozycji należy dołączyć kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta. Kartę należy opisać numerem pakietu oraz pozycji. 3. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta 4.Podane wymiary są wymiarami minimalnymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet Nr 8 Jałowe zestawy obłożeń operacyjnych 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Zestaw obłożenia okulistycznego w składzie: - 1szt serweta na stolik 150x180 - 1szt serweta na stolik Mayo wzmocniona czerwona 80x140 - 1szt serweta okulistyczna 120x170 z otworem z folią operacyjną o wym. 10 cm x 10 cm, dwoma kieszeniami na płyny, sztywnikiem - 1szt pokrowiec na tacę Fako 40x65 - 2szt osłona na podłokietnik 35x75 - 2 szt serwetka chłonna do rąk zest 200 2 Zestaw do cięcia cesarskiego w składzie: - 1szt serweta na stolik narzędziowy 150 x 190 cm - 1sztobłożenie stolika Mayo wzmocniona czerwona 80 x 140 cm - 1szt serweta do cięcia cesarskiego 200x320 z otworem z folią operacyjną o wym. 25 cm x 30 cm, torbą do zbiórki płynów o wym. 75 cm x 85 cm ze sztywnikiem, filtrem, dwoma końcówkami odpływowymi - 1szt serweta dla noworodka 75 x 80 cm - 4szt ręczniki chłonne - taśma chirurgiczna przylepna 10x50cm; dodatkowo w zestawie umieszczone: - 40szt gazików z gazy 17-to nitkowych, 8 warstwowych, z podwijanymi brzegami 10x10xm - opatrunek włókninowy z przecięciem O i warstwą chłonną roz. 12x14cm (+/-1cm) - 5szt serwet gazowych o wym. 45x45 cm (+/-10%), dekatyzowanych, z nitką radiacyjną i tasiemką - 1szt serweta nieprzylepna 150 x 175-200cm - 1szt tacka na skalpele - 1szt serweta dwuwarstwowa 150x180cm zest 550 Wymagania 1. Dot. pozycji 1,2 - serwety główne, stanowiące obłożenie pacjenta wykonane z minimum 3 warstwowej włókniny o gramaturze minimalnej 51g/m2, zgodne z normą EN 13795 cz.1-3; 2. Do każdej pozycji należy dołączyć kartę techniczną produktu wystawioną przez producenta. Kartę należy opisać numerem pakietu oraz pozycji. 3. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia w postaci naklejki do umieszczenia na karcie pacjenta 4.Podane wymiary są wymiarami minimalnymi.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji dostawy CITO - 5
INNE PRZETARGI Z TARNOWSKICH GÓR
- Wykonanie usługi pralniczej na rzecz Aresztu Śledczego w Tarnowskich Górach
- Wykonanie prac na drzewostanie i zieleni niskiej, nr sprawy GCR/34/ZP/2024
- Przewóz dzieci przedszkolnych i uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia sportowe do Hali Sportowej w Tarnowskich Górach w roku 2025
- Świadczenie usług pocztowych dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach na 2025 rok
- Zakup samochodu osobowego typu PICK-UP 4x4, wyposażonego w pług lemieszowy
- Dostawa produktów mleczarskich oraz tłuszczów roślinnych i zwierzęcych do Domu Pomocy Społecznej "Przyjaźń" w Tarnowskich Górach
więcej: przetargi w Tarnowskich Górach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków jednorazowego użytku
- Dostawy staplerów chirurgicznych oraz śrub kaniulowanych stalowych ujęte w dwóch zadaniach
- Dostawy sukcesywne systemu elastycznego szczeliwa do uszczelniania do zastosowania w neurochirurgii
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
- Sukcesywna dostawa drobnego jednorazowego i wielorazowego sprzętu medycznego
- Dostawa materiałów opatrunkowych.
więcej: Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.