eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Połczyn ZdrójWykonanie wymiany stolarki okiennej, parapetów i wrót garażowych w ZLU Borkowo, ZLU Podhale i ZLU Gryf oddział I - III

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-13

Połczyn Zdrój: Wykonanie wymiany stolarki okiennej, parapetów i wrót garażowych w ZLU Borkowo, ZLU Podhale i ZLU Gryf oddział I - III
Numer ogłoszenia: 14289 - 2009; data zamieszczenia: 13.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uzdrowisko Połczyn S.A. , ul. Zdrojowa 6, 78-320 Połczyn Zdrój, tel. 094 3662424, faks 094 3662470.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uzdrowisko-polczyn.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie wymiany stolarki okiennej, parapetów i wrót garażowych w ZLU Borkowo, ZLU Podhale i ZLU Gryf oddział I - III.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony z zachowaniem procedur zamówienia powyżej 14 000 EURO a poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz. 1058) na wykonanie wymiany stolarki okiennej, parapetów i wrót garażowych w ZLU Borkowo, ZLU Podhale i ZLU Gryf oddział I - III.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Informacje dotyczące wadium : 1.1. Na wykonanie zadania nr 1 zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 500,00 złotych. 1.2. Na wykonanie zadania nr 2 zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 1 000,00 złotych. 1.3. Na wykonanie zadania nr 3 zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości : 1 500,00 złotych. 2. Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 22.01.2009r. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy ; - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym , że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK nr 77109026620000000102620438 4. Zwrot i zatrzymanie wadium następuje zgodnie z art.46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Opis warunków udziału w postępowaniu. 1.1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1.1.2. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.1.3.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.1.4.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1.5. Spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1.6.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Zamawiający ustala następujące szczegółowe warunki udziału Wykonawców w postępowaniu: 1.2.1. posiadanie przedmiotu działalności gospodarczej wskazanego w aktualnym odpisie z właściwego rejestru albo aktualnym zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej odpowiadający przedmiotowi zamówienia, 1.2.6. Wniesienie wymaganego wadium. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1. Ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda załączenia do złożonej oferty następujące dokumenty : 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 1.6. Dowód wniesienia wadium. 2. Zamawiający żąda załączenia do złożonej oferty następującego oświadczenia : 2.1. Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców, oświadczenie składa każdy wykonawca) - załącznik nr 3 do SIWZ. 2.2. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.uzdrowisko-polczyn.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: sekretariat w budynku Zarządu Spółki Uzdrowisko Połczyn S.A. przy ulicy Zdrojowej 6 w 78-320 Połczyn Zdrój,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2009 godzina 10:00, miejsce: sekretariat w budynku Zarządu Spółki Uzdrowisko Połczyn S.A. przy ulicy Zdrojowej 6 w 78-320 Połczyn Zdrój,.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Demontaż starej stolarki okiennej, dostawa i montaż nowej stolarki okiennej wraz z dostawą i montażem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz dostawa i montaż wrót garażowych w budynku Zakładu Lecznictwa Uzdrowiskowego Borkowo przy ulicy Sobieskiego 13 w Połczynie Zdroju..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony z zachowaniem procedur zamówienia powyżej 14 000 EURO a poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz. 1058) na wykonanie demontażu starej stolarki okiennej, dostawa i montaż nowej stolarki okiennej wraz z dostawą i montażem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych oraz dostawa i montaż wrót garażowych w budynku Zakładu Lecznictwa Uzdrowiskowego Borkowo przy ulicy Sobieskiego 13 w Połczynie Zdroju. na wykonanie.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Demontaż starej stolarki okiennej, dostawa i montaż nowej stolarki okiennej w budynku Zakładu Lecznictwa Uzdrowiskowego Podhale przy ulicy Solankowej 6 w Połczynie Zdroju..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony z zachowaniem procedur zamówienia powyżej 14 000 EURO a poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz. 1058) na demontaż starej stolarki okiennej, dostawa i montaż nowej stolarki okiennej w budynku Zakładu Lecznictwa Uzdrowiskowego Podhale przy ulicy Solankowej 6 w Połczynie Zdroju..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Demontaż starej stolarki okiennej, dostawa i montaż nowej stolarki okiennej wraz z dostawą i montażem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Zakładu Lecznictwa Uzdrowiskowego Gryf przy ulicy Solankowej 8 w Połczynie Zdroju..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony z zachowaniem procedur zamówienia powyżej 14 000 EURO a poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz.1655 oraz z 2008r. Nr 171 poz. 1058) na demontaż starej stolarki okiennej, dostawa i montaż nowej stolarki okiennej wraz z dostawą i montażem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych w budynku Zakładu Lecznictwa Uzdrowiskowego Gryf przy ulicy Solankowej 8 w Połczynie Zdroju..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.