To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-05-12
Kolbuszowa: Dostawa worków foliowych: sanitarnych, spożywczych.
Numer ogłoszenia: 142904 - 2009; data zamieszczenia: 12.05.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 87720 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Kolbuszowej, ul. Grunwaldzka 4, Kolbuszowa, woj. podkarpackie, tel. 017 2271222, faks 017 2271233.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa worków foliowych: sanitarnych, spożywczych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Worki sanitarne: 1. czarne 500x600 ilość 20000 szt. - na odpady szpitalne komunalne 2. czarne 600x700 ilość 15000 szt. jw. 3. czarne 1000x1000 ilość 17000 szt. jw. 4. białe 850x1000 ilość 12000 szt. do pakowania bielizny do prania 5. białe 600x700 ilość 5000 szt. jw. 6. czerwone 600x700 ilość 20000 szt. na odpady szpitalne niebezpieczne 7. czerwone 850 x1000 ilość 8000 szt. jw. 8. Żółte 600x700 ilość 1000 szt. jw. 9. Niebieskie 600x700 ilość 15000 szt. jw. Worki spożywcze: / bezbarwne/ 1. 200x300 ilość 1200 szt. 2. 300x400 ilość 8000 szt. 3. 600x600 ilość 1000 szt. 4. 300x400 ilość 2000 szt. - nadające się do mrożenia produktów spożywczych. 5. 600x600 ilość 1000 szt. - jw. Termin realizacji - przez 12 miesięcy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 19.64.00.00 - Torebki i torby z odpadów i resztek polietylenu .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 22560 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.05.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HELBIG MAŁGORZATA HELPLAST J. HADASIK M.HELBIG
jakie przetargi wygrała firma
HELBIG MAŁGORZATA HELPLAST J. HADASIK M.HELBIG
- HELPLAST J. Hadasik, M. Helbig, ul. Powstańców Śląskich 11, 43-180 Mikołów, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 22560
- Oferta z najniższą ceną: 22560 oferta z najwyższą ceną: 39744
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy w 2025r. środków czystości dla placówek oświatowych w Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
- 5-P-25 Sukcesywna dostawa środków czystości, worków na śmieci, drobnego sprzętu, środków do dezynfekcji skóry, urządzeń i powierzchni oraz dozowników.
- selektywna zbórka odpadów "Kontrakt 05 - Projekt 06 współfinansowany ze środków Funduszu Spójności U.E.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.