To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-19
Pruszcz Gdański: Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 2224G Wiślina- Krzywe Koło w Lędowie;
Numer ogłoszenia: 142905 - 2016; data zamieszczenia: 19.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 77015 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Gdański z siedzibą w Pruszczu Gdańskim reprezentowany przez Zarząd Powiatu Gdańskiego, ul. Wojska Polskiego 16, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 6834999, faks 058 6834899.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 2224G Wiślina- Krzywe Koło w Lędowie;.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa obiektu mostowego w ciągu drogi powiatowej nr 2224G Wiślina- Krzywe Koło w Lędowie; 2.Podstawowe parametry techniczno - użytkowe obiektu: Przekrój drogowy na obiekcie (klasa drogi L, droga powiatowa) - balustrada 0,25 m - ciąg pieszo - rowerowy 2,5 m - bariera mostowa podatna H2/W3/A 0,6 m - pas bezpieczeństwa na zabudowie chodnikowej 0,25 m - pas ruchu z opaskami ( jezdnia) 2x3+2x0,5 = 7 m - pas bezpieczeństwa na zabudowie chodnikowej 0,25 m; - barieroporęcz mostowa podatna H2/W1/A 0,65 m; Razem szerokość całkowita: 11,5 mb -Kąt skosu obiektu (oś obiektu w stosunku do osi podpór) : 0stopni -Kąt skrzyżowania obiektu z ciekiem wodnym : 85 stopni, -Promień łuku pionowego niewelety na obiekcie : R = 2500 m; -Spadki: jezdnia - obustronny 2 procent, chodnik ze ścieżką rowerową - jednostronny 2,5 procent -Spadki płyty pomostu: 2 procent daszkowy pod jezdnią, 3 procent pod kapami chodnikowymi, -Rozpiętość teoretyczna obiektu: Lt = 26,50 m; -Długość ustroju nośnego: Lu= 27,70 m; -Całkowita długość obiektu ze skrzydełkami: Lc= 33,70 m, -Szerokość całkowita obiektu z gzymsami : 11,50 m; -Nośność obiektu: klasa A wg PN-S-10030:1985 /9/; -Podpory skrajne : ściany podporowe przyczółka uciąglone w ramę przęsłem. 3.Zakres robót: W ramach przebudowy należy wykonać m.in następujące roboty budowlane: - wycinka drzew i krzewów; - rozbiórka istniejącego obiektu wraz z wywiezieniem i utylizacją gruzu; - wykonanie ścianek szczelnych; - odwodnienie wykopu; - wykonanie pali fundamentowych ; - wykonanie przyczółków; - wykonanie skrzydełek zawieszonych ; - wykonanie płyt przejściowych; - montaż dźwigarów strunobetonowych typu T27; - wykonanie płyty głównej pomostu; - wykonanie kap chodnikowych ; - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej; - ułożenie dylatacji z taśmy dylatacyjnej; - wykonanie odwodnienia obiektu; - wykonanie nawierzchni bitumicznej ; - montaż elementów zabezpieczenia obiektu w tym : krawężniki kamienne, barieroporęcz mostowa H2/W1/A, bariera mostowa typu H2/W3/A, balustrada mostowa H=120; - zabezpieczenie antykorozyjne powierzchni betonowych; - wykonanie nawierzchni bitumicznej dojazdów wraz z barierami drogowymi i ściekami betonowymi; - wykonanie ciągu pieszo - jezdnego z kostki brukowej betonowej; - wykonanie zabezpieczenia pod mostem; - inne roboty towarzyszące niezbędne do realizacji zamówienia; UWAGA- w przypadku natrafienia w czasie robót na nie zinwentaryzowane urządzenia obce należy bezwzględnie przerwać roboty, wezwać Inspektora Nadzoru, Projektanta i właściciela urządzenia w celu uzgodnienia dalszego toku postępowania. Przed rozpoczęciem robót należy powiadomić wszystkich właścicieli działek, na których przewidziane jest wykonywanie robót w terminie i sposób określony w uzgodnieniach załączonych do dokumentacji projektowej. Wszelkie prace muszą być wykonywane w sposób zapewniający, iż wody cieku naturalnego nie zostaną zanieczyszczone. Dotyczy to szczególnie pracy sprzętu zmechanizowanego. W przypadku stwierdzenia zamulenia, należy wykonać roboty odmuleniowe. Po zakończeniu prac należy oczyścić koryto rzeki w obrębie mostu. Rzędne mostu należy dowiązać do państwowej sieci punktów wysokościowych w poziomie odniesienia Kronsztad. Szczegółowy projekt technologii i organizacji robót winien być przygotowany przez Wykonawcę w oparciu o założenia i warunki podane w dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Przed wykonaniem zewnętrznych warstw zabezpieczenia powierzchniowego wszystkich elementów obiektu należy uzgodnić z Inwestorem kolorystykę obiektu. Wskazane jest, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej w terenie w celu zapoznaniu się ze stanem technicznym oraz uwarunkowaniami terenowymi. 2.2Informacje uzupełniające: Ponadto wykonawca zobowiązany jest do: -sporządzenia i dostarczenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowo-finansowego z uwzględnieniem płatności częściowej (w terminie 4 dni po ogłoszeniu wyboru najkorzystniejszej oferty); -przestrzegania terminów odbioru częściowego i końcowego zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji robót ; -protokolarnego przejęcia placu budowy wraz z dziennikiem budowy w terminie wskazanym w umowie; - prowadzenia dziennika budowy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; -Wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót, wdrożenia i utrzymania tego projektu w trakcie prowadzenia robót oraz demontaż tymczasowego oznakowania pionowego i poziomego po zakończeniu wykonywania robót; -Zapewnienie obsługi geodezyjnej, saperskiej, geologicznej i archeologicznej podczas prowadzenia robót (jeśli zajdzie taka konieczność); -zabezpieczenia placu budowy z zachowaniem najwyższej staranności i z uwzględnieniem specyfiki robót; -terminowego wykonania robót; -wykonania robót zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami prawa; -zapewnienia przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy; -przygotowania planu BIOZ, z przekazaniem jednego egz. Zamawiającemu; -przestrzegania zatwierdzonego planu BIOZ; -zgłaszania przedstawicielowi Zamawiającego do sprawdzenia lub odbioru wykonanych robót ulegających zakryciu bądź zanikających, zgodnie z postanowieniami paragrafu 7 umowy; -zgłoszenie przedstawicielowi Zamawiającego do odbioru wykonanych robót częściowych zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcia stwierdzonych wad, zgodnie z postanowieniami paragrafu 7 umowy; -zgłoszenia przedmiotu umowy do odbioru końcowego oraz uczestniczenie w czynnościach odbioru i zapewnienie usunięcia stwierdzonych wad, zgodnie z postanowieniami paragrafu 7 umowy; -utrzymywania porządku w trakcie prowadzenia robót a w szczególności, niedopuszczenia do zanieczyszczeń poza wyznaczony teren prac; -doprowadzenia do należytego stanu i porządku placu budowy po zakończeniu prac; -ponoszenia odpowiedzialności za szkody wyrządzone osobom trzecim w trakcie realizacji przedmiotu umowy; -zorganizowanie terenu budowy i jej zaplecza, w tym wykonania - własnym staraniem i na własny koszt - tymczasowych obiektów i urządzeń na terenie budowy, w szczególności: a)punktu poboru energii elektrycznej; b)punktu poboru wody; c)zaplecza socjalno-magazynowego; d)kontenera na wywóz nieczystości stałych i płynnych; e)ogrodzenia terenu budowy wraz z niezbędnym oznakowaniem (tablice informacyjne, tymczasowe urządzenia, znaki, światła ostrzegawcze itp.); -pokrywania wszelkich kosztów wynikłych z wykonania, utrzymywania i zorganizowania placu budowy; -użycia wszelkich kroków zapobiegawczych niezbędnych do zabezpieczenia praw właścicieli posesji przylegających do terenu budowy; -Wykonawca zobowiązany jest w czasie realizacji przedmiotu umowy do należytego utrzymania dróg dojazdowych do placu budowy oraz po zakończeniu robót objętych niniejszą umową do przywrócenia ich do stanu pierwotnego; -Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu na odbiór końcowy: a)dokument potwierdzający złożenie w Zespole Uzgadniania Dokumentacji Projektowej inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wraz z kopią inwentaryzacji powykonawczej; b)komplet dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami zaakceptowanymi przez uczestników procesu inwestycyjnego, zgodnej z Ustawą Prawo Budowlane; c)oryginał Dziennika Budowy; d)oświadczenie Kierownika Budowy zgodnie z art.57 ust.1 pkt.2 lit. a i b Prawa Budowlanego; e)rozliczenie końcowe - kosztorys powykonawczy zatwierdzony i podpisany przez Inspektora Nadzoru; f)oświadczenie autora projektu o zgodności wykonanych robót z projektem; g)wszelkie atesty na materiały, wyniki badań, protokoły badań i sprawdzeń itp.; h)inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu ; -dostarczenia zarejestrowanej w ZUDP dokumentacji, niezwłocznie po jej otrzymaniu, nie później jednak niż 1 m-c od dnia wykonania zamówienia; 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w: dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (zał. nr 10 do SIWZ). 4.Zamawiający z uwagi na specyfikę obiektu i jego przeznaczenia zastrzega na podst. art. 36 a ust 1 pkt.1 Ustawy Pzp, że Wykonawca zrealizuje samodzielnie roboty branży mostowej z wykluczeniem dostaw i zakupu materiałów, pozostałe roboty może powierzyć podwykonawcom. 5.W przypadku zatrudnienia podwykonawcy/dalszych podwykonawców, w oparciu o art. 36b ust.1 Ustawy Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom/ dalszym podwykonawcom. Do oferty należy załączyć informację na ten temat (wzór zał. nr 7 do SIWZ). 6.Do zawarcia umowy przez Wykonawcę z Podwykonawcami /dalszymi Podwykonawcami jest wymagana pisemna zgoda Zamawiającego pod rygorem nieważności. Wprowadzenie na budowę Podwykonawcy/ dalszych Podwykonawców bez zgody Zamawiającego może skutkować rozwiązaniem umowy z winy Wykonawcy. Umowy pomiędzy Wykonawcą i Podwykonawcami/ dalszymi Podwykonawcami muszą być dostarczone do Zamawiającego przed rozpoczęciem przez Podwykonawców/ dalszych Podwykonawców robót i zawierać przedmiot i zakres robót jakie wykona Podwykonawca/ dalszy Podwykonawca, ich wartość, termin płatności co najmniej o 9 dni wcześniejszy niż terminy płatności Zamawiającego na rzecz Wykonawcy, wskazanie konta bankowego Podwykonawcy/ dalszych Podwykonawców, zapis o obowiązku złożenia przez podwykonawcę lub dalszego Podwykonawcę niezwłocznie po otrzymaniu należnego wynagrodzenia za wykonane roboty budowlane oświadczenia, że otrzymał należne mu wynagrodzenie za wykonane roboty (Wykonawca dostarczy oświadczenie Zamawiającemu), a w przypadku braku zapłaty wynagrodzenia w terminie w całości lub części o obowiązku niezwłocznego poinformowania Zamawiającego o tym fakcie wraz z kopiami niezapłaconych faktur. 7.Wykonawca zamierzający zawrzeć lub zmienić umowę o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, jest obowiązany do przedłożenia Zamawiającemu projektu tej umowy. Obowiązek ten dotyczy także Podwykonawcy i dalszych Podwykonawców, przy czym Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca jest obowiązany dołączyć zgodę Wykonawcy na zawarcie lub zmianę umowy o podwykonawstwo o treści zgodnej z projektem umowy. 8.Zamawiający może zgłosić pisemne zastrzeżenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane lub projektu jej zmian - w przypadkach określonych w art. 143b ust. 3 pkt 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie 14 dni od przedłożenia projektu. 9.Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. Zamawiający w terminie 14 dni od przedłożenia kopii tej umowy może zgłosić pisemny sprzeciw w przypadkach określonych w art. 143b ust. 3 pkt 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Niezgłoszenie sprzeciwu w tym terminie jest jednoznaczne z akceptacją umowy przez Zamawiającego. 10.Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedkłada Zamawiającemu poświadczoną za zgodność z oryginałem kopię zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia, z wyłączeniem umów o podwykonawstwo o wartości mniejszej niż 0,5% wartości umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiot został wskazany przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jako niepodlegający niniejszemu obowiązkowi. Wykonawca, Podwykonawca lub dalszy Podwykonawca przedkłada Zamawiającemu umowę o podwykonawstwo o wartości powyżej 50 000 zł, której przedmiotem są dostawy lub usługi, w każdym przypadku. 11.Wykonawca zobowiązany jest zawrzeć w umowie o podwykonawstwo obowiązki Podwykonawcy opisane w pkt 6 w stosunku do dalszych Podwykonawców. To samo dotyczy przypadków dalszego podwykonawstwa. 12.Niedochowanie terminu płatności na rzecz Podwykonawcy przez Wykonawcę i brak oświadczenia, o którym mowa w pkt. 6 spowoduje przelanie przez Zamawiającego wynagrodzenia należnego Wykonawcy na rzecz Podwykonawcy, do wysokości wynagrodzenia należnego Podwykonawcy od Wykonawcy. 13.Kwestie dotyczące podwykonawców określa wzór umowy - ( zał. nr 4 do SIWZ). 14.Zamawiający dopuszcza możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz robót dodatkowych, w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami wykonania przedmiotu zamówienia. 15.Wprowadzenie robót zamiennych jest możliwe jeśli: - stały się konieczne na skutek ujawnienia przeszkód w gruncie, istniejących obiektach budowlanych lub błędów w dokumentacji projektowej, - wystąpiła niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w ofercie, dokumentacji projektowej, - w wyniku porozumienia stron w przypadku stwierdzenia, iż zastosowanie danego materiału będzie korzystniejsze pod względem ekonomicznym i funkcjonalnym. 16.Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywane w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót - w zakresie wskazanych norm/aprobat/specyfikacji technicznych/ systemów odniesienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełnią wymagania określone przez Zamawiającego. 17.W przypadku, gdy w dokumentacji technicznej w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopisuje wyrazy /lub równoważny/. Wskazanie przykładowych znaków towarowych, patentów lub pochodzenia ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do przedmiotu zamówienia i stanowi wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. 18.Analogicznie do powyższego jeżeli Zamawiający posługuje się opisując przedmiot zamówienia zgodnie z art. 30 ust. 2 ustawy, za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, dopuszcza również równoważność. Wskazane normy, aprobaty i specyfikacje techniczne oraz systemy odniesienia mają charakter poglądowy i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy. 19.W trakcie prowadzenia robót należy przestrzegać przepisów BHP zawartych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 6 lutego 2003 roku (Dz. U. z 2003 roku, Nr 47 poz. 401) w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.22.11.11 - Roboty budowlane w zakresie mostów drogowych 45.23.31.40 - Roboty drogowe 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SKANSKA S.A., Ul. Gen. Józefa Zajączka 9, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3002704,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1742291,52
Oferta z najniższą ceną: 1742291,52 / Oferta z najwyższą ceną: 2382566,26
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAŃSKIEGO
- Budowa budynku z mieszkaniami treningowymi i salami rehabilitacyjno-terapeutycznymi dla DPS- wykonanie dokumentacji projektowej
- Świadczenie usług pocztowych dla Starostwa Powiatowego w Pruszczu Gdańskim w 2025 roku
- Sukcesywne dostawy produktów leczniczych
- Przewóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami z miejsca zamieszkania w Pruszczu Gdańskim do jednostek oświatowych i z powrotem, z opieką w czasie przewozu, z podziałem na 3 części, w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na potrzeby Gminy Miejskiej Pruszcz Gdański i jednostek podległych
- Usługa utrzymania czystości w obiektach oraz na terenach zewnętrznych budynków administracyjno - biurowych KOWR OT w Pruszczu Gdańskim położonych w Pruszczu Gdańskim, Malborku, Słupsku i Bytowie
więcej: przetargi w Pruszczu Gdańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Remont drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa drogi gminnej (ul. Lubelskiej) w miejscowości Stanisławów, Gmina Stanisławów
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.