To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-09-08
Rzeszów: Konserwacja nawierzchni asfaltowej oraz ciągu pieszego od bramy głównej na teren kompleksu koszarowego zlokalizowanego na terenie Jarosławia przy ul. 3 Maja 80.
Numer ogłoszenia: 142974 - 2016; data zamieszczenia: 08.09.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 163309 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 34 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Rzeszowie, ul. Krakowska 11B, 35-111 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 261 15 56 59, faks 261 15 63 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: MON - Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja nawierzchni asfaltowej oraz ciągu pieszego od bramy głównej na teren kompleksu koszarowego zlokalizowanego na terenie Jarosławia przy ul. 3 Maja 80..
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia stanowi konserwacja nawierzchni asfaltowej oraz ciągu pieszego od bramy głównej na teren kompleksu koszarowego zlokalizowanego na terenie Jarosławia przy ul. 3 Maja 80. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następującego zakresu robót: zalecana i zdaniem inwestora, niezbędna wizja lokalna na przyszłym placu budowy przed sporządzeniem kosztorysu ofertowego; zabezpieczenie przed zabrudzeniem, uszkodzeniem lub zniszczeniem podczas prowadzenia robót okien, drzwi wejściowych, elementów elewacji, urządzeń zamontowanych na elewacji, zabezpieczenie elementów zagospodarowania terenu, drzew, krzewów, kwietników itp., bramy wjazdowej wraz z jej elementami, furtki wejściowej, elementów szlabanu, wraz z niezwłocznym ich oczyszczeniem w przypadku zabrudzenia; Wykonawca dokona inwentaryzacji wysokościowej istniejącej nawierzchni; W porozumieniu z Użytkownikiem oraz Inspektorem nadzoru ewentualna korekta wysokościowa oraz korekta wymiarów drogi, miejsc postojowych i ciągu pieszego; rozbiórka istniejącej nawierzchni asfaltowej drogi wjazdowej do kompleksu wojskowego wraz z miejscami postojowymi oraz ciągiem pieszym; rozbiórka całości warstw podbudowy drogi wjazdowej wraz z miejscami postojowymi oraz wykonanie koryta z jego profilowaniem i zagęszczeniem gruntu; rozbiórka warstw podbudowy ciągu pieszego do głębokości niezbędnej dla prawidłowego wykonania nowej nawierzchni i podbudowy ciągu pieszego; rozbiórka nawierzchni betonowej wraz z warstwami podbudowy pomiędzy budynkiem nr 4 i budynkiem nr 13; uzupełnienie, wyprofilowanie i zagęszczenie pozostałej podbudowy ciągu pieszego; demontaż, z pełnym odzyskiem, wewnętrznego ogrodzenia oddzielającego miejsca postojowe od ciągu pieszego; oczyszczenie, miniowanie i malowanie wraz z ponownym montażem ogrodzenia wewnętrznego w pierwotnym miejscu wzdłuż pierwotnej linii; demontaż, wraz z ławami betonowymi, bez odzysku, całości istniejących krawężników oraz obrzeży betonowych; wykonanie nawierzchni asfaltowej mineralno-bitumicznej drogi wjazdowej wraz z warstwami podbudowy; wykonanie nawierzchni miejsc postojowych z kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej wraz z warstwami podbudowy; wykonanie nawierzchni ciągu pieszego z kostki betonowej kolorowej (3 kolory) oraz szarej na podsypce cementowo-piaskowej wraz z warstwami podbudowy; wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, dwukolorowej płyty odbojowej pomiędzy budynkami nr 4 i 13 z ukształtowaniem spadków od ścian budynku oraz w kierunku ciągu pieszego; ustawienie krawężników betonowych wystających i zatopionych na ławie betonowej z oporem; ustawienie obrzeży betonowych, kolorowych (czerwonych) na ławie betonowej z oporem wzdłuż ciągu pieszego oraz wokół studzienek telekomunikacyjnych; mechaniczna rozbiórka stopni schodów betonowych wraz z górną częścią schodów z wyprofilowaniem dla ułożenia betonowych blokowych stopni schodowych i nawierzchni z kostki betonowej kolorowej (jak ciąg pieszy); mechaniczna rozbiórka części schodów (stopnie schodowe) od strony drogi wjazdowej z wyprofilowaniem dla ustawienia palisady betonowej na ławie betonowej z oporem; wykonanie fundamentu dla ułożenia dolnego betonowego blokowego stopnia schodów; ułożenie betonowych bloków schodowych; ustawienie betonowej palisady na ławie betonowej z oporem przy schodach betonowych od strony drogi wjazdowej z wykonaniem płytki odbojowej z kostki betonowej szarej w obramowaniu z obrzeży betonowych kolorowych, czerwonych; dostawa i montaż balustrady chromoniklowej na schodach od strony palisady betonowej; wykonanie odwodnienia liniowego wzdłuż szerokości drogi wjazdowej z odprowadzeniem wód opadowych do istniejącej kanalizacji deszczowej (studzienka kd); oczyszczenie studzienek wraz z ich przyłączami i odpływami oraz regulacją pionową włazu do otaczającej zabudowy; ponowne wbudowanie humusu po wykonaniu odprowadzenia wód opadowych oraz po ustawieniu nowych krawężników i obrzeży z przygotowaniem i wyrównaniem podłoża, wyprowadzeniem spadków oraz obsianiem trawą i nawożeniem; wywóz rozebranej nawierzchni asfaltowej oraz warstw podłoży, gruzu, odpadów z placu budowy wraz z ich utylizacja; wywóz zdemontowanych elementów metalowych, stalowych i z metali kolorowych, przeważenie i przekazanie jako złom do magazynu SOI w Jarosławiu; Użytkownik może wymagać natychmiastowego usunięcia odpadów i złomu z placu budowy oraz sprzątania otoczenia placu budowy w przypadkach wystąpienia takiej konieczności; porządkowanie, sprzątanie, likwidacja tymczasowych zapleczy z usuwaniem ewentualnych uszkodzeń; splantowanie zniszczonych fragmentów trawników, wyrównanie powierzchni, przygotowanie terenu pod obsianie trawą, wysianie trawy z nawożeniem; przygotowanie kompletu materiałów odbiorowych oraz pisemne zgłoszenie zakończenia robót i gotowości do odbioru. PO ZAKOŃCZONYCH ROBOTACH BUDOWLANYCH TEREN KOMPLEKSU OBJĘTEGO REMONTEM NALEŻY DOPROWADZIĆ DO STANU POWSZECHNIE UWAŻANEGO ZA ESTETYCZNY, CZYSTY I UMOŻLIWIAJĄCY PROWADZENIE PRACY. Szczegółowy zakres robót stanowiących przedmiot zamówienia określa Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik Nr 10). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla wyżej wskazanego zakresu robót przedstawiony został w Przedmiarach Robót (Załącznik nr 9), Opisie Przedmiotu Zamówienia (Załącznik 10) i Specyfikacji Technicznej Wykonania Robót Budowlanych (Załącznik nr 11). 4. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu rękojmi za wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy, w tym na wbudowane urządzenia i materiały wynosi 5 lat (60 miesięcy), licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy. Realizacja uprawnień wynikających z rękojmi będzie wykonywana zgodnie z przepisami Kodeksu Cywilnego. 5. Wykonawca udzieli gwarancji na wady fizyczne każdego z elementów przedmiotu umowy licząc od dnia odbioru końcowego całego przedmiotu umowy na zasadach określonych w par. 13 Projektu umowy (Załącznik nr 8). Okres obowiązywania gwarancji Wykonawca określi w złożonej ofercie, przy czym okres ten nie może być krótszy niż 60 miesięcy i podlegać będzie ocenie na podstawie kryterium oceny ofert: gwarancja - 10%. Oferta Wykonawcy, który nie określi w złożonej ofercie terminu gwarancji lub zaproponowany termin gwarancji będzie krótszy aniżeli 60 miesięcy, zostanie odrzucona. 6. Projekt umowy stanowi również uzupełnienie opisu przedmiotu zamówienia w zakresie postanowień nie uregulowanych zapisami niniejszego Rozdziału. 7. Jeżeli w jakimkolwiek miejscu w dokumentacji projektowej, Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zostały wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów czy urządzeń służących do wykonania niniejszego zamówienia - wszędzie tam Zamawiający dodaje wyrazy lub równoważne. 8. Zamiast materiałów i urządzeń wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz załącznikach do niej, dla których są wskazane nazwy producenta, nazwy własne, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie można stosować materiały i urządzenia równoważne pod względem parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz użytkowych. Przewidziane do zastosowania urządzenia i materiały powinny spełniać parametry tam określone i nie powinny być gorsze od przyjętych założeń. 9. Stosownie do art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wykonawca powołujący się na zastosowanie materiałów równoważnych winien wykazać, iż spełniają one wymogi zamawiającego w szczególności poprzez udokumentowanie załączonymi do oferty informacjami na temat parametrów techniczno-wytrzymałościowych, szczegółowych rysunków technicznych, atestów, aprobat, deklaracji zgodności, kartami katalogowymi urządzeń i materiałów zamiennych. Niniejsze dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych materiałów i urządzeń w stosunku do przyjętych w projekcie..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.09.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- STAR Ewa Chmura, ul. Warszawska 87, 33-240 Żabno, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204096,66 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 156745,22
Oferta z najniższą ceną: 156745,22 / Oferta z najwyższą ceną: 156745,22
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Zakup wraz z montażem elementów bezpieczeństwa ruchu (...) w ciągu dróg wojewódzkich administrowanych przez PZDW - "Zmiana stałej organizacji ruchu - 4 zadania"
- Świadczenie usługi noclegowej i restauracyjnej na potrzeby konferencji "Europa i nowy porządek świata" organizowanego w dniach 25-27 maja 2025 r.
- Usługa wykonywania przeglądów technicznych cytometrów przepływowych dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku
- Zakup sprzętu komputerowego dla WSPR w Rzeszowie
- Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 884 Przemyśl - Domaradz polegająca na budowie chodnika w km 15+010-15+162 strona prawa w miejscowości Reczpol
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla inwestycji pn.: "Rozbudowa stadionu miejskiego Etap II wraz z rozbudową krytego basenu w Ząbkowicach Śląskich"
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Przebudowa budynku Sądu Rejonowego w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Sądowej 2
- Remont (wzmocnienie) nawierzchni drogi powiatowej nr 1204F na odcinku od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1203F przez m. Karczyn, do zjazdu na drogę leśną - dojazd pożarowy nr 34
- Wykonanie robót zabezpieczających Pałac Kotarskich w Brzyskach przed dalszą degradacją - etap II
- Adaptacja pomieszczeń na potrzeby osób niepełnosprawnych w budynku oddziału C w Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
więcej: Roboty remontowe i renowacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.