To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-02
Ogłoszenie nr 142 - 2017 z dnia 2017-01-02 r.
Warszawa: Utrzymanie czystości i porządku na terenie ujęć wody oligoceńskiej przy ul. Lentza i ul. Królowej Marysieńki oraz Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Królowej Marysieńki, administrowanych przez Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 355528-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Wilanów, krajowy numer identyfikacyjny
1525966300154, ul.
ul. Franciszka Klimczaka
2,
02797
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
22 443 50 00, faks
22 443 50 04, e-mail
przetargi@wilanow.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wilanow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Utrzymanie czystości i porządku na terenie ujęć wody oligoceńskiej przy ul. Lentza i ul. Królowej Marysieńki oraz Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Królowej Marysieńki, administrowanych przez Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):39/WOŚ/2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA dla zamówienia pn.: Utrzymanie czystości i porządku na terenie ujęć wody oligoceńskiej przy ul. Lentza i ul. Królowej Marysieńki oraz Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Królowej Marysieńki, administrowanych przez Urząd Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy Kody CPV do przedmiotowego zamówienia: - 90911200-8 - usługi sprzątania budynków - 90914000-7 - usługi sprzątania parkingów Termin realizacji: 1 stycznia 2017 r. - 30 listopada 2018 r. Wymiary budynku punktu czerpalnego przy ul. Królowej Marysieńki oraz otoczenia budynku: o Hala zdrojowa: posadzka 15 m2 z gresu: ściany w okładzinie z glazury, o Pomieszczenie Stacji Uzdatniania Wody 23,42 m2, o Drogi i parkingi 350 m2, o Chodniki 285 m2 o Zieleń 80 m2 Wymiary budynku punktu czerpalnego przy ul. Lentza oraz otoczenia budynku: o Hala zdrojowa i przedsionek: 20 m2 z gresu, ściany w okładzinie z glazury, o Parkingi 67,5 m2, o Zieleń, chodniki, dojazdy i otoczenie budynku: 251,26 m2 Do obowiązków Wykonawcy prowadzącego prace porządkowo-utrzymaniowe należy: 1. Prace wykonywane codziennie wewnątrz budynków (do godziny 7:00 każdego dnia) z zastrzeżeniem zapisów w pkt. 9: - sprzątanie zanieczyszczeń, śmieci, mycie korytek ściekowych przy wewnętrznych kranach czerpalnych detergentem ze środkiem odkażającym i zapobiegającym pojawieniu się kamienia, udrażnianie korytek ściekowych, - mycie na mokro podłóg z dodatkiem środków chemicznych i zapachowych, odpowiednich do powierzchni, - umycie kranów czerpalnych detergentem ze środkiem odkażającym i dezynfekującym oraz płytek klinkierowych na wysokości 1,5 m od brzegów koryta detergentem ze środkiem odkażającym i zapobiegającym pojawieniu się kamienia, - usuwanie zabrudzeń z drzwi, powierzchni szklanych i klamek, glazury, - otwieranie i zamykanie ujęć wody w godzinach od 7:00 do 21:00. 2. Prace wykonywane co tydzień wewnątrz budynków (do godz.7:00 lub po 21:00) z zastrzeżeniem zapisów w pkt. 8: - mycie szyb w drzwiach i oknach oraz mycie drzwi i klamek ze strony wewnętrznej i zewnętrznej, - sprzątanie wewnątrz stacji uzdatniania wody, w tym mycie na mokro podłogi z dodatkiem środków chemicznych i zapachowych, odpowiednich do powierzchni oraz usuwanie pajęczyn, - spisywanie stanu liczników zużycia prądu w obu budynkach zdrojowych. 3. Prace wykonywane raz na 2 tygodnie wewnątrz budynków (do godz.7:00 lub po 21:00) z zastrzeżeniem zapisów w pkt. 9: - mycie glazury detergentem ze środkiem odkażającym, wewnątrz stacji uzdatniania oraz punktów czerpalnych. - usuwanie pajęczyn, 4. Prace wykonywane codziennie na zewnątrz budynków (do godziny 7:00 każdego dnia): - utrzymanie czystości i porządku przy punktach czerpalnych, w tym sprzątanie śmieci i niedopałków papierosów z przyległych do budynków terenów zieleni oraz zamiatanie nawierzchni utwardzonych, - odśnieżanie chodników i usuwanie oblodzenia wokół budynków i z zatok parkingowych (prace wykonywane na bieżąco w przypadku wystąpienia opadów śniegu lub oblodzeń). 5. Prace wykonywane w okresie letnim, tj. 15 kwietnia - 30 października, według potrzeb na zewnątrz budynków: - usuwanie zanieczyszczeń, śmieci, niedopałków papierosów itp. z zewnętrznych korytek ściekowych, - mycie zewnętrznych korytek ściekowych, - mycie krat zewnętrznych, 6. Bieżące utrzymanie w sprawności technicznej: drzwi, zamków, kranów i oświetlenia. 7. Dokonywanie niezbędnych napraw powstałych wskutek np. dewastacji, zużycia stwierdzonych protokołem konieczności, m.in.: - usuwanie graffiti, - wymiana zdewastowanych lub zepsutych kranów, - wymiana przepalonych żarówek i świetlówek, - konserwacja instalacji zewnętrznych (rynien, piorunochronu). 8. Gotowość do terminowego świadczenia usługi w przypadkach nieprzewidzianych. - podjęcie działań interwencyjnych (w ciągu max 4 godzin) na wezwanie Zamawiającego zgłoszone do Wykonawcy za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie, w związku z awarią/zdarzeniem na terenie budynków w tym, demontażu uszkodzonych oraz zagrażających bezpieczeństwu lub mieniu elementów, - czas przystąpienia do naprawy, usunięcie zagrożenia itp. w przypadkach nieprzewidzianych, liczony od momentu dostarczenia faksu lub e-maila, nie może być dłuższy niż zaoferowany przez Wykonawcę w ofercie, - za przypadki nieprzewidziane rozumie się wystąpienie na terenie budynków i w bezpośrednim sąsiedztwie wszelkich dewastacji i uszkodzeń ich wyposażenia, a także wystąpienie znacznych zanieczyszczeń. 9. Zamknięcie zdrojów oligoceńskich w dniach świątecznych ustanowionych art. 1 ustawy z dnia 18 stycznia 1951 o dniach wolnych od pracy (j.t. Dz.U z 2015 poz.90) tj.: - 1 stycznia - Nowy Rok, - 6 stycznia - Święto Trzech Króli, - pierwszy dzień Wielkiej Nocy, - drugi dzień Wielkiej Nocy, - 1 maja - Święto Państwowe, - 3 maja - Święto Narodowe Trzeciego Maja, - pierwszy dzień Zielonych Świątek, - dzień Bożego Ciała, - 15 sierpnia - Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny, - 1 listopada - Wszystkich Świętych, - 11 listopada - Narodowe Święto Niepodległości, - 25 grudnia - pierwszy dzień Bożego Narodzenia, - 26 grudnia - drugi dzień Bożego Narodzenia, 10. Obowiązkowe używanie ekologicznych środków czyszczących do realizacji prac określonych w punktach 1-3, w przypadku deklaracji o ich stosowaniu, złożonej w ofercie do postępowania przetargowego stanowiącego przedmiot niniejszego zamówienia. UWAGA Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, o których mowa w pkt 1-5 powyżej W przypadku zatrudnienia pracowników wykonujących czynności związane z realizacją zamówienia, o których mowa w opisie przedmiotu zamówienia w pkt 1-5, Wykonawca zobowiązany jest, aby pracownicy wykonujący ww. czynności byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz. U.2014. poz. 1502 z późn. zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej, lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wykonywania prac z udziałem Podwykonawcy/ów zapis powyższy jest wiążący dla Podwykonawcy/ów. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie krótszym niż 2 dni robocze przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa powyżej oraz oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy. Kopie umów powinny zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników, wynagrodzenia). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wskazanych powyżej. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób, o których mowa powyżej. 90911200-8 Dodatkowe kody CPV:90914000-7
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
90911200-8
Dodatkowe kody CPV:
90914000-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie udzielane jest w częściach będących przedmiotem odrębnych postępowań. Zamówienia udzielanego jako część zamówienia, wartość aktualnie udzielanej części zamówienia (którego dotyczy obecne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego) 105.800,00 zł, co stanowi równowartość 25.341,92 euro.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT105800.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 57061,62 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.