Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-27
Lipsko: Dostawy materiałów szewnych
Numer ogłoszenia: 143007 - 2008; data zamieszczenia: 27.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku, ul. Śniadeckiego 2, 27-300 Lipsko, woj. mazowieckie, tel. 048 3780611 w. 249, fax 048 3780227.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy materiałów szewnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy materiałów szewnych o wartości szacunkowej poniżej 14000 EURO w podziale na 6 pakietów: 1. szwy wchłanialne 2. szwy nie wchłanialne 3. szwy niewchłanialne 4. szwy niewchłanialne 5. siatki przepuklinowe 6. taśmy poliglikolowe
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.20 - Zaciski, szwy, podwiązki naczyniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełniania powyższych warunków, Wykonawca: : -wykaże że jest uprawniony do wykonywania określonej działalności lub czynność, -wykaże że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, -zaakceptuje 30 - to dniowy termin płatności, -wykaże że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, -wykaże że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przesz zamawiającego Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie załączonych pod ofertę dokumentów i oświadczeń. Zamawiający przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia/ nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego z w / w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o przesłanki zawarte w art. 24. Ofertę wykonawcy wykluczonego uzna się za odrzuconą zgodnie z treścią art. 24 ust. 4 ustawy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców przedłoży wraz z ofertą następujące dokumenty: I.Posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wymienionego powyżej, składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się powyższego dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. II.Posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda: 1.Oświadczenie zgodnie z załącznikiem numer 4 III.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.Zaakceptowanie w warunkach umowy 30-to dniowego terminu płatności IV.W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda: 1.Zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: - kopie dokumentów dopuszczających przedmiot zamówienia do obrotu i używania zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004 r. (Dz.U. Nr 93 poz. 896), tj. dla wyrobu klasy I - deklaracja zgodności, dla wyrobu klasy II a, I sterylnej i I sterylnej z funkcją pomiarową - certyfikat CE wraz z deklaracją zgodności, dla klasy II b i III - zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego, certyfikat CE oraz deklaracja zgodności, - dokładne opisy oferowanych towarów (charakterystyka techniczna) i katalogi producenta - w języku polskim lub tłumaczone na język polski. 2.Wypełniony formularz asortymentowo - cenowy zgodnie z załącznikiem numer 2 3.Wraz z ofertą próbki oferowanego towaru: pakiet 1, poz. 2, 10, 11 - po 1 saszetce, pakiet 2, poz. 3 i 5 - po 1 saszetce, pakiet 3, poz. 1 - 1 saszetka, pakiet 4, poz. 2 i 3 - po 1 saszetce. 4.W przypadku wątpliwości, czy oferowany przedmiot spełnia wymagania określone przez zamawiającego - zamawiający zastrzega sobie prawo do przedstawienia dodatkowych próbek w terminie 5 dni pod rygorem odrzucenia oferty. V.Do oferty należy dołączyć również: 1.Formularz oferty sporządzony przez wykonawcę według instrukcji podanej w załączniku numer 1 2.Formularz asortymentowo cenowy również w wersji elektronicznej 3.Parafowany wzór umowy - zgodnie z załącznikiem numer 3
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. cena - 50
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko, ul. Śniadeckiego 2 Pokój Zamówień Publicznych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2008 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej 27-300 Lipsko, ul. Śniadeckiego 2 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: szwy wchłanialne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy wchłanialne, syntetyczne z kwasu poliglikolowego, plecione, powlekane o wartości szcunkowej poniżej 14000 euro.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: szwy niewchłanialne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne, syntetyczne (poiamid), jednowłóknowe o wartości szacunkowej poniżej 14000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: szwy niewchłanialne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne, syntetyczne (polypropylen), jednowłóknowe o wartości szacunkowej poniżej 14 000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 50
- 2. jakość - 50
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: szwy niewchłanialne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy niewchłanialne, syntetyczne (polypropylen), jednowłóknowe o wartości szacunkowej poniżej 14000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: siatki przepuklinowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatki przepuklinowe, częściowo wchłanialne / część wcłanialna mobnofilamentowa o całkowitej absorbcji 90-120 dni/część niewchłanialna- polipropylenowa o wartości szacunkowej poniżej 14000 EURO.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: taśmy poliglikolowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: taśmy poliglikolowe do szycia narządów miąższowych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI LIPSKO
- Na sukcesywną sprzedaż artykułów spożywczych w postaci mleka i nabiału
- Zakup z dostawą mięsa i wędlin w I półroczu 2025 roku
- Na sukcesywną sprzedaż artykułów spożywczych w postaci pieczywa
- WYKONANIE I DOSTAWA TABLIC REJESTRACYJNYCH NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W LIPSKU NA LATA 2025 - 2026
więcej: przetargi LIPSKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa nici chirurgicznych i innych wyrobów chirurgicznych.
- Dostawa leków do Szpitala Miejskiego w Łukowie.
- dostawa produktów leczniczych, środków do mycia, odkażania, dezynfekcji do Apteki Szpitalnej.
- leki,odczynniki laboratoryjne, środki dezynfekcyjne, odczynniki do alergologii.
- dostawa i instalacja rezonansu magnetycznego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.