Ogłoszenie z dnia 2007-08-16
Luzino: DOWÓZ 18 DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA TERENIE GMINY LUZINO DO SZKÓŁ I OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W WEJHEROWIE ORAZ ICH ODWIEZIENIE PO ZAJĘCIACH DO MIEJSC ZAMIESZKANIA, W DNIACH, W KTÓRYCH SĄ PROWADZONE ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE W ROKU SZKOLNYM 2007/2008
Numer ogłoszenia: 143022 - 2007; data zamieszczenia: 16.08.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11, 84-242 Luzino, woj. pomorskie, tel. 058 6782068 w. 49, fax 058 6782325.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.luzino.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWÓZ 18 DZIECI NIEPEŁNOSPRAWNYCH NA TERENIE GMINY LUZINO DO SZKÓŁ I OŚRODKA SZKOLNO - WYCHOWAWCZEGO W WEJHEROWIE ORAZ ICH ODWIEZIENIE PO ZAJĘCIACH DO MIEJSC ZAMIESZKANIA, W DNIACH, W KTÓRYCH SĄ PROWADZONE ZAJĘCIA DYDAKTYCZNE W ROKU SZKOLNYM 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dowóz 18 dzieci niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie gminy Luzino do szkół i ośrodków szkolno - wychowawczych oraz ich odwiezienie po zajęciach do miejsc zamieszkania w dniach, w których prowadzone są zajęcia dydaktyczne w roku szkolnym 2007/2008 poprzez następujące trasy: I. Tępcz - Luzino - Kębłowo - Kochanowo - Wejherowo.(długość w jedną stronę - 26,0 km) II. Milwino - Dąbrówka - Robakowo - Luzino - Wejherowo.(długość w jedną stronę - 27,0 km)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 60.11.34.00 - Transport osób niepełnosprawnych1 Kod CPV wg słownika 2008: 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.06.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy składający ofertę spełniać musi następujące warunki: a) Złożyć właściwą i właściwie podpisaną ofertę, b) Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) Wykonawca posiada uprawnienie do występowania w obrocie prawnym w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, d) Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, e) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie , oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, f) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty i oświadczenia 1. Prawidłowo wypełniony formularz ofertowy. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi zawarte w Art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oferta sporządzona według wzoru załączonego do Specyfikacji. Cena w ofercie winna być wyrażona w złotych polskich, cyfrowo i słownie (przy jakichkolwiek poprawkach lub błędach brana będzie pod uwagę cena wyrażona słownie). 5. Potwierdzenie spełnienia przez Wykonawców wymogów określonych w rozdziale V pkt 13 e) Specyfikacji. Dane o firmie - potencjał techniczny - wykaz sprzętu przewidzianego przez Wykonawcę do realizacji zamówienia - minimum 2 pojazdy samochodowe wyprodukowane nie wcześniej niż w 1996r., dopuszczone do ruchu, przystosowane do przewozu osób, w tym osób niepełnosprawnych, umożliwiające przewóz dzieci w liczbie określonej dla danej trasy i ich opiekuna -potencjał kadrowy - wykaz osób przewidzianych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia - minimum dwóch kierowców z prawem jazdy uprawniającym do kierowania ww. pojazdami oraz minimum jednym opiekunem posiadającym przygotowanie do wykonywania podstawowych czynności pielęgnacyjno - opiekuńczych wobec dzieci w czasie ich przewozu na trasie dom - szkoła - dom, ze względu na specyfikę świadczonej usługi (konieczność opieki nad dziećmi bezpośrednio w trakcie przewozu) osobą sprawującą opiekę nad dziećmi nie może być kierowca pojazdu dokonującego przewozu dzieci; doświadczenie zawodowe (wykonane zamówienia) - co najmniej 2 usługi w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie ( np. referencje) 6. Wykaz podwykonawców proponowanych do realizacji zamówienia. 7. Zaakceptowany projekt umowy - poprzez zaparafowanie każdej ze stron. 8. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzająca, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.luzino.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 84-242 Luzino, ul. 10 Marca 11.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2007 godzina 13:00, miejsce: 84-242 Luzino, ul. Ofiar Stutthofu 11 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘC DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 7 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 4 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK
- ORGANIZACJA I PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ DODATKOWYCH W PRZEDSZKOLU NR 3 W TURKU W RAMACH PROJEKTU PN. "PODNIESIENIE JAKOŚCI EDUKACJI W PRZEDSZKOLACH SAMORZĄDOWYCH NA TERENIE GMINY MIEJSKIEJ TUREK"
- Organizacja wizyt studyjnych dla studentów Wydziału Nauk Społecznych
- Świadczenie usługi cateringu, transportu oraz usług wyjazdowych dla uczestników projektu "Szkoła otwarta na wiedzę"
- Transport autokarowy do Wiednia i do Bydgoszczy ADP.2301.51.2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.