To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-04-28
Zawiercie: Wykonanie operatów szacunkowych w zakresie 5 zadań
Numer ogłoszenia: 143030 - 2014; data zamieszczenia: 28.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 75604 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6722684, faks 032 6721513.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie operatów szacunkowych w zakresie 5 zadań.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie operatów szacunkowych: Zadanie 1 Wycena wartości nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste do celów aktualizacji opłaty rocznej Zamówienie polega na sporządzeniu 6 operatów szacunkowych zgodnie z zestawieniem załączonym do SIWZ: Zadanie 2 Wycena wartości nieruchomości w celu ustanowienia trwałego zarządu dla nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych Przewidywana maksymalna ilość operatów szacunkowych: 5 operatów szacunkowych w tym 2 operaty dla nieruchomości zabudowanych i 3 dla nieruchomości niezabudowanych. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidywanej ilości. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje minimalną ilość zleconych operatów w liczbie - 2 operatów w tym 1 operat dla nieruchomości zabudowanych i 1 dla nieruchomości niezabudowanych. Do operatu szacunkowego powinny być załączone m.in. odpis z księgi wieczystej bądź protokół z badania księgi wieczystej, protokół z oględzin nieruchomości. Zadanie 3 Wycena wartości nieruchomości lokalowej położonej przy ulicy Paderewskiego nr 41/50 w Zawierciu wraz z udziałem we współwłasności nieruchomości wspólnej oraz wartością ułamkowej części gruntu dla lokalu i gruntu przeznaczonej do sprzedaży w trybie przetargowym. Do operatu szacunkowego powinny być załączone m.in. odpis z księgi wieczystej bądź protokół z badania księgi wieczystej, protokół z oględzin nieruchomości, szkic lokalu oraz co najmniej 4 kolorowe zdjęcia wycenianego lokalu. Zadanie 4 Wycena wartości nieruchomości dla celów naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości Przewidywana maksymalna ilość operatów szacunkowych - 10 operatów szacunkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidywanej ilości. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje minimalną ilość zleconych operatów w liczbie - 5 operatów. Do operatu szacunkowego powinny być załączone m.in. odpis z księgi wieczystej bądź protokół z badania księgi wieczystej, protokół z oględzin nieruchomości oraz co najmniej 4 kolorowe zdjęcia wycenianej nieruchomości, wyrys oraz zaświadczenie z planu zagospodarowania przestrzennego, mapa zasadnicza i mapa ewidencyjna. Oględziny nieruchomości powinny odbyć się z udziałem strony postępowania, a protokół oględzin nieruchomości powinien zawierać podpisy uczestników wizji. Zadanie 5 Wycena wartości nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste do celów przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności. Przewidywana maksymalna ilość operatów szacunkowych - 10 operatów szacunkowych. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidywanej ilości. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. Zamawiający przewiduje minimalną ilość zleconych operatów w liczbie - 3 operatów. Do operatu szacunkowego powinny być załączone m.in. odpis z księgi wieczystej bądź protokół z badania księgi wieczystej, protokół z oględzin nieruchomości oraz co najmniej 4 kolorowe zdjęcia wycenianej nieruchomości, zaświadczenie z planu zagospodarowania przestrzennego. Oględziny nieruchomości powinny odbyć się z udziałem strony postępowania, a protokół oględzin nieruchomości powinien zawierać podpisy uczestników wizji. Wymagania dotyczące wszystkich zadań. Przedmiot zamówienia należy wykonać rzetelnie i starannie, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o gospodarce nieruchomościami (Dz. U. z 2010 r. Nr 102 poz. 651 z późn. zm.), rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 21 września 2004 r. w sprawie wyceny nieruchomości i sporządzania operatu szacunkowego (Dz. U z 2004 r. Nr 207 poz. 2109 z późn. zm.) oraz zgodnie z Powszechnymi Krajowymi Standardami Wyceny, obejmującymi Standardy Zawodowe i Noty Interpretacyjne. Operat szacunkowy każdorazowo powinien być sporządzony w sposób czytelny i przejrzysty (rozmiar czcionki - co najmniej 12, za wyjątkiem opisów tabel, gdzie dopuszcza się rozmiar czcionki - 11). Operaty szacunkowe powinny zawierać szczegółowe i obszerne uzasadnienie dla ustalonej wartości nieruchomości. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy, który stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Wycena wartości nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste do celów aktualizacji opłaty rocznej.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Usług Projektowych i Wycen Nieruchomości TEAM S.C. A. Rój, M. Trząski, ul. Baczyńskiego 14a/9, 41-203 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8536,59 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6642,00
Oferta z najniższą ceną: 2583,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9963,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Wycena wartości nieruchomości w celu ustanowienia trwałego zarządu dla nieruchomości zabudowanych i niezabudowanych.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA KONSULTINGOWA DEFIN SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA KONSULTINGOWA DEFIN SP. Z O.O.
- Grupa Konsultingowa DEFIN Sp. z o.o., ul. Sokolska 65., 40-087 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3658,54 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3751,50
Oferta z najniższą ceną: 3751,50 / Oferta z najwyższą ceną: 5339,43
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Wycena wartości nieruchomości lokalowej położonej przy ulicy Paderewskiego nr 41/50 w Zawierciu wraz z udziałem we współwłasności nieruchomości wspólnej oraz wartością ułamkowej części gruntu dla lokalu i gruntu przeznaczonej do sprzedaży w trybie przetargowym.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRUPA KONSULTINGOWA DEFIN SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
GRUPA KONSULTINGOWA DEFIN SP. Z O.O.
- Grupa Konsultingowa DEFIN Sp. z o.o., ul. Sokolska 65., 40-087 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 325,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 430,50
Oferta z najniższą ceną: 430,50 / Oferta z najwyższą ceną: 738,00
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Wycena wartości nieruchomości dla celów naliczenia opłaty adiacenckiej z tytułu podziału nieruchomości
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beniamin Gąsiorowski KNV, ul. Chrzanowska 46D, 32-541 Trzebinia, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3902,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3490,00
Oferta z najniższą ceną: 3490,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10455,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Wycena wartości nieruchomości oddanych w użytkowanie wieczyste do celów przekształcenia użytkowania wieczystego w prawo własności
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.04.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Beniamin Gąsiorowski KNV, ul. Chrzanowska 46D, 32-541 Trzebinia, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2032,52 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1999,00
Oferta z najniższą ceną: 1999,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5498,10
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- Wymiana okien w sali gimnastycznej w II Liceum Ogólnokształcącym im. H. Malczewskiej w Zawierciu
- Zakup i dostawa materiałów do budowy sieci wodociągowej dla zadania "Budowa Komendy Powiatowej PSP oraz Jednostki Ratowniczo- Gaśniczej PSP w Zawierciu"
- Kompleksowy remont szatni wraz z odwodnieniem pionowej izolacji przeciwwilgociowej w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Zawierciu.
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Dostawa używanego samochodu ciężarowego jako nośnika do remontera drogowego (powtórzone postępowanie).
- "Świadczenie specjalist. usług opiekuńczych dla osób z zaburz. psych. w tym dla osób z autyzmem oraz osób z niepełnospr. intelekt. , realiz. w miejscu ich zam. na rzecz podopiecznych MOPS w Z-ciu".
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ewidencji gruntów i budynków obrębu Wola Rębkowska gm. Garwolin.
- Wykonanie prac geodezyjnych cześć 2
- Wykonanie projektów do budowy i przebudowy dróg gminnych
- "Sporządzenie map z projektem podziału nieruchomości"
- Budowa w ciągu drogi powiatowej nr 1726G drogi dla pieszych i rowerów będąca częścią podstawowej sieci tras rowerowych w MOF Bytowa oraz Subregionalnej trasy rowerowej EURO VELO R20
- Opracowanie dokumentacji dla zadania: "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 878 w zakresie budowy skrzyżowania typu rondo z drogą krajową Nr 74 w m. Janów Lubelski"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.